Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Po wymianie stacyjki i przelutowaniu układu robiłeś proxy? Jak rozumiem masz teraz jeden kluczyk - ten co był poprzednio?
    Który jeszcze układ przelutowałeś ?
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2020
    Skąd
    Latonice
    Wiek
    38
    Postów
    17
    Auto
    Croma 2.4
    Rocznik
    2006
    24lc04b i pcf...nie trzeba było robić proxy. Auto od razu odpaliło

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    stacyjka którą kupiłem miała już jednego switcha wymienianego więc jak widać coś tam się z tymi stacyjkami dzieje. Zastanawia mnie tylko fakt jak serwis fiata chciał mi to zrobić ponieważ zadzwoniłem żeby zobaczyć czy można doprogramować używaną stacyjkę. Posprawdzali i powiedzieli że 380zł i zrobią. Natomiast jak wymieniłem stacyjkę na drugą to totalna ciemność - brak zapłonu co za tym idzie brak komunikacji po kablu...zastanawiające...

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    co do klucza który był z nową stacyjką nadaje się na śmietnik nie działał i z nową i z starą stacyjką - kluczyk nierozpoznany. Nie da się go dopisać do sterownika, chodź nie nadaje mi to spokoju czemu tak jest. Jeszcze będę kombinował w wolnej chwili

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2019
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    32
    Auto
    Croma 1,9/150
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał mchojnac Zobacz post
    co do klucza który był z nową stacyjką nadaje się na śmietnik nie działał i z nową i z starą stacyjką - kluczyk nierozpoznany. Nie da się go dopisać do sterownika, chodź nie nadaje mi to spokoju czemu tak jest. Jeszcze będę kombinował w wolnej chwili
    A jak sobie to wyobrażasz? To jest Smart key. Nie da się tego tak od tak zaprogramować. Kluczyk w cromie jest zainstalowany w trzech miejscach. Stacyjka, body i ECU. Klucz od nowej stacyjki ewentualnie odblokuje blokadę kierownicy, a dalej po kablu, body odpowie " electronic key is not recognizet" Stary klucz zaśpiewa check vehicle protection system. Ja się narobiłem przy kluczach do Cromy, nikomu nie polecam zgubienia lub jego uszkodzenia. Walka jest ciężką, ale jest do wygrania. Lepiej sprawdzić stacyjkę od strony mechanicznej a dopiero później kombinować z wymianą kluczy bądź całej stacyjki.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Morda Zobacz post
    A jak sobie to wyobrażasz? To jest Smart key. Nie da się tego tak od tak zaprogramować. Kluczyk w cromie jest zainstalowany w trzech miejscach. Stacyjka, body i ECU. Klucz od nowej stacyjki ewentualnie odblokuje blokadę kierownicy, a dalej po kablu, body odpowie " electronic key is not recognizet" Stary klucz zaśpiewa check vehicle protection system. Ja się narobiłem przy kluczach do Cromy, nikomu nie polecam zgubienia lub jego uszkodzenia. Walka jest ciężką, ale jest do wygrania. Lepiej sprawdzić stacyjkę od strony mechanicznej a dopiero później kombinować z wymianą kluczy bądź całej stacyjki.
    Tak jest.. Ale pytanie co zrobić w sytuacji gdy ktoś zgubi kluczyk lub się rozpadnie..
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2019
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    32
    Auto
    Croma 1,9/150
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Tak jest.. Ale pytanie co zrobić w sytuacji gdy ktoś zgubi kluczyk lub się rozpadnie..
    Potrzebny człowiek, komputer i dostęp do modułu CIM. Dobry majster w połączeniu z dobrym komputerem ogarnia temat. Ja dorobiłem nowe
    kluczee i wszystko działa.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Podaj dla potomnych namiary ... bo nigdy nie wiemy kiedy nas to spotka

    a tu filmik..
    i inny

    Tak jak piszesz wszystko można zrobić
    Ostatnio edytowane przez lisekg ; 25-06-2020 o 11:21
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2020
    Skąd
    Kraków
    Postów
    1
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2008
    Panowie jestem tu nowy, Crome mam od nowosci czyli 12 lat juz minęło

    dziś zobaczyłem że żona zostawiła kluczyk w stacyjne w Cromie w pozycji on, auto tak stało z tym kluczem z włączoną stacyjką dwa dni, potrzebowałem dzis gdzieś pojechać i auto nie odpala, mysle aku padło, naładowałem, problem jest taki że po włozeniu klucza nie słychac odblokowania blokady kierownicy ani przy przekręceniu nie ma żadnej reakcji

    wyjąłem stacyjke, była ciepła

    przekręca się normalnie, bateria dobra, na drugim nieuzywanym kluczu to samo, tam bateria tez dobra

    tester sie z ecu nie komunikuje bo robi to dopiero jak stacyjka właczona

    bezpieczniki sprawdzone, aku ok

    co jeszcze sprawdzić ?

    czy od razu szukać używki i przelutowywać kość ??

    przejechane mam 323 tys silnik 1,9 jtdm, auto mam od nowosci i nigdy problemu ze stacyjka nie było, tak wogóle to kochane auto bo jezdzi i sie nic nie dzieje

  9. #23
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Skoro auto miało przez 2 dni kluczyk w stacyjce to przez 2 dni był podawane zasilanie na blokadę kierownicy... Co gorsza napięcie systematycznie spadało aż się to wszystko rozładowało. Jakie to miało konsekwencje dla elektroniki w aucie? Ja nie wiem..
    Osobiście nie szukał bym po stronie stacyjki ale po stronie blokady kierownicy lub sterownika głównego.. Samej stacyjce to raczej nie zaszkodziło
    Odłączyć akumulator i podłączyć ponownie po kilku minutach... może tylko zablokował się jakiś procesor a może cos gorszego
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Wymiana emblematu FIAT w Cromie
    Napisany przez Cromak na forum Croma
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 04-08-2017, 12:25
  2. Wymiana anteny w Cromie
    Napisany przez bled na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-03-2016, 21:46
  3. Wymiana stacyjki
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-05-2014, 22:25
  4. Bravo - Wymiana kostki stacyjki a Imobilajzer
    Napisany przez LOLO_DK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2013, 20:02
  5. Marea-Wymiana stacyjki
    Napisany przez spawacz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 29-11-2012, 23:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

programowanie stacyjki croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446wymiana-stacyjki-w-cromie-25708

wymiana stacyjki

nowa stacyjka croma

stacyjka croma

czyszczenie stacyjkicroma

podmiana stacyjki fiat croma

kodowanie Stacyjka fiatcroma

wymiana stacyjki fiat croma

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl