Witam szukam kogoś rozgarniętego w temacie chiptuningu 1.6 multijet w Fiat Doblo z 2010 roku.
Auto było parę lat temu u pewnego znanego i polecanego tunera z Rudna koło Gliwic i niestety z biegiem lat wychodzi na to że temat go wtedy przerósł czego efektem jest turbo które musiało być ostatnio regenerowane . Szkoda tylko że nie potrafił się do tego przyznać .
W aucie było zmieniane :
- włączona programowo zmienna geometria( o ile coś takiego sie w ogóle robi)
- turbo na większe ze zmienną Geometrią wcześniej było turbo ze stałą geometrią .
- Większy IC
- Wtryski od 2.0 multijet z kodowaniem i testem ima
- wywalony DPF
Po regeneracji Turbo Garetta trzeba by wszystko na nowo wystroić oraz zrobić porządną mapę tak żeby zmienna geometria pracowała prawidłowo z podłączonym przepływomierzem . Do tej pory po podłączeniu przepływomierza auto potrafiło przeładować lub szarpać podczas przyspieszania .

Kogo polecacie do tego tematu kto się zna na tym temacie będzie potrafił zrobić dobrą mapę pod turbo ze zmienną geometrią .