witam
zgodnie z wcześniejszym postem...
Jeżeli już mamy manetkę tempo trzeba sprawdzić czy mamy w gnieździe od wiązki pod pinem 8 wsadzony przewód z konektorem(u mnie nie było). Do działania tempo potrzeba dwa przewody w kostce, a mianowicie 10(gnd) i 8(cc).
PIN DAMSKI KONEKTOR SUPERSEAL 0,5-1,5 TYCO 2sztuki (4960359071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
- w tym linku macie potrzebny konektor fci 125 (zamówcie więcej po jeśli ktoś chce dołożyć czujnik temperatury to będą mu potrzebne - są takie same jak do cc). Ja dorobiłem przewód linka 0,5 ok 1,5metra. A więc pin 8 z wtyczki manetki musi iść na pin 41 body compa, pin 10 z manetki idzie na pin 34 body(ale ten powinniście mieć, ja miałem). Body comp macie pod kierownicą po lewej na dole - jak otworzycie taką zaślepke to będzie widoczny. Szukamy wtyczki D( niestety jest z tyłu modułu chyba druga od góry), nie odpinałem modułu - udało mi się wyciągnąć kostkę na tyle że mogłem w niej grzebać.
largeimg,IMG_4e6f9aeba22919729.jpglargeimg,IMG_4e6f9af83ed407119.jpglargeimg,IMG_4e6f9b0520b417121.jpg
Tu macie schematy, od punto ale jak widać w doblo też da radę
Jeśli mamy to ogarnięte i posprawdzane miernikiem to składamy całość i programujemy MESEM ( załączmy kontrolkę i sterowanie CC).
Trochę nad tym siedziałem, ale działa do tej pory:p
Niestety nie robiłem fotosów z montażu i nie omówiłem tutaj procedury zdejmowania kierownicy, ale gdzieś widziałem na forum rozrysowane jak zdjąć kierownicę i poduszkę(robimy na odpiętym aku).
Na forum proponowali mi konektorki z odciętego gniazda z wiązką ale to był koszt ponad 100zł(przesada), ja kupiłem bez problemu w Warszawie na wolumenie(buda 53 , chyba batpol) - chyba za 10szt zapłaciłem z 5zł.
Mam nadzieję, że komuś się przyda...