Witam,
Co oznaczają parametry pracy silnika oznaczone w ECU jako korekty paliwa (cylinder1,2,3,4,5) mm3/W
Czy da sie na podstawie pomiarow tych parametrow zdiagnozowac awarie wtryskiwaczy

mam podejrzenie uszkodzonych wtrysków i takie odczyty z pomiaru wykresow: (pomiary nagrane podczas jazdy miejskiej)

korekta paliwa cylinder 1 -caly czas 0 mm3/W tzn wartość w ogóle sie nie zmienia

korekta paliwa cylinder 2 (min -1,05 max -0,14)

korekta paliwa cylinder 3 ( min -2,05 max -0,01)

korekta paliwa cylinder 4 ( min -0,53 max 1,95)

korekta paliwa cylinder 5 -caly czas 0 mm3/W tzn wartość w ogóle sie nie zmienia

wartosci dla poszczegolnych cylindrow sa dosc rozbiezne. dlaczego nie ma odczytu dla cylindra 1 i 5. W silniku 1,9 multijet 8V 120 km jest wogole 5 cylindrow?