Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 56 z 56
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że piasta musi być zamontowana i musze zrobić kilka kilometrów by błąd zniknął, więc za chwile zabieram sie do roboty.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2010
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    128
    Auto
    Croma 1.9 JTDm 150KM
    Rocznik
    05.2006
    Nie chcę Cię martwić ale szukasz nieistniejącego problemu. Na moje piasta jest git. Tylko i wyłącznie przewód w tym układzie będzie winny.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    64
    Postów
    57
    Auto
    była Lancia Kappa 2,4 JTD z wirusem , Croma 1,9 JTDM z wirusem ,Freemont 2.0 JTDM2
    Rocznik
    03.1999 , 04. 2008 , 02.2013
    A jak zamontujesz ,przejedziesz i błąd nie zniknie to co ? Podłącz nową piastę do wtyczki i problem Ci się rozjaśni a robotę będziesz miał tylko jedną.I jeżeli to "tylko" przewód to módl się żeby przerwa była blisko koła bo inaczej kanał i rzeźba

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    Wymieniłem piaste nie potrzebnie, przewód na wysokości wachacza był przegnity, cholera cała robota na darmo

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał bartek6622 Zobacz post
    Nie chcę Cię martwić ale szukasz nieistniejącego problemu. Na moje piasta jest git. Tylko i wyłącznie przewód w tym układzie będzie winny.
    miał kolega racje, że też cholera nie posłuchałem

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    64
    Postów
    57
    Auto
    była Lancia Kappa 2,4 JTD z wirusem , Croma 1,9 JTDM z wirusem ,Freemont 2.0 JTDM2
    Rocznik
    03.1999 , 04. 2008 , 02.2013
    Jak to mówią : Ucz się na błędach...innych .

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    koledzy, nie chce zaczynać nowego tematu, mam pytanie odnośnie rozmiaru klucza do odkręcania tych dwóch dziwnych śrub przy demontażu klocków i tarcz, nie wiem ćzy wiecie o co mi chodzi, ale to jest nasadowy niestandardowy klucz.

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Pewnie chodzi o śruby, którymi jest przykręcone jarzmo hamulca. Z przodu jest to na 95% torx E20 a z tyłu podobno E18. Zanim kupisz to przymierz jeszcze klucz oczkowy ale taki, który ma 12 wierzchołków (rozmiaru nie pamiętam ale coś koło 16; dobrze dopasuj żeby nie zniszczyć śruby!). U mnie to zdecydowanie lepiej zadziałało bo nie miałem dobrej grzechotki do torksa.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2014
    Skąd
    torun
    Postów
    39
    Auto
    croma 1.9 JTD
    Rocznik
    12.2005
    zdaje mi sie że ma 6 wierzchołków, byłem w sklepie i mieli 16 ale nie mogłem go włożyć więc chyba to będzie 18

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Możliwe że oczkowa 18, tego nie pamiętam. A torx ma oczywiście 6 "wierzchołków". Chodziło mi o oczkowy z 12 wierzchołkami, żeby fajnie go spasować właśnie na tego torksa (zwykły klucz z sześcioma na będzie pasował).

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    38
    Postów
    77
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    tak!!!!! mialem w moim bravo taki myk w zime......zona jezdzila tydzien do pracy 2km i bateria padla......byly bledy asr esp itd.......nawet potem wentylator nawiewu przestal dzialac.....musialem go uderzyc bo sie zaciol jak auto z kabli palilem.......po przejechaniu 10km i naladowaniu aku wszystko wrocilo do normy.....pomierz sobie wartosci aku na wylaczonym i ladowanie na zalaczonym silniku...

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2015
    Skąd
    Plovdiv
    Wiek
    40
    Postów
    1
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 16V
    Rocznik
    HOUSE
    I just bought one of these cars and i keep my fingers crossed to have no problem at all


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2014, 09:14
  2. Stilo centralny w ogóle nie reaguje.
    Napisany przez BrysQ na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-08-2013, 09:54
  3. Auto nie reaguje na puszczenie sprzęgła
    Napisany przez FICU na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 17-10-2012, 15:17
  4. Problem z zapalaniem Doblo 1,9 MultiJet
    Napisany przez pawelpablo71 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-12-2010, 22:43
  5. Prędkościomierz Marea - reaguje po uderzeniu w deskę
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-08-2008, 05:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z abs croma

fiat doblo multijet 1.9 2006 esp

Asrnie

asr fiat croma

fiat croma brak abs

fiat croma 1.9 multijet abs problems

fiat croma 2006 1.9 multijet esp

p1719 fiat croma

p1719 fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl