Jako ze uporalem sie z P0401 czas naprawic klime. Mam 2 dziurki w chlodnicy klimy. Nowa w drodze. Czy juz ktos z szanownych forumowiczow to sam wymienial. Jakies wskazowki, triczki, sztuczki.
Dziekuje
Jako ze uporalem sie z P0401 czas naprawic klime. Mam 2 dziurki w chlodnicy klimy. Nowa w drodze. Czy juz ktos z szanownych forumowiczow to sam wymienial. Jakies wskazowki, triczki, sztuczki.
Dziekuje
W chłodnicy??
Staramy się ustalić jak się dostać do chłodnicy czyli PAROWNIKA.... a Kolega to zapewne wymienia SKRAPLACZ, który jest za zderzakiem...
Układ klimatyzacji zostanie otwarty, więc warto wymienić też osuszacz na nowy.
no i po wymianie. Czas okolo 90 minut (w tym 2 kawy) bez zdejmowania zderzaka
To powiedz ile za robociznę trzeba dać.
Osuszacz też wymieniłeś ?
A sam robilem.Potrzebne sa torx + chyba 13 lub 10 klucz . Aby odkrecic przewody od osuszacza do skraplacza wystarczy odchylic plastikowa oslone wokol skraplacza. Dolne 2 sruby mocujace przedwod od osuszacza odkrecisz kluczem nasadowym (grzechotka) przez otwor w dolnej czesci zderzaka. Cala filozofia .Klima nabita , sprawdzona (warto nastawic dluzszy czas pomiaru spadku cisnienia w ukladzie ) i pelne zadowolenie z chlodnego wnetrza.
Pomyśl o założeniu siatki na dolnym wlocie w zderzaku.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
dzieki za rade. Siatka zalozona na dolnym wlocie zderzxaka i za atrapa. pozdro
Ja też dzisiaj założyłem siateczkę i wybaczcie bałagan na warsztacie CAM00634.jpgCAM00637.jpgCAM00638.jpgCAM00633.jpgCAM00639.jpgCAM00640.jpgCAM00646.jpg
Mirek gdzie dostałeś taką fajną czarną siatkę? Ja się oszukałem w zeszłym roku i w końcu musiałem kupić zieloną, którą pomalowałem czarnym sprejem (ale po zimie z powrotem jest zielona).
Proszę Maćku SIATKA TUNINGOWA ALUMINIOWA CZARNA Kurier 11,90zł (5259350045) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. a dokładnie tą kupiłem o oczkach 8x4 http://allegro.pl/show_item.php?item...775#tabsAnchor
Ostatnio edytowane przez mirek8423 ; 27-04-2015 o 21:51
Aaaa, to aluminiowa. Ja szukałem plastikowej bo mi się wydawało, że będzie łatwiej zamocować.
Dzięki!
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
bob96 powiem tak: u mnie chłodnica też masakra ale do rzeczy, troszkę szarpnąłem troszkę podważyłem (rączką plastikową od pędzelka płaskiego) takie zaczepy (jest ich chyba 8 a może 9 na około ramki) i normalnie w świecie ciągnąłem. Trochę się bałem bo to wszystko trzeszczało ale da się to zrobić i nie zepsuć. Zacząłem od środka na dole i jak zobaczyłem jak wyglądają te zaczepy to wiedziałem czego się spodziewać jak to zdemontować. bob96 tu zobacz sobie te zaczepy http://fiat.auto.com.pl/forum/viewto...ht=ch%B3odnica
Ostatnio edytowane przez mirek8423 ; 28-04-2015 o 19:30
Dzięki za odpowiedź, rozumie że ramka wychodzi na zewnątrz nie trzeba robić to z kanału ??
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
tak na zewnątrz