Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2010
    Skąd
    Wojsławice
    Postów
    37
    Auto
    Nareście,Żegnaj cienki 700,Znowu BMW E32 : )

    1 bieg w CC700 (gaźnik 126p ) FILM !!!

    pierwszy raz mam do czynienia z tym autem,chciałbym od was się do wiedzieć czy w waszych autkach 1 bieg jest długi czy krotki,bo wydaje mi się że moja skrzynia jest jakaś strasznie długa,a mianowicie chodzi mi o to że mojemu cienkiemu ciężko się rusza np spod świateł,tak jak by zrobili mu za dużą przekładnie chociażby na 1 bieg.reszta normalnie wkładam 4 i silnik ma swobodna pracę przy 90km/h. i nie chodzi tu o to że nie ma ma mocy bo zrobiłem mu kapitalny remont + wyrzucenie ponad połowy zbędnych zabawek przy silniku,wliczając nawet ten śmieszny komputerek.Proszę o wasze zdanie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    wg. nie jedyna jest krótka - tylko do ruszenia praktycznie .
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2010
    Skąd
    Wojsławice
    Postów
    37
    Auto
    Nareście,Żegnaj cienki 700,Znowu BMW E32 : )
    widocznie miałem tylko takie wrażenie bo ta bida się po prostu dławiła : ),Problem rozwiązałem.A jak to już piszę:

    Jakie Auto:
    Bazą do naprawy jest CC700(1996r) z gaźnikiem Webera czyli potocznie od 126p : )
    wyrzucone wszystkie zbędne pod ciśnienia i komputerek emisyjny spalin
    Diagnoza:
    łapał lewe powietrze na ośce przepustnicy i maleńka dziurka na przewodzie do serwa hamulców.
    Naprawa:
    *wymieniony przewód do serwa na nowy
    *nowe tulejki osi przepustnicy
    Test:
    Nie to CC700 jakie miałem przed naprawą.
    Już niema długiego 1 biegu : ) widocznie było to tylko moje dziwne wrażenie : )

    Ps.Może w ten sposób przy okazji komuś pomogłem na moim przykładzie : ) pozdr
    Jeśli też macie dosyć swoich Aisianów śmiało pisać to opisze krok po kroku co należy zrobić by się cieszyć bez awaryjnością CC700 : )

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Jurand1987
    eśli też macie dosyć swoich Aisianów śmiało pisać to opisze krok po kroku co należy zrobić by się cieszyć bez awaryjnością CC700 : )
    Pisz śmiało

    Na pewno się przyda - bo z tymi gaźnikami są wiecznie problemy.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2010
    Skąd
    Wojsławice
    Postów
    37
    Auto
    Nareście,Żegnaj cienki 700,Znowu BMW E32 : )
    zdjęcia gaźnika:

    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001056.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001057.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001058.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001059.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001060.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001061.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001062.jpg

    [size=2][ Dodano: 2010-10-17, 21:32 ][/size]
    powiem wam szczerze że im mniej rzeczy jest przy tym silniczku tym lepiej mu się pracuję a i właściciel śpi spokojniej bo nie ma co się zepsuć,jutro jeszcze wyrzucę przewód od oparów benzyny który prowadził od zbiorniczka oparów do zbiornika benzyny i zorientuję się w tych zaworkach co tam są i też pewnie coś wytnę.myślę jeszcze żeby zrobić inny dolot powietrza bo ta duża puszka tez mnie jakoś drażni,macie pomysł albo fotkę kto ma jak zrobione?

    [size=2][ Dodano: 2010-10-18, 17:50 ][/size]
    wrzucam kolejne modyfikacje : ),teraz autko jest naprawdę zrywne,ciekawe jak będzie ze spalaniem po przeróbkach,jak na razie w trasie mam 4,2l/100km teraz powinno być lepiej.zamontowałem wczoraj również obrotomierz z Poloneza.
    oto zdjęcia:
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001063.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001064.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001065.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001066.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001067.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001068.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001069.jpg

    [size=2][ Dodano: 2010-10-21, 16:27 ][/size]
    byłem dzisiaj na złomie i znalazłem elegancki kolektor dolotowy(tzn. był cholernie zasyfiony jak to na złomie)który niema wyprowadzenia na mały zbiorniczek 0,2 podciśnienia i ma oryginalnie zaślepione miejsce gdzie siedział czujnik temp płynu,właśnie takiego szukałem : ),dodałem również podstawkę pod gaźnik żeby się nie nagrzewał(oryginał spod gaźnika weber).wyrzuciłem uszczelkę pomiędzy kolektorem a blokiem silnika,jej usunięcie miało na celu zlikwidować zawirowania powietrza(oryginalna uszczelka jest źle docinana i mocno wystaje w kolektor),po operacji widać efekty,silnik jest bardziej żwawszy. później będą fotki : ).

    [size=2][ Dodano: 2010-10-27, 16:36 ][/size]
    miałem wrzucić zdjęcia,wrzucam film więcej oddaje : )
    to tu: http://www.youtube.com/watch?v=828gNCahI8s


 

Podobne tematy

  1. Brzęczenie podczas dodawania gazu cc700
    Napisany przez Iceberg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-03-2010, 12:09
  2. [LICZNIK] Licznik ze SPORTING do CC700
    Napisany przez OGr na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-01-2010, 01:17
  3. [silnik] tracący moc silnik w CC700
    Napisany przez monk na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-03-2009, 17:44
  4. co można powiedzieć o CC700???
    Napisany przez gawor06 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-12-2008, 21:32
  5. [PDF] 126p
    Napisany przez miszko na forum Old Timers i inne
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 12:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

opis budowy gaznika fiat cinquecento filmy

fiat cc 700 regulacja gaznika

naprawa gaznika cinquecento

schemat gaznika cinquecento 700

budowa gaznika cc 700

gaznik cinqueczento

cinquecento w polskich filmach

gaznik cc

cc 700 gaznik z 126p

gaznik weber cc 700

regulacja gaznika cc polski

cinquecento 700 gaznik 126p

gaznik cc 700

gaznik zmalucha w cinquecento

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl