Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2008
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    1
    Auto
    cc 700

    cinquecento problem z odpalaniem

    Witam. jestem właścicielem cc 700 z 1994 r. auto posiada instalację gazową. Mam problem tego typu, że auto bardzo ciężko zapala na benzynie gdy jest zimny silnik. muszę krecić bardzo długo zanim odpali. Myślałem, ze to wina gaźnika i go wymieniłem ale na tym dzieje się tak samo... gdy jest ciepły pali od "pierwszego" gdy jest zimny bardzo ciężko. proszę o jakąś rade. pozdrawiam Piotrek



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2008
    Skąd
    Szudziałowo
    Postów
    61
    Auto
    Fiat Punto 1.1 Gaz
    juz Ci mowie zapewne masz ten sam problem co ja pompka paliwowa nie 3ma paliwa tylko ono powraca do zbiornika i dlatego musisz pokrecic ja tez mam tak samo
    jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalce heh


    Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2008
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    4
    Auto
    Fiat CC 704 ccm
    Witam. Mam taki dość nietypowy problem, a może i typowy. Mam cieniasa 700 z 93 r. + inst. LPG. Od kilku tygodni dzieje się z nim coś dziwnego. Przy odpalaniu, odpali na moment, jest taki charakterystyczny puuuuuu i gaśnie. Tak dopiero za którymś razem złapie i wtedy pali. To pierwszy problem. Drugi jest taki że gdy jest na gazie i jest rozgrzany, przy próbie przełączenia go na benzynę jak już podjeżdzam wieczorem pod dom robi się jakieś podciśnienie i wylewa mi ciurkiem płyn chłodniczy. Byłem z tym w warsztacie, nie znaleźli żadnych przecieków, wszystkie przewody są szczelne. Zalecili wymianę korka zbiorniczka wyrównawczego, ale nic to nie pomogło. Nadmienię że te wycieki mają miejsce tylko jak samochód stoi już zaparkowany, jak jadę i przełączam na benzynę to wszystko jest w porządku. Proszę o pomoc.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2008
    Skąd
    Szudziałowo
    Postów
    61
    Auto
    Fiat Punto 1.1 Gaz
    u mnie w gazie jak gasł rano to włączałem na wypalanie i kreciłem a jak odpalał odrazu włączalem gaz i było zajebioooongo
    jazda na Jawie po kapitalce jest lepsza niz Sex na wersalce heh


    Cieniaskiem mozna juz sie golic został przerobiony na Zyletki

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2008
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    4
    Auto
    Fiat CC 704 ccm
    To że nie mogę odpalić to mały problem. Chodzi mi konkretnie o to że wycieka mi płyn ciurkiem i nie wiadomo skąd. Wczoraj znowu mi pociekł dwa razy. Najpierw silnik dostaje duże obroty, w momencie normowania obrotów zaczyna cieknąć jakby szło jakieś ciśnienie. Dziś rano jak odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego to bardzo długo syczało. Podsumowując wygląda na to że robi się w układzie próżnia, a jak się odkręca korek to dostaje się powietrze do środka. Właśnie o to chodzi co z tym zrobić i jaka jest rada.

    [size=2][ Dodano: 2008-12-29, 19:46 ][/size]
    Problem rozwiązany. Był niewidoczny przeciek, który przy większym ciśnieniu wypychał płyn na zewnątrz. Padła rurka od zbiorniczka wyrównawczego tzw. czwórnik (rurka + naprawa = 110 zł)

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 grudzień 2008
    Skąd
    Grudziądz
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Cinquecento 900
    i Cisza... a w warsztacie nie powiedzieli CI że możesz mieć nieszczelność w przewodach odprowadzających...
    po dojechaniu na miejsce przełącz go i zerknij dokładnie z którego miejsca Cieknie... mogła się poluzować objemka na Gumach albo masz przerwany wężyk odprowadzający... dlatego jeśli płyn chłodniczy jest gorący "zasysa powietrza" i tworzy Ci się podCisnienie większe niż jest zazwyczaj... POzdro
    Przykro mi nie posiadam już nic do CC, ostatnio auto doznało poważnego wypadku drogowego i zostało z holowane i przerobione na śróbki...

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2008
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    4
    Auto
    Fiat CC 704 ccm
    W tym warsztacie to wiszą tylko certyfikaty i na tym się kończy. Trzy tygodnie nie mogli dojść skąd cieknie. Dopiero gdy pojechałem już do nich 3 raz (bo za drugim rozwalili mi krzyżak od biegów - nie wiem kiego grzyba tam grzebali) z awanturą to znalazł się przeciek i zrobili krzyżak nowy. Teraz już jestem umówiony na wtorek z mechanikiem, którego mam z polecenia i wszystko mi sprawdzi. Wydaje mi się że oprócz tego wszystkiego poleciała uszczelka pod głowicą. Płyn leci spalinami i zalewa świece przy odpalaniu właśnie płynem chłodniczym. Niech się w końcu za ten samochód weźmnie fachowa ręka. Ale dzięki za radę SsSmoku będę mógł poruszyć temat jak się z nim spotkam.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 grudzień 2008
    Skąd
    Grudziądz
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Cinquecento 900
    nie ma zaco... Oby autko odrzyło POzderki..
    Przykro mi nie posiadam już nic do CC, ostatnio auto doznało poważnego wypadku drogowego i zostało z holowane i przerobione na śróbki...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2009
    Skąd
    Koszalin
    Postów
    1
    Auto
    CC 700
    mam ten sam problem, ponad miesiac poszukiwan i dupa problemy nie znikly, auto idzie na handel

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2009
    Skąd
    okolice Piły
    Postów
    3
    Auto
    CC 700
    jak wam wywala płyn ze zbiorniczka wyrównawczego to możecie mieć walniętą uszczelkę pod głowicą. fakt że miałem to w poprzednim mondeo ale objawy były takie same. na dodatek był brak ogrzewania na niskich obrotach a na wysokich zaś było ogrzewanie słabe ale wywalało mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    53
    Auto
    CC 704
    on nie zasysa powietrza do środka tytlko przez ten korek jak się go luzuje to oddaje nadmiar.
    a są to objawy typowe dla wydmuchanej uszczelki pod głowicą.
    miałem takie same objawy. (całą zimę tak jeżdziłem jakoś się męcząc, dolewając płyn itd...)
    a kończyło się na remoncie praiwe całeog silnika.

    problemy z pracą silniczka są, bo ma za małe sprężanie. a anomalie układu chłodzącego wynikają z faktu, że ciśnienie z cylindrów przez walniętą uszczelkę idzie do układu chłodzenia. etap końcowy jest taki, jak ja /niestety/ doprowadziłem do takiego u mnie, czyli że uszczelka była juz tak dorżnięta, że nie odpalał bez samostartu, a kilkanaście minut pracy silnika powdował rozrywanie wężyków od chłodnicy /na bierząco wymieniałem/ a na końcu wywaliło uszczelniacze pompy wody

    remont mnie kosztował 450PLN (nie wliczając przelanego przez ostatnie 4kkm płynu i wężyów chłodnicy zmienianych w między czasie z uporem maniaka)
    MIJAJĄ DNI, MIJAJĄ LATA ALE NIE MIJA MODA NA FIATA!


 

Podobne tematy

  1. problem z odpalaniem
    Napisany przez kris072 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-12-2011, 15:28
  2. uruchomienie silnika cinquecento 700
    Napisany przez czupakabra na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-06-2009, 10:32
  3. cinquecento sporting kupno
    Napisany przez mcperson na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-01-2009, 19:03
  4. [silnik] Problem z odpalaniem CC900
    Napisany przez zkurzawa na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-01-2009, 03:02
  5. [ukł. chłodzenia] Elektryka Cinquecento
    Napisany przez dwk_zabrze na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-11-2008, 00:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cinquecento ciezko odpala

fiat cc problem z odpalaniem

fiat cinquecento ciezko pali w zime

problem z odpaleniem cinquecento 900

fiat cinquecento problem z odpaleniem

cinquecento 700 problem z odpalaniem

cinquecento 900 - problem z odpaleniem na gazie

cinquecento 700 nie odpala na zimnym

cc 700 nie odpala na zimnym

problem z odpalaniem cinquecento

fiat cinquecento problem z odpalaniem

cinquecento problem z odpalaniem

cc700 ciezko pali

fiat seicento 1 1-problemy z odpaleniem zimnego

cinquecento problem z odpaleniem

cinquecento nie odpala na zimnym

ciezko pali na zimnym cc 700

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl