Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13

Temat: Padł motor 2.4  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    44
    Postów
    95
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005

    Padł motor 2.4

    Bede prawdopodobnie musiał wymienic motor w swojej Crowie.
    Jechałem było wszystko ok i nagle po ponownym odpaleniu zaczął dziwnie głośno pracować i przestał gadać na jeden cylinder .
    Po odpaleniu bardzo głośno coś w nim wali jakby sie coś urwało .
    Żaden blad sie nie zapalił .
    Mechanik dopiero sie do niego bedzie dobierał ale czarno to widzę .
    Ile moze taki motor kosztowac . ?
    Ostatnio edytowane przez szoszon ; 20-11-2017 o 22:20



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Nie wiem czy nie lepiej bedzi Ci kupic cos po wypadku. Zawsze troche gratow odzyskasz. Motory z tego co sie orientuje to>4kzl

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    44
    Postów
    95
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005
    Tez już myślałem o powypadkowym . Musze coś namierzyć .

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Posprawdzaj przemyslzawsze dobra okazja na rozpoczecie nowego biznesu; )

  6. #5
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,025
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Jak jeszcze pracuje to nie tak zle z nim,gorzej jesliby korbowod bokiem wylazl.Moze zawor sie urwal? Sprawa jest naprawialna.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    54
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Kilka lat temu naprawiałem swój silnik w Cromie 2,4 i z doświadczenia powiem , że lepiej było zakupić używkę niż naprawiać mnie wypiął się tylko zawór i naprawa pochłonęła 12400 PLN

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    To chyba auto ma u Ciebie dożywocie; )poszalales

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    54
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    No niestety zostało skasowane i jest następna Croma tylko 1,9

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    O kurcze, to faktycznie musisz lubić Cromę, w takiej sytuacji..

  11. #10
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,425
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    O kurcze, to faktycznie musisz lubić Cromę, w takiej sytuacji..
    Fanatyk z drugiej strony skoro raz uratowała życie to znaczy, ze dobra
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Mocny dzwon był?

  13. #12
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,025
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Mietus ,to gdzie ten silnik robiles ...w Niemczech? No chyba,ze generowales koszty?

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    54
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Remont był przeprowadzany w warsztacie w Polsce, kiedyś opisywałem co było robione, oprócz silnika zregenerowany został cały osprzęt włącznie z turbiną bo dostał się do niej kawałek zaworu.
    A jeżeli chodzi o dzwon to dla Cromy skończyło się łagodnie bo uszkodzeniu uległa przednia lewa strona + poduszki, a sprawca czyli BMW 3 zostało praktycznie rozerwane na pół tak że tylne zawieszenie odpadło.


 

Podobne tematy

  1. Motor 1.4 MultiAir. Czy jest wart polecenia?
    Napisany przez Nusia na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-01-2016, 13:59
  2. Motor Show 2014 ║27-30.03 Poznań
    Napisany przez MotorShow na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-03-2014, 13:51
  3. motor control system failure
    Napisany przez kowal666 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-04-2013, 21:38
  4. Test opon zimowych tygodnika MOTOR
    Napisany przez luca89cn na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-03-2011, 15:29
  5. Motor 1.6 16V i sprzęgło
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 31-01-2011, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl