Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2017
    Skąd
    Piotrkow Tryb.
    Wiek
    43
    Postów
    1
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 150 kM
    Rocznik
    2005

    Zaślepki do kolektora ssacego 1.9CDTi

    Witam;
    Na wstępie chciałbym podziękować Wam wszystkim za te wszystkie info na forum, dużo się dowiedziałem a jeszcze mało wiem.
    Mam do Was pytanie odnośnie zaślepek do kolektora ssącego. Czytałem sporo o problemach z klapami i niestety mnie też to dotyczy (klapy leżą). Wiem, że można zamówić kolektor z zaślepionymi otworami ale to kosztuje ponad dwie stówki a na alledrogo są zaślepki za trochę więcej niż stówkę i pytanie do Was czy już ktoś z Was próbował samemu montować takie zaślepki? Czy np. przy pomocy imadła da radę wcisnąć czy musi być konkretnie prasa czy coś takiego?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Kolego, masz na myśli zaślepienie otworów po usunięciu klap wirowych? Każdy ogarnięty spawacz aluminium zrobi Ci to za 50 zł, tylko oczyść sobie dobrze te gniazda przed oddaniem do spawania.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Dokladnie. Jakie by te zaślepki nie były to nie będą tak szczelne jak zaspawanie tigiem. Przerabialem niedawno temat. Za wyjecie kolektora, oczyszczenie, demontaż klap, zaspawanie i złożenie do kupy zapłaciłem 250zl.
    Warto drugi raz wyciągać kolektor w razie gdyby zaślepka się rozszczelnila?

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Ja w sumie zapłaciłem 700 zł - 350 wywalenie i włożenie oraz drugie 350 za kolektor już zaślepiony. Ale widzę, że przy zaślepkach albo na uszczelce się poci.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Ja za to sam wyciagalem kolektor. Zaślepienie kosztowało mnie 70 zl, jedna rada jak bedziesz wyciągał to zablokuj rozrząd lub dobrze poznacz.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    38
    Postów
    208
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    No to i ja chyba zapłaciłem Dość podobnie bo 400 za robociznę + koszt zaślepek do kolektora 135 zł. w Sumie u mechanika zostawiłem ponad 1000,- bo przy okazji całkowicie wymieniłem rozrząd w świeżo kupionej Cromie

    Jestem z Gdyni i robiłem to u mechanika z Rumi, w temacie fiata naprawdę mocno ogarnięty człowiek

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    35
    Postów
    93
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Rozumiem, że zaślepki klejone są jednak zlym rozwiazaniem i należy kolektor perfidnie zaspawać TIGiem?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Ja mam gwintowane i skręcone na kleju.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    35
    Postów
    93
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Kolektor od AUTO-KRAK powinien być dobrym rozwiązaniem? Zaślepki są gwintowane... samo spawanie też rodzi jakieś moje obawy o deformacje materiału (niby TIGiem ale specjalistą w spawaniu nie jestem).

    KOLEKTOR BEZ KLAP 1.9 CDTI JTD TiD OPEL FIAT SAAB (6745191335) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    2
    Auto
    Skoda Octavia
    Rocznik
    2005
    Myślę, że taniej i pewniej byłoby kupić zaślepki klap wirowych niż rzeźbić coś z kolektorem. Widziałem, że tutaj mają dość pokaźną ofertę do m.in. 1.9CDTI

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    35
    Postów
    93
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Ja przejechalem 25tys na kolektorze auto-krak ... zaslepki gwintowane i chyba wklejone. Puki co jest wszystko ok.


 

Podobne tematy

  1. Zaślepki zatyczki klamki Bravo 2
    Napisany przez Merry na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-06-2016, 22:29
  2. Bravo 1.9cdti 150km - czarny
    Napisany przez drops144 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-01-2016, 18:12
  3. cieknacy kabel ,waz. wychodzacy z kolektora ssacego 1.6 16v
    Napisany przez BARNEJ314 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-07-2015, 14:01
  4. Korki/zaślepki podłogi
    Napisany przez Stig na forum Kupię
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-09-2013, 12:10
  5. zaślepki ręcznego w bębnach
    Napisany przez pit14 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-05-2013, 22:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446zaslepki-do-kolektora-ssacego-1-9cdti-35973

zaslepki klap gwintowane 1.9

Zaslepienie kolektora 1.9 CDTI

zaslepianie kolektora ssacego opel vectra c

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl