Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7

Temat: Cc 0.7  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2014
    Skąd
    Biała Podlaska
    Postów
    1
    Auto
    Cinquecento 0.7 young
    Rocznik
    1997

    Lightbulb Cc 0.7

    Witam. Kupiłem ostatnio cinquecento w idealnym stanie. Mam plany zrobić z nim projekt. Macie jakieś fajne pomysły? Tutaj kilka fotek cento
    10544872_663668577060064_1905032554_n.jpg10563396_663668573726731_1043804849_n.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cieszy, że kupiłeś zadbane auto, ale co do projektu, to jakoś tego nie widzę. Po pierwsze ten silnik nie jest najlepszą bazą do tuningu, a skoro nie ten silnik, to także inne sterowniki, wydech i układ chłodzenia. Moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu poprawiać osiągi auta, wydając parę tysi, podczas gdy wartość tego bolidu wzrośnie o 500 zł (choć i to wątpliwe).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Cześć,

    może napisz coś więcej na temat swojego autka, jaki przebiegu rok itp. Z tego co widzę jest to wersja Young ( taka jak moja ) czyli jest to co najmniej rocznik 96. silnik 700 na japońskim gaźniku Aisana - tragiczny do regulacji, nie radzę samemu przy nim grzebać. Co możesz zrobić w tym autku/ Możesz wiele ale wszystko zależy od finansów. Jeżeli nie chcesz za dużo pieniędzy wydawać to podstawowe mody to:

    - wymiana deski rozdzielczej na czarna z FSMa lub ciemnoszarą ze sportinga
    - założenie zegarów z obrotomierzem od sportinga
    - kierownica skórzana ze sportinga lub jakaś inna z naba
    - obicia drzwi przednich + tylnych nadkoli + klapy bagażnika + tylnego pasa
    - alufelgi od CCSa lub Poloneza
    - wymiana siedzeń + kanapy na te z CC sporting , SC sporting lub innego auta ale wtedy trzeba dorabiać z płaskowników mocowania siedzeń
    - można założyć panel środkowy jeśli w Twoim CC nie ma
    - Pobawić się w wymianę gałki zmiany biegów
    - założenie kieszeni drzwiowych z miejscem na głośniki
    - wymiana kierunkowskazów przednich i bocznych na białe lub dymione
    - wymiana świateł tylnych na różowe od Sportinga lub SX
    - wymiana reflektorów przednich z bialych na czarne od CCSa lub SX ewentualnie rozklejenie swoich i ich pomalowanie

    Jeżeli masz więcej kasy to możesz zainwestować w:

    - wymiane zawieszenia na sportowe np MTS Technic - 40/-40 ( w CC700 trzeba obcinać bałwanki z przodu bo jest lekki silnik)
    - założyć rozpórkę przednich amortyzatorów
    - założyć stabilizator od CCSa - trzeba przerobić lekko wydech)
    - wymienić tłumik końcowy na tez z fiata 125p
    - a jak masz naprawdę kupe kasy to wymień motor na 1.2 73km z Palio lub sieny lub 1.2 16v

    Jak widać jest wiele rzeczy które można zmienić. Możesz wejść na moj profil i popatrzeć co ja u siebie zmieniłem. nie mam tam opisanych wszystkich modów ale wejdź na swoje PW tam Tobie coś napiszę bo tutaj nie mogę.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Dltw
    Wiek
    25
    Postów
    1,166
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD (2009-2017)
    Rocznik
    1999
    A ja bym nic nie ruszał, tylko zostawił serię i bym dbał. Za kilka lat będzie to już rzadko spotykane auto
    They see me trollin', they hatin'
    308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
    2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2014
    Skąd
    Działoszyn
    Wiek
    30
    Postów
    12
    Auto
    FSM Cinquecento 704 ED
    Rocznik
    1993
    Ja się zgodzę z kolegą wyżej Sam jestem zwolennikiem tych autek w oryginale, ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje i każdy ma prawo robić ze swoim CC co zechce Ale wracając do myśli mojego poprzednika, to racja że za kilka lat zbraknie tych aut w oryginalnych wersjach, no i jak nie patrzeć to ogółem ich zbraknie. Większość ludzi którzy maja CC nie dbają o nie, katują je aż nie dadzą rady i na żyletki...smutna prawda.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Swojego Cieniasa również miałem zostawić w oryginale ale doszedłem do wniosku że np. szare plastiki i deska rozdzielcza sa po prostu okropne, każdy bród na niej widać a na czarnej już nie , poza tym efekt wizualny jest o niebo lepszy a i człowiek wsiadający do autka czuje się jakby wsiadał do lepszego samochodu.
    Poza tym większość zmian ktore np. ja przeprowadziłem mogę bez problemu cofnąć ( no może oprócz wymiany deski rozdzielczej ), Części od CCSa ktore posiadam bez problemu sprzedam nawet za te 3 lata a za kwotę którą otrzymam kupię wszystkie oryginalne części jakie były i zostanie mi trochę kasy na dobre piwko lub flaszkę - np. kierownica od sportinga w dobrym stanie jest warta ok 80zł a zwykła 20zł , zegary z obrotomierzem to koszt od 60 do 120zł a zwykle 5 - 15zł. Poza tym w domu i w pracy posiadam niektóre oryginalne cześci które siedziały w moim CC mi. kierownicę, kierunkowskazy boczne i przednie itp.
    Moj CC nie skończy na żyletkach przynajmniej nie w moich rękach. Jeżdżę nim rok i mimo silniczka 704 cm jestem bardzo zadowolony, w tym roku po raz kolejny dowiózł mnie nad morze ( łącznie zrobilem ok 1200km). Wszystko robie na bieżąco filtry i olej zmieniam co ok 8000km ( olej full syntetyk 5w40). Czy każdy mysli o zabiciu swojego CC? Wątpię , jestem zarejestrowany na forum które poświęcone jest tylko i wylacznie CC i naprawdę jest tam tyle osób które w swoich autach wymieniają progi i podłogę mimo że taka naprawa czasem przekracza wartość auta.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2014
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    cinquecento 0.9
    Rocznik
    1993
    jak kupiłam swojego Ciapka ( CC900) miałam tyle wizji co z nim zrobić - ale jednak wole oryginał, te auta maja coś w sobie

    i wiem jedno, będę w niego inwestować ile się da tylko, bo nie wymienię go na nic innego


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl