Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
Like Tree1lubi to!

Temat: Brak ładowania (po wymianie zregenerowanego alternatora)  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Mostki w nich lecą.
    Podpiecie kompa nie ma żadnego znaczenia.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Mostki w nich lecą. Daj alternator do regeneracji koszt ok 200zl z wymianą łożysk.
    Podpięcie kompa nie ma żadnego znaczenia.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    263
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Trzeba bybyło jeszcze dodać że obudowy lubią pękać

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Padły diody. O dziwo po naprawie samochód zaczął lepiej odpalać czyli już wcześniej musiało ładowanie być mizerne.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2015
    Skąd
    Zgierz
    Wiek
    37
    Postów
    9
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Witam wszystkich,
    dość dawno mnie nie było ... Chciałem podziękować wszystkim za pomoc i zainteresowanie moim problemem. Faktycznym powodem braku ładowania okazała się ta nieszczęsna tuleja. Śruba do której mocowany jest przewód "+" nie jest połączona z regulatorem - tworzy ona "most" łączący śrubę, regulator napięcia i przewód "+". Wynikiem braku tulei jeśli dobrze rozumuję (poprawcie mnie proszę jeśli się mylę) był brak sygnału z regulatora wzbudzający alternator do ładowania.

    luk202 - jak kolega desmo999 napisał podpięcie komputera nie ma wpływu na pracę alternatora, nie zauważyłem nigdzie możliwości konfiguracji sterowania nim. W ogóle chyba z poziomu komputera się nie da. Ładowanie powinno mieścić się w przedziale 13.6 do 14.4 w zależności od auta. Ta nieszczęsna klątwa "altków"...

    Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Jeśli o mnie chodzi temat do zamknięcia.
    Życzę wszystkim bezawaryjności i zadowolenia z naszych aut, oby forum służyło tylko do wymiany spostrzeżeń a nie szukania pomocy w sytuacji awaryjnej.
    mirek8423 lubi to.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Koledzy dzisiaj sprawdzałem miernikiem akumulator a tutaj wyświetliło się 11.7 V (auto stało 15 godz nie ruszane). Podłączyłem do prostownika. Po 5 godz ładowania było 14.5 V ale po 15 minutach od odłączenia prostownika spadło do 12.04 V. Odpaliłem auto i ładowanie mam 12.68 na zapalonych światłach i włączona klima. Czyli alternator mam do naprawy czy tam wymiany? Akumulator Bosch 680 A i 72 Ah mam go 1,5 roku. Alarmu nie mam, auto odpala normalnie a prąd ucieka

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    59
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Naładowany akumulator powinien mieć napięcie powyżej 12,5V. Wyjmij akumulator z auta, podłącz prostownik i ładuj 10h prądem około 7A. Po naładowaniu akumulatora odpal auto i sprawdź napięcie ładowania w samochodzie, ma być w zakresie 13,8-14,4 V przy włączonych światłach. Napięcie nie mieszczące się w widełkach będzie wskazywało na uszkodzony alternator. Sprawdź amperomierzem prąd upływu. Maksymalny pobór prądu przez wszystkie odbiorniki (montowane seryjnie i dodatkowo) z kluczykiem wyjętym ze stacyjki, nie powinien przekroczyć 0,6 mA x 72Ah (pojemność akumulatora), czyli 43 mA.
    Teraz jest ciepło i auto odpala Ci bezproblemowo ale jak przyjdą chłody to zaczną się problemy.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2020
    Skąd
    Tomaszowek
    Wiek
    30
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2008
    Witam wszystkich!
    Mam podobny problem z alternatorem lecz u mnie do objawów dochodzi jeszcze chwilowe zmiany obrotów silnika i dźwięk luźnego łańcucha rozrządu podobny do opla Corsy 1.0 🤣 wtedy jak tak warkotal ładowanie było ok gdy silnik pracował normalnie ładowania nie było było. Oczywiście chcąc dojechać do domu Aku padł do zera wymieniłem alternator (na poboczu) kable ładujemy aku i zaczęły się gotować. Po odłączeniu kabli Aku pusty żadnej kontrolki a i nigdzie nie mogłem znaleźć przewodu od wzbudzenia alternatora skąd on wychodzi i co mogło się stać pomocy Panowie blagam


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Lampka ładowania alternatora.
    Napisany przez Grodzio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-09-2014, 12:29
  2. brak ładowania.
    Napisany przez jelon84 na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2014, 21:33
  3. Brak ładowania
    Napisany przez bluszczy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-10-2009, 22:06
  4. problemy po wymianie alternatora
    Napisany przez Tomaszek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-05-2009, 14:41
  5. Po wymianie szczotek przy alternatorze brak ładowania.
    Napisany przez kuba1990 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-12-2008, 10:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446brak-ladowania-po-wymianie-zregenerowanego-alternatora-32050

Alternator blad d

brak ladowania wymiana alternatora nie pomaga

fiat alternator bez wymianyczemu nie ma ladowania po wymianie arternatora na nowykasowanie bledu ladowania seicentoWzbudzenie alternatora po wymianiealternator nie laduje po wymianiepo wymianie alternatora nie ma ladowaniabrak ladowania sypie bledamiproblem z wzbudzeniem alternatora po regeneracjimercedes atego blad alternatora polaczenie d plusfiat croma diody prostowniczebrak wzbudzenia alternatora grande punto alternator przestaje wyc po odpieciu plusafiat ducato brak lampki ladowaniabrak ladowania nowy alternatorpunto i alternator prad wzbudzeniawzbudzenie alternatoraElm327V3 Bravofreemont wymiana alternatora kosztykasowanie bledy po wymianie alternatoraalternator co to jest wzbudzenie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl