Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10

Temat: [silnik] swap  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003

    [silnik] swap

    Witam wszystkich
    Mam takie pytanko - może już ktoś tak kiedyś eksperymentował.
    Czy silnik, konkretnie z Uno 1.1 wejdzie do cienkiego?
    Oczywiście mam na myśli ze skrzynką biegów, bo teraz i tak jest 700tka więc (prawie) wszystko do wymiany.
    Nie chodzi mi o koszta, tylko co np z półosiami, itd itp.
    Tak sobie myślę że z tym 1.1 to już cienki by zaczął konkretnie jeździć
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2008
    Skąd
    Szudziałowo
    Postów
    61
    Auto
    Fiat Punto 1.1 Gaz
    oczywiscie ze wejdzie gdyz masz tam taki sam silnik i skrzynie co w sportingu cienkim wiem gdyz kolega zakładał do sportinga skrzynie od uniacza
    jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalce heh


    Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Dzięki Ci wielkie za odpowiedź.
    A orientujesz się jeszcze może jak wygląda sprawa z półosiami i przegubami?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2008
    Skąd
    Szudziałowo
    Postów
    61
    Auto
    Fiat Punto 1.1 Gaz
    to wszysstko bedzie pasowac przeciez ktos juz wsadzał te silniki w ta ame wiec to muzi pasowac heh
    jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalce heh


    Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2009
    Skąd
    Emmerich am Rhein
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Punto 1.1 , Fiat Cinquecento Turbo
    Silnik podejdzie bez problemu zapewne jest to 1.1 na gazniku wiec zbiornik paliwa zostawiasz z 700 mocowania silnika kupujesz z cc sporting , jesli chodzi o sprzynie biegow to zalezy jaki model jest tej skrzyni bo w uno bylo tyle rodzajow skrzyn biegow ze nawet nie potrafie zliczyc. Najlepiej zalozyc skrzynie z cento sporting lub seicento i polosie tak samo z seicento lub cinquecento inne nie podejda a dzwignie zmiany biegow dajesz z seicento lub cinquecento 1.1. Jesli owy silnik jest z ukladem wtryskowym to musisz zmienic bak paliwa na taki z seja 900 lub 1.1 i wtedy pompe elektryczna dac. Ogojnie jest troche zabawy z takim swapem i koszta tez male nie wyjda ale wszystko zalezy od ciebie , jesli zalezy ci zeby fajnie taki cc jechal to lepiej odrazu wlozyc 1.2 Mpi 75 km poniewaz silniki te nie sa duzo drozsze od takiego 1.1 a wszystkie elementy poza silnikiem jak sprzynia mocowania itd musisz tak samo kupic jak do 1.1 a auto juz calkiem fajnie sie zbiera przy bardzo niskim zuzyciu paliwa na trasie mozna nawet do 4.5 litra zejsc.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    znajomy z klubu ma w SC swap na 1.2 - i jak to on powiedział, a ja się z nim zgadzam - drugi raz by się w to nie wpakował. wychodzą takie dodatkowe, ukryte koszta, że całe przedsięwzięcie traci sens i opłacalność.
    lepiej jest kupić gotowe już zaswapowane auto. a trochę dobrze zrobionych autek jest na rynku.
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!

  8. #7
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał sylas
    wychodzą takie dodatkowe, ukryte koszta, że całe przedsięwzięcie traci sens i opłacalność.
    To jest własnie cały urok takiego przedsięwzięcia zapłacisz dużo więcej ale masz coś co nie jest pospolite.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał sylas
    wychodzą takie dodatkowe, ukryte koszta, że całe przedsięwzięcie traci sens i opłacalność.
    Rzadko który swap się opłaca - zwłaszcza jak się wkłada mocniejszy silnik... ale tak jak Hipo napisał - ma się auto które nie jest pospolite a przy ty w miarę sprawnie się przemieszcza.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2009
    Skąd
    Emmerich am Rhein
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Punto 1.1 , Fiat Cinquecento Turbo
    dlatego ja zawsze mowie ma to sens jesli wkladasz mocny motor robisz profi wszystko a auto sluzy jako zabawka na weekendy a nie jako jedyne auto ktorym trzeba sie codziennie przemieszczac

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2009
    Skąd
    Warszawa/Wojcieszyn
    Postów
    6
    Auto
    Seicento
    jedynie kilka małych minusików jak na przykład przy swapie na 1.4 16 żeby wyjąć alternator musiałem odkręcić łapę silnika ale to przez to że był inny alternator zastosowany

    nie można mówić że swap jest nie opłacalny, swapa się robi bo się chce a nie musi
    nie ważne czy będzie kosztował 10k czy 20k zł ma sprawiać frajdę właścicielowi
    tylko lepiej wybierać droższe i lepsze rozwiązania żeby potem nie płacić dwa razy za to samo


 

Podobne tematy

  1. [silnik] swap silnika w uno...??
    Napisany przez realwave na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-07-2010, 21:22
  2. [Brava] SWAP 1.2 na 1.9JTD
    Napisany przez mckoval na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-02-2010, 21:45
  3. SWAP w marysi
    Napisany przez Angelo88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2010, 10:11
  4. Swap silnika
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2010, 00:02
  5. [silnik] Swap z 1.8 na 2.0 z Bravo
    Napisany przez knop3rs na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-05-2009, 22:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

swap silnika fiat cc

fiat seicento swap

cinquecento swap 1.4

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437silnik-swap-6580

cinquecento swap silnika

cinquecento swap

swap cc 700 na 1.2

seicento 1.4 swap

co potrzebne do swap seicento

seicento 1.2 swap

swap cinquecento 700 na 1.1

swap silnika cc 700 jaki silnik

fiat cinquecento swap 1.4

jaki silnik wejdzie do seicento

cinquecento 700 swap 1.2

fiat cinquecento swap 1.2

swap cc cinquecento 1.1 na 1.2 mpi forum

fiat seicento swap na 1.4

lepszy silnik do cinquecento

swap z 700 na 1.1

silnik na swap do cinquecento 700

cinquecento swap 2.0

seicento swap za dluga poloska

seicento swap 1.2

swap seicento 1.2

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl