Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 18 z 19 PierwszyPierwszy ... 816171819 OstatniOstatni
Posty od 256 do 270 z 273
  1. #256
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Tak wałki mam nie zmieniane czyli t-jet 120KM , turbo kupiłem nowe vl-38. Wykresy są z Cinsoft. Mogę wysłać na maila.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #257
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    To jak będziesz miał chwilkę to daj na tabasco6@wp.pl

  4. #258
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tabasco6.Dziwna sprawa.Byłem wczoraj u mechanika.Polak u którego byłem pierwszy raz ponieważ niby miał blokady rozrządu.Po dwóch godzinach telefon.Blokady nie pasują a do sprawdzenia wałków trzeba zdjąć turbine odkręcając kolektor ponieważ nie ma jak się dostać od przodu głowicy.Nie wiem co o tym myśleć.Skasował 40 funtów i to na tyle.Czy faktycznie trzeba zdjąć kolektor?Jak myślisz? Dodatkowo zauważyłem że na wyświetlaczu turbiny skala przy pałnych obrotach dochodzi tylko do czwartej kreski.Czyli zawór powietrza chyba jest spierdzielony.Cięgno gruszki turbiny chodzi elegancko.Pozdro.

  5. #259
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Arturs1 do wymiany (sprawdzenia) rozrządu w t-jet nie trzeba ściągać turbiny i kolektora. Blokadę wałka wkręca się od strony kolektora ssącego i blokuje się wałek ssący.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  6. #260
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Nie wiem jak jest na kołach zębatych - czy jest możliwość przestawienia. Na pewno aby dokładnie sprawdzić ustawienie trzeba zdjąć turbinę ale kolektora nie trzeba przynajmniej u mnie.
    W swoim samochodzie jak sprawdzałem to najpierw zablokowałem wałek ssący i wkręciłem trzpienie w miejsce świec i miałem ustawienie jak na załączonym zdjęciu. (trzpienie powinny wystawać na taką samą wysokość. IMG_20181002_223831.jpg
    W takim przypadku są dwie opcje. Blokować wałek ssący i ustawić do niego wał korbowy lub sprawdzić wszystko. Ja walcząc z problemem stwierdziłem że sprawdzę całość i zdejmowałem turbinę co wymaga trochę roboty i wymianę "zestawu montażowego turbosprężarki" czyli uszczelek.
    Arturs1 czy ten mechanik sprawdził ci chociaż wałek ssący? Za coś zapłaciłeś.

  7. #261
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Adam a wałka wydechu nie blokuje się. ? Podobno mechanik wkręcił ten pin od strony kolektora ssącego a problem miał z tym od strony wydechu.Przesłał mi zdjęcie i faktycznie nie ma możliwości go wkręcić.Czyli tak jak mówisz wkręca się tylko od ssącego.No i jeszcze problem z tym wykresem doładowania mam.Tylko do czwartej kreski dobija.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Sprawdził "niby" wałek ssący. A zapłaciłem nie wiem.Chyba za nic.

  8. #262
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Ale żeby przestawić wałki względem siebie musiał by je ktoś wcześniej wyciągać , one są połączone ze sobą kołami zębatymi. Wiadomo jest to możliwe , ale mało prawdopodobne tym bardziej że masz bardzo mały przebieg. Nie wiem czy jak odkręci się ten mały dekielek pod którym są koła zębate wałków będzie widać na nich jakieś znaki , było by to łatwiejsze niż demontaż turbo.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  9. #263
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    Ale żeby przestawić wałki względem siebie musiał by je ktoś wcześniej wyciągać , one są połączone ze sobą kołami zębatymi. Wiadomo jest to możliwe , ale mało prawdopodobne tym bardziej że masz bardzo mały przebieg.
    Tutaj Arturs1 bym odpuścił na twoim miejscu sprawdzanie rozrządu. Wiadomo, że ssący masz dobrze ustawiony. Piszesz o tym, że masz zbyt małe ciśnienie doładowania (rozumiem że to odczyt z deski rozdzielczej). Czy sprawdzałeś to w jakiś inny sposób? W tym przypadku polecałbym ELM 327 za 30 zł. Można odczytać takie parametry a koszt tańszy niż wizyta u mechanika z komputerem.

  10. #264
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Można podobno sprawdzić ten zawór dmuchnąć w niego po wymontowaniu.Jeżeli przepuszcza jest do wymiany.Spróbuje go w wolnej chwili wymontować.Z tym rozrządem faktycznie chyba odpuszcze sobie.

  11. #265
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Arturs1 Zobacz post
    Można podobno sprawdzić ten zawór dmuchnąć w niego po wymontowaniu.Jeżeli przepuszcza jest do wymiany.
    O jakim zaworze piszesz? Blow off?
    Jeżeli tak to miałem walnięty ten zawór. Samochód miał 82KM po wymianie 119. Tak, że zauważalna różnica. Próbowałem sprawdzać zamontowany i nie widać było aby przepuszczał. dopiero po wymontowaniu można było to normalnie sprawdzić.

  12. #266
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tak myślałem właśnie o tym zaworze blow off.Na youtube jest filmik właśnie z uszkodzonym tym zaworem.Przed wymianą identycznie jak u mnie wskazania wykresu turbiny maksymalnie do czwartej kreski .Po wymianie zaworu wskazania doładowania szły maksymalnie.Jak znajde ten filmik to napisze.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Filmik, troca óleo e BOV ( Blowoff Valve) Bravo Tjet.

  13. #267
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2012
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    45
    Postów
    11
    Auto
    bravo 1,4 T-jet
    Siema, przeczytałem wszystko, rozwiązania brak, heh znalazł ktoś wytłumaczenie tego problemu? U mnie auto poszarpuje w dolnym zakresie obrotów, jazda bez gazu wręcz niemożliwa, ALE bywa ze wszystko jest jak należy. Auto było w ASO. Nie jest to sprzęgło ani dwu-masa, nie mam błędów o wypadających zapłonach, generalnie diagnostyka testerem niczego nie wskazuje.

  14. #268
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał 68oct Zobacz post
    ... jazda bez gazu wręcz niemożliwa...
    U mnie szarpie jak przyśpieszam. Więc możliwe że to jakiś inny problem.
    W przyszłym tygodniu mam wymianę wtrysków LPG. Zobaczymy jak na nowych będzie chodził.

  15. #269
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2012
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    45
    Postów
    11
    Auto
    bravo 1,4 T-jet
    U mnie pomogła wymian regulatora napięcia na alternatorze. Ponoć nie powinno to dawać takich objawów a jednak. Auto chodzi jak nowe.

  16. #270
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Po wymianie wtrysków LPG jak na razie nie odczuwam szarpania.
    Usłyszałem też opinię od jednego mechanika, że też się spotkał z tym szarpaniem ale on nie walczył ale klient ogarnął to też wymieniając wtryski PB.


 

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 20:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 00:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 10:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 17:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 15:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet szarpie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

wymiana kolektora 1.4 t jet

tjet pekniety kolektor opis

fiat 1.4 tjet reset adaptation

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

bravo 2 obroty jalowe

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

1.4 t-jet peknieta turbina

szapanie po mapie ecu

blowoff t-jet

1.4 t-jet szarpanie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918

Fiat bravo 2 szarpie podczas gazu

fiat bravo 1.4 t-jet silnik szarpie na wolnych obrotach

fiat bravo 1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 2 szarpie podczas jazdy

1.4tjet linea szarpie przy przyspieszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl