Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008

    excess radiator fluid temp przy temp bliskich 0

    Witam.

    Od pewnego czasu męczy mnie problem jak w temacie. Objawia się komunikatem na desce w momencie odpalania i nie łapie. Po konsultacjach z kolegą Bronx sprawdziłęm kilka rzeczy i tak:
    rezystor króty imituje -11 stopni w wtyczke czujnika tempe i komunikat pokazuje,
    rezystor który imituje 44 na plusie silnik kręci ładnie bez komunikatu dopiero jak juz chyci zapłon to gaśnie i daje komunikat.
    jak zewre to pokazuje 139 stopni i tez ładuje komunikat
    Z odpiętym czujnikiem dzisiaj rano nie zapalił i komunikat był, wczoraj jak auto paliło po odpięciu czujnika auto zapaliło i odrazu właczyły się wentylatory.
    Masy wyczyszczone i przesmarowane.

    Zdemontowałem sterownik silnika wczoraj styki nasmarowane chemią do kontaktów zabezpieczone przed wilgocią.
    Napięcie na wtyczce czujnika 4,89V, oporność 1600 Momów, a przy włączonym zapłonie było 4,6Moma.
    Wczoraj po moich smarowaniach łądnie palił bez problemów.
    Tak się zastanawiam czy czujnik położenia wału możę na to wpływać.

    Prosze o konstruktywne podpowiedzi jak rozwiązać ten problem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zaczynam obstawiać ecu.
    Zadzwoń w pon bo tu za dużo pisania a z tel jlepie

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A tak z ciekawości pytanie do kolegi bronx. Z czym sie wiaze wymmiana ecu w cromie?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Kosztem ��
    W ecu immo trza ogarnac

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Najprawdopodobniej problem rozwiązany ale jeszcze poczekam kilka dni na jeszcze chłodniejsze dni i zobaczymy. Dziś 2 stopnie i zapalił bez problemu.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    jestem przekonany na 90% że problem rozwiązałes, ale logicznego wytłumaczenia nie umiem odszukać od tych kilku dni
    No cóż nie wszystko musi być logiczne
    Opisz potem dla innych bo to twoje dziecko

    Powodzenia

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    No niestety nie rozwiązałem bo dziś rano znowu się komunikat pojawił. Ech brak pomysłu już.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Wepnij ten R we wtyczkę przy ecu.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jedyny błąd jaki mi wyskoczył związany z temperaturą płynu chłodniczego pojawił się w skrzyni biegów z podpisem P1275 - sygnał temperatury płynu chłodniczego - nieciągły

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Mam podobny problem. Zapalam normalnie, puszczam kluczyk i cisza - wywala tylko ten komunikat. Odpalam ponownie i wszystko jest OK. Dzieje się tak tylko jak jest zimno lub wilgotno i to nie zawsze. Rano w garażu odpala super. Miałem tak w zeszłym roku, całe lato spokój i teraz znowu. Nawet nie mam jak tego logować bo bym musiał szorować cały czas z kompem i celować. Przeglądałem rożne fora i często podają jako przyczynę spadki napięć na aku. Ale mój nawet roku nie ma. Generalnie się przestałem tym martwić.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Tak tylko Ty odpalasz a mi nie odpali. Jutro jedzie do elektromechanika i zobaczymy co powie podobno ogarnięty gość bo zajmuję się tez naprawą sterowników więc zobaczymy.

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Tak tylko Ty odpalasz a mi nie odpali. Jutro jedzie do elektromechanika i zobaczymy co powie podobno ogarnięty gość bo zajmuję się tez naprawą sterowników więc zobaczymy.
    No tak - to znaczna różnica. Daj znać jak będziesz miał diagnozę.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Mam podobny problem. Zapalam normalnie, puszczam kluczyk i cisza - wywala tylko ten komunikat. Odpalam ponownie i wszystko jest OK. Dzieje się tak tylko jak jest zimno lub wilgotno i to nie zawsze. Rano w garażu odpala super. Miałem tak w zeszłym roku, całe lato spokój i teraz znowu. Nawet nie mam jak tego logować bo bym musiał szorować cały czas z kompem i celować. Przeglądałem rożne fora i często podają jako przyczynę spadki napięć na aku. Ale mój nawet roku nie ma. Generalnie się przestałem tym martwić.
    Wyczyść połączenia na kablu masowym.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał radek_p14 Zobacz post
    Wyczyść połączenia na kablu masowym.
    między aku a karoserią?

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    między aku a karoserią?
    Tak. Ten przewód masowy jest przykręcony w dwóch miejscach śrubami i te miejsca wyczyść papierem ściernym.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Excess radiator w trakcie jazdy
    Napisany przez EmCroma na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 10-11-2016, 11:03
  2. problem z odpalaniem - excess radiator
    Napisany przez Deimosa na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-11-2016, 01:15
  3. niepali już przy temp bliskiej 0
    Napisany przez sianio20 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2014, 23:02
  4. niska temp. wskaźnika temp.
    Napisany przez krokil na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-10-2013, 17:16
  5. Czy mam dobrą temp silnika? Przy jakiej temp włącza się wiatrak?
    Napisany przez ania8902 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 21-03-2013, 14:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

excess radiator fluid temperature ford ka

excess radiat fiat croma

radiator fluid temperature croma

fiat croma excoded radiator fluid

fiat croma oli temperature liquid forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl