Dobra po pierwsze hamownia nie jest potrzebna, uważam że na hamowni potwierdzamy a logujemy auto w ruchu. Nie tu dyskusja na to
Po drugie koledzy dobrze piszą zapomnij o boxie i to jeszcze w 2.4 automacie.
Może chaotycznie to opiszę.
Box dla aut nowych, na gwarancji gdzie dłubnięcie w sofcie= utrata gwarancji.
Box nie zmienia parametrów mapy, box oszukuje czujniki.
Czyli np rail zmierzony jest 500 bar, box daje do ecu ze jest tylko 300
Inny np. przepływka mierzy 8000mg air a box podaje 1300mg etc.
I teraz Ty masz automat 2.4 tam prawie wszystko jest na granicy.
Skrzynie jest do 440Nm, ecu trzyma 400Nm. Tu trzeba w ecu podnieść delikatnie na 420-430Nm.
Dobrze uaktywnić limitery 1,2 biegu.
Podniesc doładowanie, pedał gazu.
Ręcznie podziałać i wiedzieć trzeba gdz i jak., a dlacego ??
Bo w tej skrzyni polecą ci kosze jak je przegwałcisz.
Mam nadzieję że rozjaśniłem co i jak