Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2019
    Skąd
    Nysa
    Wiek
    28
    Postów
    6
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2003

    Błąd p0091 + p0092

    Witam, znów powraca mi problem z układem paliwowym, potrafię już wywołać ten błąd więc postanowiłem zrobić logi z myślą że może to mnie do czegoś doprowadzi. Wrzucam logi do oceny i zapraszam do dyskusji w czym może być problem ( regeneracją lub wymianą pompy CR chciałbym zająć się jednak na końcu). Sprawdzone przewody paliwowe, filtr paliwa wymieniony na nowy oryginalny.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Temat z tymi bledami walkowany XXX razy.Mozesz podmienic regulator cisnienia, co tam jeszcze. Auto ma 20 lat, przebieg tez pewnie bogaty...Pompa najlepsze lata ma za sobą.Mozesz pompe CR zdemontowac i dac do sprawdzenia u specjalistów,czy daje odpowiednie cisnienie i ma optymalną wydajnosc. Zajrzyj jeszcze do zbiornika paliwa i zobacz na filtr siatkowy przy pompie.Mozesz wymienic pompe na nową ,bedzie taniej .Podejrzewam,ze naprawianie inst. paliwowej w tym aucie, przekroczy jego wartosc! Ale jak ktos lubi...

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    573
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    O jakim aucie mówimy, bo dział Fiat Croma, czy problem dotyczy Cromy?
    Czy błedy wychodzą, gdy ostro butujesz powyżej 3000RPM?
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2019
    Skąd
    Nysa
    Wiek
    28
    Postów
    6
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2003
    Tak oczywiście mowa o Cromie, logi zrobione z butem w podłodze, z czego ciekawostka bo błąd wywala prawie za każdy razem na 4 biegu przed przkreoczeniem 3 tyś obrotów (2900-2950) z pedałem gazu wciśniętym ok 50%. Przebieg równe 200 tyś, auto z końca produkcji i nie sądzę żeby nie dało soę go uratować 😉

  6. #5
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,439
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Nic odkrywczego nie napiszę ....

    Problem z ciśnieniem paliwa...
    Jeżeli filtr został wymieniony na UFI lub FIAT ( nie podrobiony ) to osobiście..
    - Zrobił bym "test na przelew wtryskiwaczy" łudząc się że to tamtędy ucieka ciśnienie
    - zmierzył bym ciśnienie paliwa za filtrem a przed pompą jeżeli za małe to wymienił bym pompę w zbiorniku
    - Wymienił bym czujnik ciśnienia paliwa na szynie CR
    no i gdyby to nic nie dało to sprawdzenie/regeneracja pompy CR lub tańsze rozwiązanie wymiana samego regulatora na pompie ale to nie koniecznie może pomóc
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2019
    Skąd
    Nysa
    Wiek
    28
    Postów
    6
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2003
    W miarę możliwości czasowych, będę działał i informował o skutkach

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    573
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał naYERBAny Zobacz post
    i nie sądzę żeby nie dało soę go uratować ��
    Pier.. jak mały Kaziu po dużym piwie. Są auta, których nie warto ratować w tym wypadku, ale Croma do niech nie należy jeszcze.

    I teraz sprawdzamy od najprostszych rzeczy.
    Bierzesz wodę, czystą wodę do pojemnika z atomizerem, np. po płynie do mycia szyb i tryskasz w gniazda wtryskiwaczy. Bo często uszkodzone kilka uszczelek wtryskiwaczy daje podobny efekt, chociaż wtedy czuć smród spalin w kabinie, to z doświadczenia wiem, że nie każdy to wyczuwa. Druga osoba gazuje, a ty obserwujesz czy pojawiają się bombelki. Jezeli tak to wiadomo, wtryski wyjąć frezowac gniazdo, dopasować grubość uszczelek miedzianych i tyle.
    Zrób to, jeżeli nie to będziemy dalej diagnozować w kolejności od najtańszych i najłatwiejszych, do coraz trudniejszych.
    Jeżeli uważasz auto za złom, podaj cenę uwzględniając powyższa usterkę, a prawdopodobnie je kupię.
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG


 

Podobne tematy

  1. p0091
    Napisany przez grzegorz113 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-08-2020, 22:21
  2. Problém chyba P0091 a P0092
    Napisany przez ruchadlo na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-07-2020, 21:00
  3. Błąd P0091 i P0092 po wymianie filtra paliwa
    Napisany przez Arachner na forum Croma
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 17-05-2018, 20:12
  4. Błąd P0091
    Napisany przez psz752 na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2015, 13:41
  5. Stilo gaśnie. P0091, P0092/P0094
    Napisany przez bart1991 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-04-2014, 18:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446blad-p0091-p0092-52910

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl