Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    Ford Scorpio

    Problem z Fiatem CC 900

    Witam. Mam mały problem z Fiacikiem CC 900 (LPG). Chodzi ,o to ,że samochód po nawet krótkiej przejażdżce po zgaszeniu nie odpala, ani z kluczyka ani na popych. Cały czas jak autko chodzi na PB świeci się kontrolka od zasilania paliwem. Silnik pracuje normalnie, nie gaśnie, nie ma problemów z wkręcaniem się na obroty na na PB i na LPG. Wczoraj byłem się nim przejechać i podczas jazdy na LPG przełączyłem go na PB i zgasł, po czym już nie chciał odpalić. Dopiero jak przytrzymałem mu knefel od LPG tak żeby przełączył się na odpalanie z gazu to na popych na tym gazie zapalił. Pompa podaje paliwo za każdym razem po przekręceniu kluczyka (ściągnąłem wężyk wtrysku* i za każdym razem jak przekręcić kluczyk na zapłon to siknie benzyną.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    46
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Może elektrozawór się zawiesił i jest ciągle na LPG.
    Nie pamiętam już jak to jest z tymi instalacjami gazowymi, bo już czas jakiś nie mam i mogę się mylić, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Dla mnie wygląda to też na elektrozawór, a dokładniej na ten odcinający paliwo. Skoro pompa pracuje, a elektrozawór się nie otwiera to paliwo będzie krążyło przewodami i wracało do baku. Zacznij od sprawdzenia tego elektrozaworu. Możliwe, że coś nie łączy lub zaśniedziały styk.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. POMOCY! Problem z fiatem Stilo !
    Napisany przez gao2003 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 27-09-2011, 14:17
  2. Problem z fiatem doblo 1,4odpalenie jak mróz
    Napisany przez olek383 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-02-2011, 20:34
  3. Dziwny problem z Fiatem Punto 1
    Napisany przez Xanthe na forum Punto
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 25-03-2009, 12:26
  4. [ukł. chłodzenia] Problem z Fiatem Marea 1.9 JTD
    Napisany przez egonQ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-03-2009, 21:29
  5. Problem z Fiatem Marea 1.9 JTD
    Napisany przez egonQ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-01-2009, 19:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

forum fiat cc 900

fiat cinquecento 900 forum

cinquecento 900 forum

problem z fiatem

cinguecento 900 lpg zapala na pych

nie ma pradu na pompie paliwa w cinquecento 900

problemy z fiatem

fiat cinquecento lpg problem z odpaleniemFiat cinquecento 900 problem z gazem lpg odpalanie seicento na krotkopompa nie podaje paliwa w cinquecentocinquecento brak zasilania pompy [aliwaodpalanie na krotko seicentonie odpala na pych seicentoseicento 900 pompa paliwa chodzi ale nie podaje paliwacinquecento 900 problem z odpalaniemSc nie podaje gazu ani paliwaforum fiata cinquecentoco to moze byc gdy pompka paliwa nie podaje w c.c

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl