Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000

    Obroty jałowe 1.9 manual vs automat

    Witam czy dobrzy ludzie, może ktoś sprawdzić MES/fes -em obroty biegu jałowego po rozgrzaniu silnika to ok 90stC
    Interesują mnie w cromie 1.9 z manualem i automatem.
    Dzięki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    60
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Manual 90C obr. 848

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    czyli 850
    dzięki serdeczne
    i tak powinno być dla 1.9 manual


    Teraz szukam kogoś z automatem z 1.9. I tu uwaga, przy wciśniętym hamulcu i bez hamulca na N.
    Będę wdzięczny.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Wiem o co pytasz....jeśli zmieniają ci się obroty z np. P na D nawet i o 150 obrotów to jest normalna sprawa na zimnym silniku również mogą być wyższe obroty, które powinny maleć wraz z rozgrzaniem silnika i oleju w skrzyni.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Nie wiesz o co pytam
    Nie zgadza się mapa z mierzonymi obrotami.
    W mapie są dla sytuacji z hamulcem i bez i zakresy etc. I nie pokrywa się.
    I nie o 150 tylko troszkę inaczej to jest rozpisane

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    co prawda inny silnik ale jak mam włączony N to nie widzę różnicy w obrotach niezależnie czy pedał jest wciśnięty czy też nie.
    nie sprawdzałem co pokaże komp jak włączę N i wciskam i puszczam pedał hamulca.

    witać i słychać za to spora różnicę jak mam wciśnięty pedał hamulca i przełączam z N na D.
    ale to chyba tak ma być?
    Pozdrawiam


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    dzisiaj ci Bronx podrzucę wyniki z automatu bo wziąłem akurat kompa ze sobą. koło 16 podeślę.

    tapnięte z s7

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jesli może być alfą obd to po pracy Ci podeślę może nawet sms bo numer jeszcze chyba mam.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    alfa obd jest ok.
    To będę wdzięczny.
    Możecie całą sekwencję jakby się komuś chciało
    N z hamulcem i bez
    P z hamulcem i bez ( nie powinno być różnicy)
    D z hamulcem oczywiście

    Dzięki

    p.s
    irqus hehe nie pytam się skąd masz numer ale pewnie kiedyś gadaliśmy o stilo jak widzę

    maka po przełączeniu na D powinny wzrosnąć


    dzięki chłopaki

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    alfa obd jest ok.
    To będę wdzięczny.
    Możecie całą sekwencję jakby się komuś chciało
    N z hamulcem i bez
    P z hamulcem i bez ( nie powinno być różnicy)
    D z hamulcem oczywiście

    Dzięki

    p.s
    irqus hehe nie pytam się skąd masz numer ale pewnie kiedyś gadaliśmy o stilo jak widzę [emoji14]

    maka po przełączeniu na D powinny wzrosnąć


    dzięki chłopaki
    N
    z hamulcem 850
    bez 850

    P
    z hamulcem 850
    bez 850

    D
    850

    Bez różnicy... lekkie wahniecia w każdym do maks 860


    1.9 150 automat

    tapnięte z s7

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Dziękuje wszystkim.
    I coś jest nie tak.
    U mnie obroty 800rpm w mapie 850, po przełączeniu na D podskakuja.
    Będzie trza to zgłębić

    Jeszcze raz dzięki !

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ok,
    Z waszą ppomocą udało się odszukać mapę biegu jałowego vs temperatury.

    I teraz tak, w naszych przypadkach 2.4 i automacie, nie ma nic o zwiększaniu obrotów po przełączeniu na D.
    Przy przełączaniu na D obroty podskoczą bo wzrasta obciążenie. To moja wiedza na tą chwilę.
    Te wartości co prędzej pdawałem że w mapie 850 to różnych stanów i skrajności.
    A tu w "nagrodę" pełna mapa .
    20161011_094429.jpg

    os X temp pow
    os y płynu
    to jest dla 2.4

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    a jakie mogą być odchylenia obrotów w jedną lub drugą stronę?
    ja jak mam włączony P lub N to słychać że silnik pracuje w miarę równo. po przełączeniu na R lub D obroty wzrastają i delikatnie falują.
    tak to wygląda w moim aucie. nie wiem czy ma to duże znaczenia ale wcześniej próbowałem zrobić logi z odpiętym czujnikiem położenia wałka rozrządu. po ponownym podłączeniu i odpaleniu auto trochę inaczej się zachowywało.

    obroty vs rózne biegi.rar
    Pozdrawiam


  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    powiedziałbym że u ciebie regulator w pompie CR do czyszczenia lub wymiany.
    Nagrzej temp na 50-60st )woda)
    daj pomiar temp pow
    i zloguj jeszcze raz,
    możesz dać również zmierzone i oczekiwane ciśnienie paliwa (bary)

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    a może ktoś ma jakieś zdjęcie pompy CR na którym widać ten regulator. zrobił bym jeszcze raz logi, tym razem zaznaczę poprawne parametry. następnie wyczyściłbym regulator i ponownie wykonał logi.
    nie chciałbym wyciągnąć czegoś go czyszczenia czego nie powinno się paluchami dotykać.

    no i jeszcze ważna sprawa, czym to czyścić? czy wystarczy kawałek miękkiej szmatki lub pędzel i myć to benzyną ekstrakcyjną?
    Ostatnio edytowane przez maka131 ; 12-10-2016 o 15:28
    Pozdrawiam



 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sedici service manual
    Napisany przez gorazdr na forum Sedici
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-09-2015, 16:58
  2. Ulysse Service Manual
    Napisany przez oficek na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-04-2014, 20:00
  3. Ogranicznik drzwi - manual
    Napisany przez piter64 na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-04-2013, 08:02
  4. manual do bravo hgt
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-08-2010, 21:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl