Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 179
Like Tree10lubi to!

Temat: Przeguby wew - jakie, opinie.  

  1. #136
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Szkoda zachodu, wymienić jak najszybciej na nową...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Faktycznie, jak tak się dłużej i poważniej nad tymi przegubami zastanowić, to Fiat powinien zrobić akcje serwisowe chyba. Wymienic wszystkim posiadacza na takie bez wad.


    Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #138
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Czy wymiana tej manszety przegubu zewnętrznego to jakaś skomplikowana operacja? Trzeba do tego wyciągać całą półoś ze skrzyni czy można ściągnąć sam przegub zewnętrzny? Pytam ponieważ 3 warsztaty jakie objechałem nie chcą sie tego podjąć a w jednym wkręcają mi że to nie dziura a tylko resztki spod opaski. Po naciśnięciu na manszete smar wylatuje jak z pasty do zębów. W związku z tym chciałbym to wymienic w ten weekend samemu.

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  5. #139
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Kupujesz taki stozek smarujesz go smarem i przeciagasz gume. Bez demontażu czegokolwiek. Ja osobiscie zakladalem uniwersalna skf bo byla najbardziej elastyczna i dalo sie to przeciagnac 70tys wytrzymala teraz nowa zakladalem.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Tzn polos ze zwrotnicy dwmontujesz ale jej nie rozbierasz.

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Tak się składa ze już osłonę z opaskami mam. Ten stożek jest chyba tylko na te uniwersalne gumowe ,które później trzeba odcinać.Chodzi mi o to czy można to wymienic bez demontowania półosi ze skrzyni biegow. Tak aby uniknąć wycieku oleju ze skrzyni. 20191228_001510.jpg

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  7. #141
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Wszystko zalezy czy przegub z zabezpieczenia zejdzie. Czasem moze zejsc od pukniecia ale czasem niestety trzeba na stół . Jesli bardzo nie chcesz wyciagac go ze skrzyni to kup inną gumę by szło ja tym stożkiem naciągnąć.

  8. #142
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Dokładnie na stożek aby się nie na robić...
    Co do smaru to ja u siebie profilaktycznie kilka lat temu zastosowałem firmy: Xado do regeneracji i jak na razie ciągle oryginalne przeguby mam
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  9. #143
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Postanowiłem poszukać dalej przyczyny drgań. Jeden z mechaników wpadł na pomysł wymiany sanek pod silnikiem. Być może wyrobiły się te cztery metalowo gumowe tuleje. Spotkaliscie się kiedyś z czymś takim?

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał damazy61 Zobacz post
    Postanowiłem poszukać dalej przyczyny drgań. Jeden z mechaników wpadł na pomysł wymiany sanek pod silnikiem. Być może wyrobiły się te cztery metalowo gumowe tuleje. Spotkaliscie się kiedyś z czymś takim?

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
    Sanki zostały wymienione na nowe. Problem pozostał. Nie wiem już sam co dalej wymieniać. To auto to porażka.

  11. #145
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,358
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał damazy61 Zobacz post
    Sanki zostały wymienione na nowe. Problem pozostał. Nie wiem już sam co dalej wymieniać. To auto to porażka.
    No to faktycznie...
    Jest dużo takich przypadków i z tego co czytam wszyscy wymieniają wszystko a i tak nic nie pomaga.
    Nie znam rozwiązania ale wrócił bym może do samego silnika a dokładnie do mocowania jego na poduszkach.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  12. #146
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2009
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 jtd 16v VW caddy life 1.9tdi
    Damazy61 i co coś Ci się udało zrobić z tymi drganiami.U mnie podobnie wymienione półosie z obu stron,tarcze,brak luzów na szarpakach,opony nóweczki a drgania jak były tak są ale na równej drodze i powyżej 120km/h.Nie mam już pomysłu

  13. #147
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał kolan Zobacz post
    Damazy61 i co coś Ci się udało zrobić z tymi drganiami.U mnie podobnie wymienione półosie z obu stron,tarcze,brak luzów na szarpakach,opony nóweczki a drgania jak były tak są ale na równej drodze i powyżej 120km/h.Nie mam już pomysłu
    Niestety u mnie bez zmian. Okropnie mnie to wkurw...[emoji51] Ostatnio dzwoniłem do jakiegoś fachmana od skrzyń biegów z Zielonej Góry polecanego na forum alfy i opla. To mi powiedział że te drgania są od półosi. Powiedzialem mu że ja już po dwa komplety wymieniłem i dalej jest to samo. Powiedział mi że to nic bo nawet te co wsadzają w ASO po regeneracji fabrycznej jak i wszelkie zamienniki to badziewie i te drgania nadal będą. Poradził żeby kupić oryginalne używki.
    Tylko weź traf dobre używane półosie.
    Jakoś mi się w tą teorię wierzyć nie chce , żeby wszystkie nowe były gorsze niż używane. Każdy mechanik który wsiadł w moje auto i wyczuł te drgania odrazu mówi ze to półosie.

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  14. #148
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2009
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 jtd 16v VW caddy life 1.9tdi
    Powiem szczerze,że nie wydaje mi się bo te nówki na które wymieniłem mają zerowy luz,a oryginały które miałem też praktycznie nie miały luzu więc chyba nie to.Zastanawiam się czy może drgania nie idą od tylnego zawieszenia

  15. #149
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    35
    Postów
    441
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    No własnie u mnie też nie mają żadnego luzu więc wymiana na kolejne egzemplarze półosi jest bezzasadna. U mnie wyraźnie telepie przodem. Czuję to pod nogami,czuć to na przednich fotelach, na oparciach drzwi.

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  16. #150
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2009
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Croma 1.9 jtd 16v VW caddy life 1.9tdi
    U mnie też czuć drgania przede wszystkim na fotelach, a właściwie na ich oparciach no i oczywiście na kierownicy.Dlaczego podejrzewam tył , bo jedyny mankament jaki znalazłem to tylne wahacze górne "bananki"-bo już nie mam pomysłu a mam tak gdzieś od 8000km,a cromka w sumie nie ma dużego przebiegu bo 160000.


 
Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 89101112 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. opinie żarówek H4, jakie polecacie?
    Napisany przez opass na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-11-2017, 12:58
  2. Jakie przeguby?
    Napisany przez kajfux na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2014, 10:32
  3. Jakie Opinie o Cinque/Sei cento?
    Napisany przez simonkw na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 05-10-2013, 22:17
  4. przeguby wymiana
    Napisany przez tobek85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 10-12-2012, 00:22
  5. Czy to mogą być przeguby?
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-06-2012, 21:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446przeguby-wew-jakie-opinie-416529

Marka BRV opinie

jakie przeguby polecacie

polos gsp forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl