Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2023
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    41
    Auto
    Doblo II 1.6 multijet
    Rocznik
    2012

    1.6 mjet 105km turbina

    Witam ,

    W programie MultiECUScan doładowanie turbiny na wolnych obrotach pokazuje mi 801mbar a pożądane ciśnienie doładowania to 1008mbar . O czym to może świadczyć? Czy jeżeli podniosę parametry podkręcając west Gate-a do zadanych przez komputer nie dojdzie do przeładowania ? Czy ktoś myślał o podmianie na inne turbo p&p żeby pasowało od 1.9 albo 2.0 celem zwiększenia mocy?

    Oglądałem też ciśnienie na pompie to żądane było 294,9 a pomiar pokazywał 298,7 nie za dużo podaje pompa czy raczej to błąd pomiarowy?

    Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Mowisz,ze wtryski juz "zrobiles", teraz pora na turbinę?! Zobacz ,czy masz szczelny dolot, zobacz do czujnika cisnienia doladowania ,moze zapaprany.Przeklamania programu tez mogą byc.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2023
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    41
    Auto
    Doblo II 1.6 multijet
    Rocznik
    2012
    Wtryski i pompa ogarnięta , wydaje mi się że dolot jest w pełni szczelny bo interkuler był do wymiany oraz przerdzewiały rury od turbo aż do interkulera, reszta rur wyczyszczona , EGR wyczyszczony biorę się właśnie za chłodnicę EGR , zdjęty był kolektor dolotowy i cały wypucowany to samo przepustnica. Czujnik też dorwałem całą noc leżał w nafcie i jest czysciutki. Pytanie czy to turbo czy na początku może go pod regulować na west Gate.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2023
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    36
    Postów
    41
    Auto
    Doblo II 1.6 multijet
    Rocznik
    2012
    No i regulowałem west Gate-a i nic to nie zmieniło na postoju, ale jak dodałem gazu to wartość od zadanej do rzeczywistej przekraczała 100mmb , ustawiłem prawie idealnie lecz na postoju dalej jest różnica. Zastanawiam się czy nie wymienić muszli i chra z 2.0 jtd bo ma ten sam uchwyt na dpfa a jest pod 135km , oczywiście potem nowy program.


 

Podobne tematy

  1. turbina
    Napisany przez darek1969 na forum Sedici
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-08-2020, 02:58
  2. Turbina
    Napisany przez Zurik123 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-01-2020, 21:10
  3. turbina
    Napisany przez andrzej-72 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 13-01-2016, 13:54
  4. czy to turbina?
    Napisany przez hubert222 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2010, 15:46
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 21:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl