Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997

    Question Problem z obrotami na zimnym silniku

    Witam.
    Jestem posiadaczem Cc 704cm3, mam problem mianowicie z tym że, gdy auto przestoi całą noc i silnik ostygnie, ma problem z utrzymaniem obrotów pomimo załączonego ssania. Odpalę go dodając mu lekko gazu, ale jak odpuszczę to już gaśnie, jak się rozgrzeje to nie mam takiego problemu już. Czy to jest kwestia źle wyregulowanego gaźnika (To jest chyba ten Włoski gaźnik ze względu na ilość rurek, jak będzie potrzeba to wrzucę zdjęcie) Czy czegoś innego ? Bo na rozgrzanym silniku tak się nie dzieje normalnie odpala, zaczyna mnie to irytować gdy muszę siedzieć w aucie i dawać mu gazu by się rozgrzał i normalnie chodził. Ktoś miał taką sytuacje ?

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Może problem ze ssaniem, to auto słabo albo praktycznie wogóle nie pali bez ssania, to nie maluch, źle wyregulowane ssanie a co dokładnie to już nie wiem dokładnie.
    I like my FIAT Cinquecento.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Ja go odpale nawet bez ssania i tu bardziej chodzi o to że on czy jest ze ssaniem czy bez i tak gaśnie jak jest zimny dopiero jak się rozgrzeje to można jechać

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Błąd w cc700, ssanie nie służy tylko do zapalania ale również do jazdy, z zimie jeździsz na pół ssaniu, dopiero przy temperaturze 67 *c wyłączasz ssanie, szkoda, że nie mam serwisówki to bym ci pokazał, ten silnik 700 on nie znosi zimnej temperatury, gdyż ma dosyć dużo jak na tak mały silnik cieczy chłodzącej, i rozrzewa się przy mrozach ponad 15 min. to i tak lepiej jak np. polonez, ale przeciętnie współcześniejsze auta za 10 min. mają już temperaturę, tu 15 min., radzę stosować płyn do -22*c chłodniczy, cc na zimę jest średnie.
    I like my FIAT Cinquecento.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Ale normalne to nie jest ze gaśnie prawda? Czyli płyn chłodzący do -22 stopni najlepiej? A odnośnie obrotomierza da się zamontować liczniki od np 1.1 sportinga by mieć obrotomierz i temp?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Moim zdaniem jest ok. z twoim silnikiem, może by mu się przydała wymiana gaźnika, 180 zł regenerowany i dużo problemów z silnikiem mija, ten silnik jest strasznie prostą konstrukcją, jest to w prostej lini silnik malucha ale z dołożonym chłodzeniem, dobra benzyna, musiał byś go trochę przepalić w mróz, i sprawdzić czy się dobrze wkręca, gdyż jak pisałem jest strasznie kapryśny na pogodę, tak jak maluch, ale nie ma obawy, na żadne drogie wydatki nie naciągnie cię.
    I like my FIAT Cinquecento.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Tylko właśnie Znalesc w Poznaniu kogoś kto się zajmie regeneracja tego gaźnika bo to aisana jest i mało ludzi podejmuje się go regenerowac/naprawiać :/

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    No faktycznie aisan to niezły pasztet, ale znajdziesz fachowca napewno, w fiatach dużo ludzi robi, bo to popularna marka.
    I like my FIAT Cinquecento.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Zobaczymy jak będzie to z nim jeśli faktycznie będzie dalej źle to mu podkręce obroty jeśli nie pomoże to dam regeneracje

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Ten gaźnik sam się reguluje jak jest ok. może paliwo było jakie trefne, wyjeździj je i zatankuj przynajmniej 20 litrów, ale na jakiejś porządnej stacji i dopiero reguluj pozatym sprawdż czy nie ubyło oleju i chłodniczego bo to już by świadczyło o awarii silnika, zrób tak, wymień olej, dolej chłodniczy do pełna zatankuj i reguluj go, powinno pomóc. Jak to zrobisz to go dobrze przepałuj na zimnie, jak się wygrzej będzie ok.
    I like my FIAT Cinquecento.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Dziękuję za dobrą radę nie dawno właśnie dolewalem płynu chlodniczego ale tylko dlatego że odkąd go kupiłem miał mało ale nie miał żadnej "maści" pod korkiem więc spoko :p to około 2,5l oleju z filtrem ma prawda?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Tak, ale nie sfrajeruj się na jakiś tani olej tylko porządny, tak 2.2 litra oleju, i można wlać tego doktorka na wycieki, co mi jeszcze przychodzi do głowy, może być kolektor też. Dobrze, że masła nie ma tak jak piszesz.
    I like my FIAT Cinquecento.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    Ile ten doktor kosztuje? Btw jaki olej polecisz do 700 105 tys km?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Może być ten lotos mineralny, doktorek 30-40 zł w każdym markecie jest, ale wlej połowę najpierw, jak nie pomoże to wszystko, tylko po wlaniu pamiętaj silnik musi chodzić conajmniej godzinę.
    I like my FIAT Cinquecento.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    29
    Postów
    17
    Auto
    Cinquecento 0.7
    Rocznik
    1997
    By się dobrze rozprzestrzenil tak ten doktor?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problem z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez użytkownikGrandePunto na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2015, 14:40
  2. Problem z odpaleniem na zimnym silniku
    Napisany przez bart1991 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-07-2015, 22:36
  3. Złożony problem - UPG(?) plus niskie obroty na zimnym silniku?
    Napisany przez hugerth na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-05-2013, 15:01
  4. Problem z odpalaniem na zimnym jak i na ciepłym silniku
    Napisany przez Grubcio63 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-06-2012, 18:05
  5. Brava 1.9JTD,problem z mocą na zimnym silniku
    Napisany przez loso na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-07-2010, 13:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl