1. Otwieramy maske
2. Podnosimy na lewarku przod samochodu od strony kierowcy, zdejmując od razu koło
3. Zabezpieczmy samochod podstawiając np. drewniany klocek pod mocowanie wahacza
4. Zdejmujemy plastikowe nadkole przykrecone na 3 sruby
5. Odkręcamy regulacje sprzegła(zdjęcie 1 punkt 1)
6. Odkrecamy mocowanie linki -dwie śrubki 8 albo 10-nie pamietam :-) (zdjecie 1 punkt 3, zdjęcie 2)
7. Wyciągamy linke z dźwigni sprzegła(zdjęcie 3), ucha mocującego pancerz linki, tak żeby luzno wisiała( ułatwia zdjęcie linki z pedału sprzęgła)
8. Moja propozycja-kładziemy się na siedzeniu pasarzera i głowa pod kierownice,pedał sprzegła do samej góry i zdejmujemy linke. Jeśli dobrze pamietam to do góry i w prawo. ale ostrzegam że nie jest to takie łatwe.
9. Jak już zejdzie to wyjmujemy ją od strony silnika przez otwór.
NOWA LINKA
10. Wkładamy koniec linki przez otwór
11. Pedał do góry, i zakładamy linke, a to już troche skomplikowane i troche może zająć.
12. Jak założymy linke to przykręcamy metalowy kołniez- wyciecie na śrube od dołu po lewej, otwór od gory po prawej, tak żeby całość ładnie przylegała
13. Nagwintowany koniec linki przekładamy przez otwór przy bloku, przeciągamy przez niego też gumową osłone linki(najlepiej ją rozciągnąć, żeby sie nie blokowała)i zapieramy o to metalowe ucho gumowy kążek (na końcu pancerza linki, zdjecie 1 punk 2)
14. Nagwintowany koniec linki przekładamy przez otwór w dzwigni sprzęgła, zakładamy metalowe zabezpieczenie, i nakrecamy śrube od regulacji.
15. Śrubą kręcimy aż pedał sprzęgła ustawi sie na równi z innymi, sprawdzamy i ewentulnie jeszcze regulujemy.
zdjęcie 1
linkac.jpg
zdjęcie 2
spa0513t.jpg
zdjęcie 3
spa0514.jpg