Na zimnym silniku obroty stabilne a gaśnie przy hamowaniu (czasem) - na rozgrzanym problem nie występuje.
Filtr paliwa, świece, przewody wymienione, przepustnica krokowy - wyczyszczone.
Sprawdziłem sitko przy pompie paliwa - czyste
Wężyki podciśnienia - szczelne
Nieszczelności w dolocie - brak
Czujnik wału - to raczej bez względu na ciepłotę silnika by działał
Kontrolki - nie wskazują problemów
Akumulator - mocny
Zwarć - nie zauważyłem

Podejrzenie czujnik temperatury powietrza zawyża wartość temperatury i na zimnym dostaje nieprawidłową mieszankę
Zmierzona rezystancja w temperaturze 20 st. - 1120 ohm
Książka podaje - przy 25 st. wynosić winien 2850-3150 (maleje wraz ze wzrostem temperatury) - ale raczej nie do takich wartości
Może ktoś z kolegów zmierzyć miernikiem rezystancję na tym czujniku - dostęp prosty z góry - starczy wypiąć wtyczkę przy przepustnicy od strony akumulatora )