Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006

    Auto po wyłączeniu zapłonu miga awaryjnymi

    Jak w temacie. Miganie jest co jakiś czas, stale, co ok. 1 minutę. Czy ktos sie spotkal z taką przypadłością?

    PS. Czy może mieć to związek z adaptacją body komputera po zupełnym wypięciu radia i ponownym wpięciu go do auta (w szczególności wypięcie i wpięcie wiązki CAN)?

    Przejechałem się kilka kilometrów po mieście, zgasiłem auto i zamknąłem drzwi centralnym zamkiem. Wcześniej przy zamykaniu drzwi nie miałem sygnału awaryjnymi (oprócz przypadku zamknięcia bagażnika przy zaryglowanych pozostałych drzwiach), a teraz dwa razy mignęly awaryjne. Poczekałem kilka minut i spokój. Okresowe miganie awaryjkami zniknęło. Co to mogło być?... Przyznam, że croma żyje własnym życiem. Zaczyna być to irytujące.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 25-09-2017 o 23:13



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Zainwestuj w kalem elm i przejściówkę. Koszt ok 150 zl. Kup porządny a nie najtańszy za 20 zl.
    Pozwoli Ci to w dowolnym momencie podpis kompa do auta i sprawdzić ewentualne błędy czy różne bolączki auta.
    Jesli odpiąłeś radio i nie bawiłeś się kluczykiem, nie przekręcałeś do pozycji zapłonu to raczej auto nie powinno wiedzieć o odłączeniu radia.
    Do pewności warto jednak zrobić osiowanie. Potrzebny bedzie kabel i program np. MES.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Wlasnie po odpieciu radia bawilem sie zaplonem. I z tego pewnie wyniknal problem.

    Ps. Kabelek, przejsciowke i oprogramowanie mam zamiar kupic na poczatku października. Glownie dla zabawy, ale widzę, ze do tego auta sie przyda.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 26-09-2017 o 09:35

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    nie tylko do tego. kabel ELM jest dość popularny, więc podłączysz się pod sporo aut również innych marek.

    oprócz fiatów łączyłem się z golfem, A4, V40, sorento.
    Pozdrawiam


  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Kolega miał co prawda to w Oplu, ale zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon i odpaleniu auta uruchamiały mu się awaryjne. Powodem był uszkodzony sterownik Air-Bag. Po prostu komputer myślał, że był wypadek i wtedy automatycznie załącza awaryjne. Może to jakis trop - zobacz wpierw co komputer mówi.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ok. Tak uczynie.

    Ps. A jak croma przyjmuje ewentualną wymianę radia na inny nowoczesny panel z navi, mp3 i fm? Jest możliwość podpiecia wiązki CAN z body komputera, aby odczytywac podstawowe parametry auta jak w funkcji TRIP w tym aucie?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 26-09-2017 o 11:38

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Odświeżam temat. Byłem dzis w serwisie fiata z przedmiotową przypadłością. Powodem był (prawdopodobnie) błąd szyny CAN, powstały na skutek wypiecia radia. Dodatkowo zrobiono mi osiowanie centralek. Na razie jest spokoj z awaryjkami. Zobaczymy co bedzie przez kilka najblizszych dni.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ps. Radyjko oczywiscie zrobione w serwisie. Prowadnice napędu CD nasmarowane i wszystko chodzi "jak zloto". Mozna słuchać płytek :-)

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Auto po przełączeniu na LPG gaśnie
    Napisany przez ShadowNet na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 29-10-2013, 18:53
  2. Bravo 1.9 TD - czy śmiga ktoś tym na opale?
    Napisany przez Bomba na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 02-10-2013, 12:59
  3. Siena kłopot z awaryjnymi.
    Napisany przez mlodyzero na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-11-2012, 23:27
  4. Uno 1.0 Śmiga na lpg a na PB nie
    Napisany przez gremlas na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-09-2010, 21:46
  5. miga lampka od wtrysku
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-01-2009, 22:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl