Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
Like Tree2lubi to!

Temat: Przydlawienie przy przyspieszaniu na 2 tys obrotów pod obciążeniem  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma

    Przydlawienie przy przyspieszaniu na 2 tys obrotów pod obciążeniem

    Mam problem jak w temacie, co może być przyczyną że jadąc obciążonym autem lub pod wzniesienie to przy przyspieszaniu następuje zdlawienie jakby ktoś mi nagle przyłączył przyczepke na hol Auto nie szarpie, nie wyskakują żadne błędy i wigor wraca przy obrotach 3 tyś, lub ja przyzwyczajam się do tego spadku mocy. Tak to mniej więcej wygląda i jest szczególnie odczuwalne przy komplecie pasażerów. Silnik wchodzi jakby w inny tryb pracy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Przy tej prędkości obrotowej grubo zaczyna dmuchać, jest szansa że zawór się przycina. Warto zacząć od tego weryfikacje.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Możesz troszkę dokładniej? Jaki zawór? 😯

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    263
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Kolego nowszy_00 oczywiście chodzi o zawór overboost

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dokładnie o ten zawór mi chodziło. Przepraszam, że nie doprecyzowane.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Sprawdzę w takim wypadku wężyki jak i dam zawór, dzięki za pomoc.
    Czy zaslepiony egr może mieć na to wpływ?

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zaślepiony całkowicie, a nie wyprogramowany skutkuje błędem.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,372
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Jeżeli jest mułowata do 1800- 2000 obrotów a potem jedzie to EGR ( wyczyścić w tym koniecznie rdzeń cewki wypolerować )
    Jeżeli jest mułowata do 2600 obrotów a potem od 3...3400 wyrywa to problem z zmienną geometrią turbiny ( sprawdzić wężyki, podciśnienie, elektro-zaworek przy chłodnicy i same łopatki czy działają po zaciągnięciu powietrza ustami przez wężyk prowadzący do gruszki/turbiny )
    Pandemic88 lubi to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    192
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Spróbuj się przejechać z odpieta przepławka.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Egr jest zaslepipny i wyprogramowany. Nie jest tak ze do 2 tys jest muł czy coś takiego, przyspiesza w miarę płynnie, tylko przy dwóch tysiącach jakby silnik wchodzi w inny tryb pracy. Szczerze, to chyba nawet żaden z pasażerów tego nie odczuwa tylko kierowca czyli ja
    Poza tym mam wrażenie że problem występuje na rozgrzanym silniku, na zimnym tego nie czuć

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Oświęcim
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM ASB Ambient White
    Rocznik
    2007
    Sprzedam używany zawór overboost.

    Wysłane z mojego Nokia 6.1 przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Posprawdzaj węzyki podcisnieniowe, i mozna tez overboosta rozebrac i wyczyscic.

  14. #13
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,372
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał nowszy_00 Zobacz post
    Egr jest zaslepipny i wyprogramowany. Nie jest tak ze do 2 tys jest muł czy coś takiego, przyspiesza w miarę płynnie, tylko przy dwóch tysiącach jakby silnik wchodzi w inny tryb pracy. Szczerze, to chyba nawet żaden z pasażerów tego nie odczuwa tylko kierowca czyli ja
    Poza tym mam wrażenie że problem występuje na rozgrzanym silniku, na zimnym tego nie czuć
    A klapy wirowe masz zdemontowane?
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Tak, zaślepione na amen

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    37
    Postów
    209
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Źródło problemów to mały gumowy przewód, zaraz postaram się zamieścić zdjęcie. Po wymianie auto lepiej przyspiesza, nie dlawi się przy ruszaniu i nie ma tego zduszenia przy 2 tys obrotów.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    DSC_1467.JPG

    Oto owy problem


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Falowanie obrotów pod obciążeniem dmuchawy i oświetlenia
    Napisany przez poalczek198 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-03-2019, 08:16
  2. Trzeszczenie na wstecznym i na 1,2 z obciążeniem
    Napisany przez wariat1.2 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-01-2015, 22:44
  3. Stuki pod obciążeniem
    Napisany przez PUNTO_GO na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-06-2011, 23:46
  4. Krztuszenie się silnika przy przyspieszaniu, spadek obrotów
    Napisany przez Adijabol1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-08-2010, 14:04
  5. Rzęrzenie silnika przy 2800obr pod obciążeniem
    Napisany przez maroo na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-07-2010, 11:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl