Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 82
Like Tree2lubi to!

Temat: Trudne rozruszanie na zimno  

  1. #46
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    43
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Temat podobny więc się dołączę: moja croma pali super. Chwilkę pokręcę i pali. Raz na jaaakiś czas nie za trybi i muszę jeszcze raz ale to pewnie za krórko trzymany "START" albo co. Zdarza się b. rzadko. Teraz jak zaczęło się zimno to pomimo stania w garażu po odpaleniu 2-3 sek nierówno pracuje jakby nie mógł wskoczyć jeden gar. Świece żarowe mają rok. Klapy usunięte rok temu i od tego czasu odpalanie bez problemu. Dodam, że nie mogę odpalić od razu jak zgaśnie kontrolka świec tylko muszę jeszcze chwilkę poczekać.
    Niby drobiazg ale denerwujący. Co o tym myślicie?
    Miałem podobnie. Skończyło się to u mnie wymianą końcówek od wtrysku 3 i 4 były bardzo duże korekty. Teraz pali jak szalony Podepnij się pod ECU i sprawdź korekty na ciepłym silniku będziesz wiedział bo przyczyna może być gdzie indziej.
    Pzdr



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    myślałem o logach ale czy się uda? - pokręcę 2 sec i silnik odpala, kolejne 2 sec lekko nierównej pracy i po akcji.
    I właśnie to chcemy zobaczyć, Ty inne logi robisz,
    Napisałem jakie, zrozumiałe ?

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Ok. Zrozumiale-chyba . Odpalam auto, jak zaczyna rowno chodzic to wylaczam i zapisuje logi.

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    nie, zaczynasz logowac, odpalasz silnik, jak źle pracuje zgaśnie po tych 2-3sec, wtedy ten log nas interesuje
    Jak coś niejasne napisz pw tel pogadamy

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2016
    Skąd
    Wendea
    Wiek
    56
    Postów
    34
    Auto
    CROMA 1.9 JTDM 8V
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Bo tu nie trzeba mieć pomysłu widać jak wół co jest.
    Musiałem ten plik ręcznie zaś przerabiać ....

    Za słabe obroty rozrusznika, zregeneruj rozrusznik.
    Za wolno kręci wałem.
    Dzięki za odpowiedz. Jakie powinny być minimalne obroty? Ze słuchu i porównując do innych pojazdów które mam albo miałem, myślałem ze kreci normalnie.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    sory ale nie odpowiem na min obroty, wiedza kosztuje
    Zbyt częsty problem aby dać to na tacy

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    202
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    sory ale nie odpowiem na min obroty, wiedza kosztuje
    Zbyt częsty problem aby dać to na tacy
    W takim układzie zapytam po co jest forum?

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    To pytaj, mało dostałeś a jak nie Ty to inni ?
    Do niektórych rzeczy sam dojdz.
    W czym mogę pomogą Ale nie rób z siebie typa co dostał
    Palec a chce cała rękę.
    Capsel lubi to.

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Przypuszczam ze ok 280rpm. Przynajmiej cos kolo tego mialem w tdi ale silnik pd.Tez byl problem z rozruchem jak krecil ponizej 200rpm. A u Ciebie ile to kreci bo wykresow nie mam czym otworzyc. We fiaciku u mnie nawet nie wiem ile kreci ale pali od kopa .Sprawdzę z ciekawości w wolnej chwili .

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2016
    Skąd
    Wendea
    Wiek
    56
    Postów
    34
    Auto
    CROMA 1.9 JTDM 8V
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    sory ale nie odpowiem na min obroty, wiedza kosztuje
    Zbyt częsty problem aby dać to na tacy
    Dziękuje za odpowiedz mimo tego ze myślę ze jest to tajemnica Polichinellea. Mówiąc szczerze nie znam się na Dieslach. Lepiej znam benzynowe silniki, gdzie obroty rozruchowe zależą od ilości cylindrów, sprężania itd. W moim motocyklu Tirumph 900 Daytona (3 cyl) minimalne obroty są 350. W BMW 540 i są 200 obr/min do rozruszania a wolne obroty 450-500 obr/min. Nie puści zapłonu i/albo wtrysku poniżej tych obrotów. Dzisiaj jeżdżę "gównem na ropę" (przepraszam za brzydkie słowa i proszę źle tego nie brać) bo już prawie żadnych porządnych samochodów na benzynę nie ma. Stare graty albo całkiem przejechane. Ale w moim przypadku jeśli 200 obrotów nie wystarcza, to znaczy ze musi być więcej . Oryginalnie i optymalnie RUDOLF DIESEL zbudował silnik który powinien pracować przy 1000 obr/min. Dzisiaj to są praktycznie wolne obroty tych silników.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    Przypuszczam ze ok 280rpm. Przynajmiej cos kolo tego mialem w tdi ale silnik pd.Tez byl problem z rozruchem jak krecil ponizej 200rpm. A u Ciebie ile to kreci bo wykresow nie mam czym otworzyc. We fiaciku u mnie nawet nie wiem ile kreci ale pali od kopa .Sprawdzę z ciekawości w wolnej chwili .
    W moim przypadku jest to 200 obrotów. Daleko do 280. Czy można zamienić na 2.0 KW rozrusznik dla silników 1.9 16V? Normalnie 1.9 8V ma rozrusznik 1.7 KW a 1.9 16V 2.0 KW. czy montaż jest identyczny?

    PS : na drugiej stronie umieściłem obrazki wykresów.

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    280 za dużo , bardziej okolice tego drugiego pana
    skoro to tajemnica Polichinellea dlaczego nikt nie zna odpowiedzi?
    W dzisiejszych czasach mapa decyduje ile ma być obrotów i w tym samym silniku przy różnych producentach może być, jest różnie

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Mapa decyduje ale jak już pracuje, nie decyduje o obrotach rozruchu. O tym jedynie może zadecydować sprawność rozrusznika jak i akumulator .

    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    280 za dużo , bardziej okolice tego drugiego pana
    skoro to tajemnica Polichinellea dlaczego nikt nie zna odpowiedzi?
    W dzisiejszych czasach mapa decyduje ile ma być obrotów i w tym samym silniku przy różnych producentach może być, jest różnie

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Przeczytaj co napisałem, mapa decyduje ILE ma być obrotów, i dopiero po przekroczeniu tego ECU zezwoli na start.
    Natomiast oczywiście o prędkości rzeczywistej koła zamachowego decyduje stan rozrusznika i akumulatora.
    Oto mi i tobie chodziło
    chyba

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Tak dokladnie. Tak jak piszesz mapa przy obrotach x zezwala na start

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    49
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    quadrando, Naprawiłeś to? Croma spłonęła? Urwało Ci palce? Odciąłeś sobie z żalu dopływ powietrza poduszką? ZACZĄŁEŚ TO DOKOŃCZ !
    Damn lubi to.


 
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Check engine, trudne odpalenie i jedziemy
    Napisany przez Heldan na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-08-2016, 20:54
  2. Cieplo zimno
    Napisany przez cichy1104 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 18-04-2015, 18:40
  3. immo nie gaśnie gdy zimno
    Napisany przez manglia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-12-2013, 20:35
  4. Ratunku!!!!! Zimno!!!!
    Napisany przez lukaszulysse94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-12-2012, 16:07
  5. Rozruszanie naszego forum
    Napisany przez Sucre79 na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2009, 12:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p2009 flow shutter valve

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl