Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2016
    Skąd
    Rawicz
    Wiek
    34
    Postów
    3
    Auto
    cc 900
    Rocznik
    1999

    CC/SC Radówka KJS Problem z sterownikiem ?

    Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje
    Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento

    I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP:

    na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych obrotach zapalał się wtrysk i odcinka
    pomagało na początku odpięcie baterii później trzeba było jeszcze odpiąć wąż Ciśnienia z serwa
    Zimny odpalał i chodził ciepły już nie

    Po 4mies stania u magika komuterowego:
    wymiana czujnika położenia wału i odpala bez problemu ale dalej wtrysk zapala się i odcinka
    Dzieje się tak na komp od Cinquecento przeprogramowanego rzekomo we Włoszech i zaplombowany przez PZM wersja IAW 6F.S0
    Po podłączeniu seryjego SC IAW 16FM.EC Chodzi o 80% słabiej ale bez błędu i przedwczesnej odcinki.

    Po próbach u kolegi mechanika i Pilota doszedł do wniosku że po skróceniu dolotu kontrolka i odcięcie pojawiało się po 30sek
    kazałem mu wydłużyć dolot i wróciło auto które przestało odpalać.

    Dziś wiem tyle że wóz chodzi jak czołg jak by na 2 3 1 gar różnie uda czasem mu się wkręcić na obroty
    podłączam zakupiony kabel Rajdowego IAW 6F nie widzi wcale
    IAW 16FM co rzuca się w oczy to po odpaleniu kąt wyprzedzenia zapłonu ponad 40' czasami schodzi do 32'
    a i po podłączeniu zewętrznej pompy paliwa i zbiorniku 1,5L spalił w przeciągu 3min

    Grzebane było przy śrubie regulacji ciśnienia przy wtrysku
    oraz nie podpięta Sonda

    czy pokazany kąt na IAW scaanie oznacza znów uszkodzony czujnik położenia wału ??

    Jakieś pomysły porady nie ukrywam , że chcałbym by chodził na kompie 6F z którym nie idzie się połączyć.Bez tytułu.png



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2016
    Skąd
    Rawicz
    Wiek
    34
    Postów
    3
    Auto
    cc 900
    Rocznik
    1999
    Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza

    Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny?
    W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu
    zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec
    na wolnych obrotach wyprzedzenie zapłonu 25' przy większych obrotach np 4500RMP przyspiesza aż do 35-45
    Map sensor na wolnych ok 200-300 przy dodawaniu i gazu i puszczaniu skacze ok 400-800 co sek
    Jutro wstawiam sonde aktualnie na seryjnym kompie strzela w wydech niekiedy odbija w ssący ( przez błedne sterowanie wyprzedeniem)
    Wyprzedzeniem zapłonu steruje Map sensor na zasadzie podciśnień ?
    Czy czujnik położenia wału ma awarie ?
    Ostatnio edytowane przez max007 ; 15-03-2016 o 20:06

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    389
    Auto
    Tipo 1.4
    Uszkodzony map sesnor objawia się głównie tym, że silnik źle pracuje już po rozegrzaniu. Nie przepala, gaśnie, nie trzyma obrotów. Po ostygnięciu wraca do normy. Uszkodzony CPW zas to auto pracuje normalnie i nagle bez powodu gaśnie i nie daje się odpalić przez jakis czas. Te obydwa problemy to tylko standardowe symptomy, mogą się oczywiście inaczej przedstawiać u Ciebie na modyfikowanym sofcie.

    Możesz też spojrzeć na czujnik temperatury wody i sonde lambda. Najlepiej gdybyś obserwował parametry wykresów z przebiegu u szukał anomalii (iaw scan potrafi to rysować/zapisać do pliku jak pamietam). W dziale download poszukaj WTS (water temperature sensor) i map sensor. Sa tam dokumenty na dwa te czujniki, możesz użyć referencji do zdiagnozowana swoich. Te czujniki z reguły są bliźniacze. Parametry od czujnika temperatury też powinny być w download.
    Ostatnio edytowane przez wpfiat ; 17-03-2016 o 09:19


 

Podobne tematy

  1. stilo 1,6 16v nie laczy sie ze sterownikiem silnika
    Napisany przez koldi56 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 22-01-2018, 12:35
  2. Problem ze sterownikiem
    Napisany przez delacru na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-01-2016, 00:09
  3. Problem ze sterownikiem
    Napisany przez GRZEGORZJAK1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-12-2012, 13:30
  4. Ducato 2,3 , 120KM i Bład Problem z Sterownikiem Powietrza
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 15-05-2012, 19:21
  5. [ABS] wymiana pompy ze sterownikiem
    Napisany przez martinez na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2012, 20:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda kjs

Seicento do kjs

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl