Witam,
Czy ktoś może wie gdzie można znaleźć Pliki z podkręconymi parametrami? Sa miejsca gdzie można je kupić ale może ktoś zna inny sposób, albo porostu ma takie pliki?
Witam,
Czy ktoś może wie gdzie można znaleźć Pliki z podkręconymi parametrami? Sa miejsca gdzie można je kupić ale może ktoś zna inny sposób, albo porostu ma takie pliki?
Zabawa z przypadkowymi wsadami znalezionymi w necie to nie jest dobry pomysł. Na naszym forum działa w temacie modyfikacji wsadów kolega bronx. Skontaktuj się z nim, może się dogadacie.
Italians Do It Better
ok, dzięki za rade..
Źle zaczynasz,
chyba...
chyba że chcesz brykę uziemić.
Wpierw diagnostyka !
Potem program !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chcesz się sam za to zabrać zarezerwuj sobie ok rok czasu i zacznij przeglądać fora zagraniczne. Tam się dowiesz podstaw.
Po roku i najlepiej z edc15 a nie 16. będziesz wstanie podstawowe mapy kilka odszukać.
Daj sobie spokój z szukaniem wsadu na necie, błędów jest miliony, ludzie nawet egr nie wyłączają poprawnie.
Zastanów się czy jak ktoś siedzi miesiącami, to wystawi porządnego gotowca ?
Jak chcesz iść na skróty kup boxa, będzie kłamać ecu, zawyży wszystko 20%, logując auta nie zobaczysz prawdy.
Coś Ci pokaże, dla zachęty lub zniechęty:
Tak wygląda kawałek wsadu ecu już w odpowiedniej organizacji, 8,16,32 bity LOHi czy Hilo to podstawa.
wsad.jpg
i to Ty musisz wyszukać w tym mapę, jak już wiesz mniej więcej jak i co , może uda się stworzyć to :
mapa3d.jpg
I po kolejnej obróbce powinnieś otrzymać to :
20161011_094429.jpg
To jest trudna mapa do wyszukania ale prosta w interpretacji, wiesz o czym mówi ?
Po co o Tym piszę, aby pokazać że to nie jest proste jak dupcz....nie.
Weźmiesz ten sam sterownik ale inny soft i już się rozjeżdża. Powiem Ci że ja tej mapy szukałem 2 tyg.
A czym chcesz zgrywać i wgrywać ?
Bronx - zasiałeś mi trochę niepokoju. Jak mogę poznać, czy u mnie w ECU jest wszystko ok? Przed sprzedażą handlarz sprzedający wycinał DPF'a bo podobno był zapchany a w mesie widzę że wyłączony jest EGR. Dowiedziałem się o tym przypadkowo po kilku miesiącach. Jak mogę się dowiedzieć czy jest to zrobione ok? Sprzedawcy nie mam się co pytać bo wiadomo co powie.
p.s zerknij jak możesz na moje nowe logi w poście o spadku mocy
Porównać wsad co tam zostało pozmieniane i jak Lub kto to robił, wiesz?
Niektórzy albo wgrywają gotowce.... , albo używają programów typu ecusafe etc, a Ci co robią to ręcznie i nie uczą się na Twoim ecu i nie boją się powiedziec to ja robiłem zrobili najlepiej jak mogli, i zazwyczaj dobrze
To Ci odpowiedziałem
Są przypadki ( aktualnie na jednym forum z edc16, chyba nawet z PL) ma problem bo ktoś wyłączył mu dpf, powywalał błędy z DTC a auto pali jak smok, i jeszcze jakieś tam cyrki mu robi.
Daj linka do tych logów ( moze byc PW)
jak w MES widzisz że EGR wyłączony to po odpięciu wtyczki od niego nie powinien żadnych błędów wyświetlić, tak mi się wydaje. niestety nie powiem czy to jest dobrze zrobione.
jak zaślepisz go na chwile jakąś blaszką całkowicie żeby nie było przepływu to też nie powinno być błędów. a może już tam siedzi taka blaszka?
Pozdrawiam
siedzi z otworkami od GM. I jak rozbierałem egr po kupnie nie świadom jego off'a to był czysty jak łza.
Egr to mały pikuś, pytanie jak dpf wyłączony.
EGR można wyłaczyć na 3 sposoby.
1) histereza - zamyka się, mes pokazuje że jest, odpięcie daje bład
2) mapami egra - j/w
3) histereza+ dtc off. - pełna zaślepka i odpięcie nie daje błędu, w mes widać że egr jest wyłączony.
w mes widzi go jako OFF. DPF o ile pamiętam pokazuje że jest drożny czy jakoś tak. Co ciekawe, w zimę przy spadku napięcia na chwile wywaliło mi komunikat że antipollution filter cloggedczy jakoś tak.
Trochę dziwne są wasze posty. Nie mam ambicji sam bawić się zmienianiem wszystkich parametrów ECU, idąc po omacku. Nie mam ani ochoty ani czasu do takiej zabawy. Miałem Audi A4 1.8T 20V do którego jest łatwo znaleźć gotowe mody. Tak samo było z moim Passatem 1.9 TDI. Teraz moje pytanie jest czy ktoś takie mody ma, albo czy ktoś może je sprzedać. Mam tysiące rożnych modów, niestety nic do mojej aktualnej bryki. W sumie mam około 200-300 modów do fiatów, ale cromy tylko pierwszej generacji.
Nie rozumiesz, gotowiec to szajs, dziwi mnie że nie boisz się wgrywać niewiadomo czego do ecu.
Chcesz mogę Ci dać gotowiec do cromy, gość podniósł wszystko 20%, pomijając niektóre ważne mapy, inne źle zinterpretował.
Efekt taki że zależy jaka temp auto ma buta, turbo wali aż do errora albo nie jedzie, jednym słowem jeździć się nie da.
To przecież steruje silnikiem.
Chcesz można coś przygotować, logujesz auto i rozmawiamy.
Dzięki za odpowiedz,
Trochę mnie to dziwi że nie ma już gotowych, do moich poprzednich Aut znalazłem. W sumie wszystkie elementy w tej samej motoryzacji są te same, potem zawsze są różnice które się pojawiają ze względu na tolerancje i rożne zużycie oddzielnych elementów. Do tego są czujniki i regulatory które wyrównują wszystko albo wszystkie parametry. W Audi zyskałem aż 37% mocy, 206 km zamiast 150 km oryginalnie. W Passacie dożo mniej, 140 km zamiast 118 km ze standardowymi parametrami. Myślę ze niewielka liczba aut na rynku może być powodem.
Po pierwszych logach, zauważyłem że w Cromie turbo dmucha już na 1.4 bara. Wydaje mi się dużo, nawet z overboostem. W dieslu to nie przeszkadza, bo i tak do optymalnego spalania ropy musi być nadmiar powietrza (tlenu). Auto chodzi ok, nie ma żadnych strat mocy, nie dymi i nie bierze oleju. Ale na pewno interesuje mnie odjąć EGRa i DPFa. To drugie na pewno zrobi ze Auto będzie lepiej oddychało, no i pierwsze w sumie też (nie zmusza się Atlety do oddychania dwu-tlenku węgla i pobijajac rekordy).