Witam, niedawno kupiłem w Niemczech Fiata Doblo z 2001r z silnikiem 1.2 8V ale niestety w silniku okazał się uszkodzony blok i po wlaniu wody do chłodnicy dostała się ona do oleju i się zatarł ale nie o tym tutaj
Po tym feralnym zdarzeniu kupiłem silnik z 2007r niby z Fiata Doblo Anglika po wypadku ale po wysyłce silnika do Niemczech do mojego brata (samochód nadal jest w Niemczech i brat z nim robi) i po sprawdzeniu numerów przez brata okazało się że silnik jest z Grande Punto (też 1.2 8V) i nie posiada uchwytu do zamocowania pompy od wspomagania ponieważ oryginalnie w tym silniku wspomaganie było elektryczne. Pojedździłem, poszukałem i podzwoniłem i prawdopodobnie możliwa jest przeróbka silnika ale do tej pory nie wiem na jaką głębokość mogę wiercić otwory w bloku na gwint tak jak jest to oryginalnie, czy wogóle mogę? Co doradzicie?IMG_2603.JPGIMG_2614.JPG