Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000

    Silnik krokowy pracuje po wyłączeniu zapłonu, pali się też check

    W świeżo zakupionym seicento 1.1 MPI VAN (koniec 2000 r.)palił się check engine, ale auto jeździ OK. Wymieniłem kable i świece, bo siały iskry, akumulator - bo prądu starczało na parę godzin. No i chyba lepsze jest wrogiem dobrego bo: check pali się dalej, ale przy pierwszym przekręceniu kluczyka gaśnie check i pojawia się kluczyk immo. Po drugim przekręceniu zapala się check, ale gaśnie kluczyk i można odpalić auto. Ciekawe! Po wyłączeniu silnika dodatkowo usłyszałem pracujący przy przepustnicy silnik krokowy, co minutę, cykl się powtarza - cuda. I tak może cyklicznie się suwać ten silniczek cała noc... Macie pomysły?
    Coś za dużo magii w podobno prostym aucie. Jutro kupuję jakiś kabelek do diagnostyki, może obsłuży i doblo...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2013
    Skąd
    warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    68
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 16vT AGT
    Rocznik
    1991
    sprawdzi masę na silniku co lecą do kompa i auto czasem ci nie szarpie

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000
    Auto nie szarpie jest OK. Na razie jest u mechaniora na zmianie rozrządu. Doszedł interfejs- za parę dni popatrzę, ile jest i jakich błędów.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000
    Sprawdziłem błędy: były - błąd katalizatora, sondy lambda. Skasowałem błędy. Po odpaleniu check engine gaśnie. Niestety cykliczna praca silnika krokowego przy przepustnicy, po wyjęciu kluczyka dalej jest. Wiąże się też z poborem 0.5 A prądu. Aku jest trafiany po 2 dniach. Masy sprawdzone, profilaktycznie poprawione... Do kierunku prawego przodu dochodzi tylko 5 V, nic nie daje zdublowanie masy - czy to jest jakiś trop? na błotniku migacz jest. Ma ktoś jakiś sensowny pomysł?


 

Podobne tematy

  1. Silnik krokowy - 96'
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-12-2014, 09:15
  2. Po wyłączeniu zapłonu silnik nadal pracuje!!! Brava JTD
    Napisany przez mattt005 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 14-11-2014, 00:03
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-06-2014, 11:23
  4. 1.9 Nie pali po odłączeniu akumulatora
    Napisany przez kminek na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-05-2013, 10:43
  5. [silnik] silnik mimo wyłączenia kluczyka pracuje
    Napisany przez bartfly na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-03-2009, 08:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik krokowy fiat doblo

silnik krokowy cc700 katalizator

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl