Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Silnik, Croma 2,2  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2015
    Skąd
    Chotomów
    Wiek
    56
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.2
    Rocznik
    2005

    Silnik, Croma 2,2

    Witam, jestem nowym forumowiczem i świeżym posiadaczem Cromy. Ostatnio wymieniałem wkład katalizatora i mam kilka pytań do posiadaczy bliźniaczego modelu silnika.
    1-Ile wam pali średnio ta wersja silnika w trasie , mieście i średnio?
    2-W moim aucie model 2005 mam zaślepiony EGR i wygląda że jest to fabryczne, bo tabliczka ma nabite numery, czy to możliwe?
    3-Mam wrażenie, że w dolnych obrotach silnik jest zbyt basowy i jakoś nawet na trzecim biegu wolno ciągnie jest mułowaty, czy ten typ tak ma, czy to coś u mnie nie tak?
    4- Po uruchomieniu zimnego silnika przez kilka minut słychać takie dziwne pykanie, które ustaje po nagrzaniu, łańcuch był sprawdzany i napinacz też, myślałem że to katalizator ale po wymianie jest tak samo. Może możecie polecić speca od tego auta w okolicach Legionowa?

    Pozdrawiam wszystkich, Wesołego Alleluja.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    129
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    hej

    moja Croma palila w przedziale 8,5-9 l/100km jak jezdzilem oszczednie i nie przekraczalem 120km/h w trasie a w miescie nie sie o oszukiwac ze spali w koncu nie jest to tez takie lekki auto, wiec postanowilem ja zagazowac oczywiscie zalezy mi na ekologi a nie na ekonomi hehe silnik jest od opla Z22SE jak chcesz cos wiecej wiedziec o silniku polecam fora vectry bo tu jest wiecej ON niz PB...
    Po zagazowaniu auto spisuje sie bardzo dobrze gazu wchodzi mi po kurek 48l i starcza mi na ok 430km sadze ze to jest dobre osiagniecie.
    Ja mam wrazenie ze czasem jest mulowaty na 2 biegu a 3 to idzie jak zly, czasem mysle ze przydala by sie jeszcze 6...
    jak pamietam nie sluchac zadnego stukania czy innych dzwiekow po uruchomieniu tylko z nadmuchu czasem sluchac jakies jeki jak by cos sie zacieralo. Rozrzadu nie ruszalem jeszcze ja jestem zwolennikiej jak lancuszek nie chalasuje to nie ruszam a jak mialem e-36 to tylko raz byl rozpiety i przez 7 lat nie wymienialem nic bo nie bylo potrzeby pchac lap...

    wesolych i wszystkiego dobrego...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2015
    Skąd
    Chotomów
    Wiek
    56
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.2
    Rocznik
    2005
    Dzięki. Przed zrobieniem katalizatora pokazywał spalanie 11,5 litra, teraz muszę pojeździć. A czy ty masz egr, czy zaślepiony?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    129
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    EGR jest umnie zaslepiony. poprostu juz go nie ma...

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    129
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2015
    Skąd
    Chotomów
    Wiek
    56
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.2
    Rocznik
    2005
    Pytam o EGR bo mam zaślepiony i nie ma nigdzie wiązki z kablem i złącza, a w dodatku na zaślepieniu są wybite jakieś znaki, czy to możliwe, że to z fabryki taka wersja od nowości. Rocznik 2005.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    129
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    kolego nie mam zielonego pojecia jak sie dowiem to dam znac ok?...

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    polkowice
    Postów
    129
    Auto
    Fiat Croma II 2,2 16v 147 KM
    Rocznik
    2006
    20150409_135643.jpg u mnie wyglada to tak i chyba nie do wszystkich montowali egr...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2015
    Skąd
    Chotomów
    Wiek
    56
    Postów
    8
    Auto
    Croma 2.2
    Rocznik
    2005
    Dzięki, u mnie jest podobnie.
    Cały czas wkurza mnie ten odgłos przy odpaleniu zimnego silnika, te dziwne pykania. Może ktoś ma pomysł lub namiar na dobrego mechanika z doświadczeniem z tym silnikiem? Czekam na podpowiedzi.


 

Podobne tematy

  1. Croma 2,4 - pytanie o silnik
    Napisany przez DaNsOuNd na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-01-2014, 21:48
  2. Silnik 1,2 V8 54KW. Punto czy silnik jest kolizyjny?
    Napisany przez tadeusz26 na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-01-2013, 21:31
  3. [silnik] Delikatne stukanie kiedy silnik jest zimny.
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-04-2011, 01:38
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  5. [silnik] Który silnik diesla wybrać pod względem bezawaryjno
    Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2010, 13:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

z22se jakie obroty na biegu jalowym

katalizator croma 2.2

Z22SE stuka napinacz

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl