Witam
Zaczela mnie denerwowac glosna praca skrzyni (gdy wcislem sprzeglo bylo ciszej). Jeden spec powiedzial (lozysko oporowe), drugi (lozysko na walku glownym). Oddalem auto wkoncu do mechanika, zabral sie za wymiane tego lozyska dociskowego, czy oporowe jakos tak , wymienil przy okazji sprzeglo, oleje itp. Po zmontowaniu tego do kupy nagle sie okazalo ze lewarek jest przygotowany odrazu do wbicia biegu 1 lub 2, a nie tak jak to bylo poprzednio czyli 3 i 4. Caly ten zestaw od lewarka byl wymieniony na nowy okolo roku temu i wszystko bylo ok. Teraz niestety ani on ani ja nie mozemy dojsc do tego czemu ten lewarek sie tak ustawil (problem z szukaniem biegu 3 i 4), jak rozebralem mieszek to mam wrazenie jakby linka byla za dluga i nie ma mozliwosci wyregulowania tego, dokrecilem to na maxa i nic sie nie zmienilo. Mechanik mi powiedzial ze lapka z linki przy skrzyni jest ustawiona na bieg 1-szy i niema tam mozliwosci regulacji (ja sie nie znam, nie widzialem tego), cos musialo pojsc nie tak przy skladaniu tej skrzyni ale niestety nie mozemy do tego dojsc, dlatego prosze o pomoc kogos kto mial taki przypadek lub juz z tym robil gdzie szukac przyczyny.
Dziekuje i pozdrawiam