Na którym jest lepiej ELM czy OBDKey. I czy te dane są OK [ ELM 327 v1.3+ 38400, a OBDKey 1.40 38400 ] próbowałem na ELM 327 v1.3+ 38400 i jest OK.
Viaken OBD II
ELM 327
Na którym jest lepiej ELM czy OBDKey. I czy te dane są OK [ ELM 327 v1.3+ 38400, a OBDKey 1.40 38400 ] próbowałem na ELM 327 v1.3+ 38400 i jest OK.
jeśli połączyłeś się ze sterownikiem silnika i wspomaganiem oznacza to, że interface skonfigurowany jest poprawnie. odłącz przejściówkę TYP1 i podłącz "goły" interface. będziesz miał wtedy możliwość diagnozowania klimatyzacji, SRS oraz wykonania Service Interval Reset.
Italians Do It Better
Spróbowałem na ustawieniach ELM 327 v1.3+ 38400 i tak na przejściówce TYP1 łączy się z ABS-em i ze wspomaganiem kierownicy, bez przejściówki tylko ze silnikiem. Resztą to mam ELM 327-> ECU Connection Failed
Bez tytułu.jpg
Doszedłem trzeba ustawić nie ELM 327 v1.3+ 38400 a OBDLink 38400. Tylko to zrobiłem na MES 1.7 i nie pamiętam czy jest w 2.2. Problem rozwiązany. Czy można zmienić datę wymiany oleju lub przestawić np. kilometry z 35000 na 15000 do wymiany oleju.
A ja mam ELM z tej aukcji INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY ELM327 OBD2 KABEL (5148674650) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i nie mogę sie połączyć z samochodem, czy ten interfejs nadaje się do EMS, czy mam wadliwy kabel?
Witam po podłączeniu kompa pod samochód i sprawdzeniu aribaga wyskakuje mi komunikat pasażer nie dostępny, kierowca nie dostępny o co chodzi z tym.
Może ktoś mi podpowie
to chyba informacja w temacie obecności kierowcy i pasażera. w siedzeniu kierowcy maty raczej nie ma. konstruktorzy wyszli z założenia, że kierowca w aucie jest zawsze, dlatego wartość tego parametru może być niedostępna - poduszka wystrzeli automatycznie/zawsze. co innego w przypadku pasażera. bodajże do rocznika 2005 maty występowały i generowały problemy po którymś tam lifcie zostały one wycofane, dlatego w programie diagnostycznym będzie widoczny parametr "Niedostępny". niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę
Italians Do It Better
Czytam i czytam, jest metlik. Jaki kabel i program do fiata PUNTO EVO, min. żeby wczytywać inspekcją (za ile km wymiana oleju) czy Multiecuscan jest odpowiedni czy cos innego?
Mętlik jest dla tych ,którzy jeszcze na MES-ie nie popracowali trochę i tak jak w innych programach diagnostycznych trzeba go poznać ,aby zrozumieć .
Witam,
Panowie, mam program fiatecuscan 3,6. jaki dokładnie kupić interfejs(wtyczkę) aby skanować grande punto 1,4 8v?
Witam mam kabel viakena i przejsciowke 3 pin. Posiadam maree i kiedys probowalem sie polaczyc. Znalazlo urzadzenie zainstalowalem program ale nie polaczył sie on z komputerem auta wiec zrezygnowalem. Chciałem teraz zrobić to jeszcze raz z dwoma innymi laptopami i pompodłaczeniu kabla nawet go nie widzi tak że nie wyskakuje kreator znajdowania sprzetu. Nie wiem co mam zrobić??? Ktoś coś podpowie???
Witam, piszę tutaj ponieważ forum Lanci jest mało dynamiczne.
Ypsilon 2012 1.2 8V
Witam,
proszę o kilka informacji:
1/Gdzie jest wtyk OBDII?
2/Kupiłem niebieski kabel (VIAKEN) z przełącznikami. Na której pozycji ma być przełącznik aby skomunikował się z Ypsilonem i wykorzystał możliwości FES lub MES?
3/Czy do tego wytyku potrzebuje jeszcze jakies sterowniki?
4/Jakie sa najnowsze wersjie oprogramowania FES lub MES?
Dziękuje
Ten kabelek to sobie możesz wsadzić do szuflady i to głęboko
Potrzebujesz ELM 327 albo z Viakena V-scana Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
i do tego przejściówkę nr 3 Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
Najnowsza wersja MES-a to 2.6
Do wtyku nie potrzebujesz ,ale do interfejsu tak potrzebne są sterowniki jak do każdego urządzenia podpinanego do komputera