Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    FRANCJA
    Postów
    2
    Auto
    fiat palio weekend
    Rocznik
    01.1999

    sam naprawiam fiata palio

    Dziedobry wszystkim. Jestem nowy na forum i chcialbym podzielic sie i skorzystac z pomocy zagorzalych wielbicieli Fiatow Palio.
    Ja posiadam Fiata Palio 75 wekeend z 1999 roku.
    Nie jest mlody, fakt ale bardzo fajny na malych trasach, z pojemnym bagaznikiem, no i tak w ogole.

    Moje pytanie jest nastepujace:
    Jakie sa potrzebne narzedzia do wymiany paska rozrzadu i pompy wodnej?
    Czy juz to ktos robil sam?
    Czy potrzebny jest to tego kanal?

    nie jestem mechanikiem,tylko samoukiem ktory mina sie z powolaniem.
    Przepraszam za brak polskich liter, ale moj komputer ich nieposiada.
    Seb24



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Jeżeli nie masz pojęcia o mechanice to na twoim miejscu nie podejmowałbym się sam tego.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    FRANCJA
    Postów
    2
    Auto
    fiat palio weekend
    Rocznik
    01.1999
    Pojecie mam. Nie jest tak zle. Potrzebowalbym tylko porady od osoby ktora juz to robila.
    Wiesz, sa zawsze male rzeczy na ktore trzeba uwazac i inne ktore ulatwiaja wymiane.

    Rozmiary potrzebnych kluczy, itp rzeczy.

    Jezeli moglbys mi pomoc w tym temacie, to z gory dziekuje
    Seb24

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    NO jak masz jakieś pojęcie to co innego kluczy to musisz mieć cały komplet, już nie pamiętam dokładnie najlepiej nasadki . jakiś pisak

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów