Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    50
    Postów
    51
    Auto
    CROMA 1.9 16V Multijet
    Rocznik
    2008

    EGR-problem rozwiązany

    Zawór w mojej Cromie niestety się popsuł mimo dbania o niego czyszczenia.Objawy uszkodzenia zaworu to dymienie słaba moc i nierówna praca silnika.Po analizie wielu forum podjąłem decyzje o zaślepieniu Egr-u i zamontowaniu Emulatora EGR.Koszt emulatora 210 pln i po zamontowaniu święty spokój . Miałem dosyć wykręcania czyszczenia i tak w kółko.Polecam wszystkim u mnie się sprawdza emulatorek a i silnik odżył jak nigdy😀



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Dobra życiowa decyzja, i dla środowiska i dla wszystkich !
    <ok>

    Nie mniej lepiej wywalić egr programowo. Koszt ok 250PLN.
    Dlaczego, bo emulator może się wysypać, a tam zmieniasz mapę/wyłącza się zalezy jaki ecu i tak zrobione to jest porządniej.
    Nie mniej dobre rozwiązanie, na pewno lepsze jak zaślepka z otworkiem
    Powodzenia

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

    Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    50
    Postów
    51
    Auto
    CROMA 1.9 16V Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał manic Zobacz post
    Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

    Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)
    Tak to emulator firmy RELMAC,zaślepienie EGR wpływa na ochronę kolektora ssącego i klap wirowych👍

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał manic Zobacz post
    Czy stosując emulator EGR + zaślepka pełna, eliminujemy możliwość urwania się klap wirowych w plastikowym kolektorze, zakładając, że obecnie działają dobrze a po całkowitym zaślepieniu EGR nie będzie nowej sadzy przyczyniającej się do urwania klap?

    Możesz dać namiary na emulator? (RELMAC?)
    Zakupiłem na Alledrogo

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Moim zdaniem lepiej wywalić EGR programowo, to bezpieczniejsza moim zdaniem metoda. Po prostu ze sterownika wyłącza się go. Tyle, że musisz oddać do kogoś, kto się na tym zna i nie uszkodzi sterownika ECU przy tej operacji.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    404
    Auto
    Croma 150
    Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    @GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.

    Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    50
    Postów
    51
    Auto
    CROMA 1.9 16V Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał manic Zobacz post
    Chodzi o rozwiązanie tymczasowe i mniej kosztowne do czasu porządnego usunięcia klap, zaślepienia egr, remapu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    @GUREGORI74 czy możesz jeszcze napisać jakie dawałeś zaślepki. Czy przed EGR czy za egr. Prostokątną czy owalną? Czy może całkowicie usunąłeś EGR? Czy zaślepki 4mm zmieszczą się między EGR a blok.

    Myślę o zaślepieniu przed egr ale nie wiem czy nie będzie problemu jak zastosuje zaślepkę owalną 4mm przed egr - czy da radę poskręcać wszystko.
    Ja dałem owalną zaślepkę przed EGR ,Cromka śmiga po tej operacji jak nowa💪😀


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-08-2014, 20:00
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2013, 11:20
  3. [ROZWIĄZANY] Cewki zapłonowe w 1,6 16V
    Napisany przez Grześko na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-09-2011, 00:57
  4. [elektronika] Problem z CODE rozwiązany
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-09-2009, 22:59
  5. Jak rozwiązany jest wentylator w TD?
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 10-05-2009, 23:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z croma rozwiazany

Relmac.pl

egr croma forum

erg fiat croma

Relmac

multijet egr emulator

https:fiatklubpolska.plcroma-446egr-problem-rozwiazany-33709

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl