Witam,
mam na oku crome z 2007 roku, z silnikiem 1.9 8V
Otrzymałem przed chwilą nr VIN, jest ktoś w stanie powiedzieć mi coś więcej na podstawie tego numeru?
ZFA19400002061794
Witam,
mam na oku crome z 2007 roku, z silnikiem 1.9 8V
Otrzymałem przed chwilą nr VIN, jest ktoś w stanie powiedzieć mi coś więcej na podstawie tego numeru?
ZFA19400002061794
Produkcja: 7/12/2006 (według eper)
Pierwsza rejestracja (według FIATA) sierpień 2007:
NUMER REJESTRACYJNY 11TTPL
VIN ZFA19400002061794 MODEL N.CROMA 1.9 JTD 120CV DYNAMIC
PALIWO DIESEL KOLOR ZEWNĘTRZNY BRĄZOWY
Według bazy holenderskiej (dotyczy zwrotu podatku BPM) pierwsza rejestracja miała miejsce 29-01-2007, nr rej. 11-TT-PL
Ostatnio edytowane przez mrozek ; 28-04-2013 o 18:39
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
O widzisz... Sprzedający upierał się, że samochód wyprodukowano w 2007. W sumie nie ma to aż takiego znaczenia ale... Samochód sprowadzony z Holandii. Należałoby w związku z tym zwrócić na coś szczególną uwagę?
P.S. dzięki za wpis.
Na przepisy które tam obowiązują. Zakup diesla z tego co pamiętam, opłaca się w Holandii jak ktoś robi 30-40tys. km rocznie. Musiałbyś poszperać nt temat w necie lub tu może jeszcze ktoś odpowie.
np Diesle z Holandii
Przeglądając forum spotkałem znaczącą liczbę doniesień nt. samochodów z silnikami Diesla pochodzącymi z NL ze znacząco odchudzonym przebiegiem. Proponuję wszystkim przyjąć, że Diesel z Holandii z przebiegiem rocznym poniżej 20Mm jest z góry podejrzany. Już piszę dlaczego.
W NL właściciel samochodu osobowego płaci podatek drogowy, którego kwota jest zależna od masy auta i od rodzaju paliwa. Przykładowo za samochód o masie 1260kg z silnikiem benzynowym podatek wynosi ok. €600 rocznie podczas gdy w przypadku napędu wysokoprężnego już ponad €1200. Zatem pierwsze ponad €600 oszczędności wynikających z różnic cen paliwa i jego zużycia padają z miejsca ofiarą podatkożerców. Na dodatek, auta z silnikiem Diesla są często o tyle cięższe, że wpadają w wyższy próg podatkowy.
Powyższe dotyczy aut osobowych. Samochody dostawcze (nie więcej niż 3-miejscowe) rządzą się innymi prawami.
Ostatnio edytowane przez TMK ; 28-04-2013 o 22:57
Na każdy samochód jak się kupuje trzeba zwracać szczególną uwagę. Obojętnie jaki to kraj Także sprawdzaj bez umiaru...
Udało mi sie znaleźć (prawdopodobnie) prawdziwy przebieg... ok 195tys. Pierwsza rejestracja jw.
Wychodzi ponad 36 tys rocznie...
Ostatnio edytowane przez scrabit ; 28-04-2013 o 23:06
skąd jesteś kolego scrabit ?
ja jestem z Bytomia. Długo masz Crome?
7 miesięcy Jak by co to pisz na priv chętnie Ci pomogę jak masz pytania.
Panowie, jest ktoś ze śląska (okolic Katowic) kto ma wiedze i pomógłby mi sprawdzić samochód pod kątem mechanicznym? (turbo / dwumas)
Ostatnio edytowane przez scrabit ; 28-04-2013 o 23:57