Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree1lubi to!

Temat: Łącznik elastyczny tłumika  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008

    Łącznik elastyczny tłumika

    Witam Panowie mam problem w swojej cromie, gdy dodaję gazu na zimnym i ciepłym silniku samochód świszczy najbardziej odczuwalne jest to przy mocnym depnięciu lub na niskich obrotach. mechanik stwierdził, ze do wymiany jest łącznik elastyczny tłumika tzw. plecionka bo w tym widzi sedno problemu gdyż są tam małe przedmuchy.

    jak uważacie czy gość może mieć rację że podejrzany świst ma związek z tą plecionką ?


    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Stwierdził to wizualnie ?? Najlepiej wjechać na kanał i sprawdzić, jedna osoba zrobi przegazówke a druga posłucha czy faktycznie jest uszkodzony łącznik elastyczny i czy ma przedmuchy.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2010
    Skąd
    Podlasie
    Wiek
    45
    Postów
    86
    Auto
    3Fiaty
    Rocznik
    2008,2012,2018
    Ja już drugi rok przymierzam się do wymiany.Przy ostatnim przeglądzie widać było już spore okopcenie , świszczenia nie stwierdziłem , czasami na postoju już czuć trochę spaliny w kabinie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    W Rzeszowie na ul. Dębickiej masz speca. Takie rzeczy robi "na poczekaniu". Mnie to robił przed wyjazdem wakacyjnym. Plecionka była wyraźnie okopcona ale świstu nie kojarzę.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Robilem latem u siebie. Przepalona plecionka nie swiszczy, raczej buczy, ale to subiektywne wrazenie pewnie. Z kanału da się usłyszeć czy pracuje głośniej w tym akurat miejscu, dwa obejrzeć czy jest okopcona i trzy - można złapać za rurę i telepnac (sugeruje najpierw sprawdzić czy nie jest gorąca). U mnie po telepnieciu za rurę plecionka giela się jak szmaciana, była okopcona, buczalo i dało się wyczuć spaliny na dłuższym postoju z odpalonym silnikiem.
    Nie pamiętam wymiarów plecionki, kosztowała bodaj 50 czy 60 zł, przy odrobinie wprawy idzie wyciąć i wspawac migomatem bez opuszczania wydechu.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2016
    Skąd
    Żory
    Wiek
    37
    Postów
    76
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V 150KM
    Rocznik
    2008
    Też wymieniałem łącznik elastyczny ale z powodu zapachu spalin w aucie. Całość (robota + części ) zamknęło się w 150 zł

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola/Rzeszów
    Wiek
    68
    Postów
    159
    Auto
    Lancia kappa Coupe 3,0 24V ASB; Fiat Croma 2; 2,4 JTDM z ASB
    Rocznik
    1997; 2008
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    W Rzeszowie na ul. Dębickiej masz speca.
    Możesz dać konkretniejsze namiary ?
    Czeka mnie taka robota niedługo

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał milanmielec Zobacz post
    jak uważacie czy gość może mieć rację że podejrzany świst ma związek z tą plecionką ?
    Jak najbardziej. Dopiero po wymianie złącza dowiedziałem się co gwizdało bo teraz nie gwiżdże
    Złącze (1).jpg
    Złącze + robota 150 zł.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Wpisz w google tłumiki rzeszów. Gość się nazywa Bieniek. Sugeruję umówić się konkretnie na godzinę.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    dzięki za kontakt Stomil.
    wymienię ten łącznik. mam nadzieję, że świsty ustaną.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał milanmielec Zobacz post
    dzięki za kontakt Stomil.
    wymienię ten łącznik. mam nadzieję, że świsty ustaną.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
    Spoko, jak będziesz to przedzwoń. Mieszkam 100 m od niego.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    wymieniłem jednak u siebie w Mielcu wyżej wymieniony łącznik i dalej auto świszczy przy obrotach od 1500 i przyspieszeniu... lipa

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Nagraj jak swiszczy i wrzuć na yt. Moze masz dziurę gdzieś między ic a turbo, a może samo turbo Ci swiszczy skoro od 1.5k rpm to słyszysz, a może poprostu się Tobie wydaje, że swiszczy głośniej niż powinno bo ogólnie turbina w tym multijetcie nie należy do najcichszych jakie słyszałem.
    Wydaje mi się że gdzies tak kolo 1.5k rpm wstaje turbo w serii, ale nie mam pewności bo u mnie po chipie jest trochę inaczej.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    A jaki to silnik? Może jest nieszczelność w dolocie? Miałem tak w Stilo gdy rura biegnąca od IC przetarła się o osłonę boczną silnika.
    Italians Do It Better

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Turbo dogorywa, diagnoza mechanika = do regeneracji...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Łącznik elastyczny bez spawania
    Napisany przez marcij na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-10-2014, 14:17
  2. Stary katalizator + łącznik elastyczny
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 21-08-2014, 22:33
  3. [elementy zewnętrzne] Łącznik elastyczny tłumika Cinquecento 700
    Napisany przez govva na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-02-2013, 23:39
  4. łącznik elastyczny układu wydechowego
    Napisany przez scWojtek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-09-2012, 17:46
  5. Łącznik elastyczny wydechu - jaki kupic?
    Napisany przez tjsz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2010, 15:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446lacznik-elastyczny-tlumika-39846

croma II zlacze elastyczne

croma plecionka

fiat croma spawanie plecionki

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl