Mam prośbę o rozkodowanie numeru VIN ZFA 19400002063766
Mam prośbę o rozkodowanie numeru VIN ZFA 19400002063766
MARKA Fiat
MODEL Croma
TYP Hatchback
ROK PRODUKCJI 2007
SKRZYNIA BIEGOW Manual
POJEMNOSC 1910
RODZAJ PALIWA Diesel
LICZBA DRZWI 4/5
MOC 150 KM / 110 kW
OPIS grafitowy-metallic, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, system nawigacji, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tempomat, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, kierownica wielofunkcyjna, czujnik parkowania, podgrzewana przednia szyba, ABS, ASR, autoalarm, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP, EDS, klatka ochronna, hak, alufelgi, ksenony, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby
ZNANE PRZEBIEGI 2012-11-30 11:04:00 - 109900
Ten przebieg, to ostatni odczytany z licznika podczas wizyty w ASO. Jeśli ktoś go cofnął, ASO wpisuje to co widzi na zegarach.
Krajowa czy sprowadzana?
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Licznik cofniety, to już wiem na pewno... Interesuje mnie data produkcji tejże Cromy.
18/01/2007
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Witam, proszę o rozszyfrowanie vin-u cromki VIN ZFA 19400002015717
Panowie, jeszcze jedna prośba o rozkodowanie nr VIN: ZFA19400002043473
Najpierw sprawdzasz tu: Fiat eLum - HOME
NUMER REJESTRACYJNY DB292WW (pierwsza rejestracja).
VIN ZFA19400002043473
MODEL N.CROMA 1.9 JTD 16V 150CV EMOTION
PALIWO DIESEL
KOLOR ZEWNĘTRZNY SZARY
Wpisany do bazy FIAT (sprzedany i zarejestrowany w czerwcu 2006).
Potem wchodzisz do eper (link na górze strony, lub jeśli nie działa, każdy inny w miarę aktualny w Internecie).
i wychodzi:
194.767.0.0 - 1.9 JTD 16V CM 6M 150CV 110KW EMOTION
Engine: 5046511 Vehicle: 02042543
Prod. date: 30/5/2006
dla wersji belgijskiej (jeśli auto było na rynek belgijski - sprawdź numery rej. z pierwszej rej.)
194.767.0.1 - 1.9 JTD 16V CM 6M 136CV 100KW EMOTION-DEP. BELGIO
Engine: 5046511 Vehicle: 02042543
Prod. date: 30/5/2006
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Mam prośbę o rozkodowanie numeru ZFA19400002068092
Post nad Twoim jest instrukcja jak zbadac VIN.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Witam koledzy , chce kupić crome potrzebuje rozszyfrować nr vin : ZFA19400002055037
Dziękuje z góry
Gościu też twierdzi, że samochód jest z belgi i ma silnik 1.9 150KM ale jest on stłumiony od nowości do 136 KM i w BRIF jest wbite 100KW . Czy to jest prawda ?
Mowi prawde a 3 posty wyzej masz info jak zbadac VIN.
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Wszystko dlatego ze w Belgi opłaty są uzależnione od mocy auta, stąd wersje zdlawione tych silników, u nas można je spokojnie podnieść ( i to duzo) w profesionalnym zakładzie bez żadnej szkody dla silnika.
Wysłane z HTC Desire S
Ciekawe w jaki sposob FIAT ograniczyl moc wersji belgijskich? Jesli to oprogramowanie, to sprawa jest prosta. Jesli elektronika/sprzetowo - koszty zmiany wersji beda wieksze. Co do podkrecania mocy ponad 150 KM nic nie odbywa sie bez konsekwencji. Silnik, sprzeglo, skrzynia, polosie, hamulce beda obciazone ponad to na co zostala obliczona ich trwalosc. Podniesienie mocy w granicach rozsadku nie spowoduje natychmiastowego zuzycia tych elementow, ale gdyby to bylo bez znaczenia dla auta, FIAT sam by to robil w fabryce.
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p