Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    35
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007

    Radio Bravo NO CAN NETWORK

    Drodzy koledzy, proszę o pomoc bo kupiłem ori radio, podłączylem wtyczkę, a na wyswietlaczu NO CAN NETWORK. Poszukałem troche i znalazłem o co moze biegać. A mianowicie w mojej wtyczce piny A1 i A3 są puste, a wlasnie tam mają byc dwa przewody CAN. Chyba ze się mylę to bardzo proszę wyprowadzcie mnie z błędu. Druga sprawa jest taka czy jak podciągnę tam te dwa przewody to czy radio wystartuje, no i chyba najwazniejsze, skąd te kable pociągnąć? Gdzie się wpiąć? Moze ktos juz to robił?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Osiowanie "proxy" np. MES-em robiles?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    35
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007
    Nie robilem bo niestety nie mam. Ale u mnie we wtyczkach w ogole nie ma pinów z CAN'em w miejscach gdzie powinny byc. Obstawiam ze samochod w ogole nie mial takiego radia na wyposazeniu bo wlozona byla kieszen na radio 1 din, wiec osiowanie proxy chyba mi tu nie pomoze.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    35
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007
    No i problem rozwiązany, przynajmniej częściowo Radio działa znakomicie. Tak jak pisałem wczesniej, w moim samochodzie fabrycznie nie bylo oryginalnego radia 2din tylko kieszen na 1din-owe radio ktore nie potrzebowalo polaczenia z szyną CAN, co za tym idzie we wtyczce iso nie bylo przewodow w miejscach A1 i A3. W domu mialem jakas stara wtyczke radiową iso wiec wyciagnalem z niej dwa konektorki, dolozylem przewody i poszedlem do auta. Konektorki z kablami wlozylem we wtyczke w samochodzie, pod deską puscilem kable do gniazda obd i teraz tak:
    Z wtyczki iso z pinu A1 kabelek poszedl do pinu 6 we wtyczce obd, a z pinu A3 do pinu 14 w obd. Radio zastartowalo i dziala super tylko niestety trzeba bedzie zrobic osiowanie proxy bo mruga przebieg na desce.
    Mam jeszcze pytanie czy ma ktos instrukcje obslugi tego radia? Bo uruchamia sie po przekreceniu kluczyka i chcialbym to wylaczyc..

  6. #5
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    W dziale "downolad" moze znajdziesz .Kupisz tanszy kabelek+MES z forum i po problemie.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Pawcio89 Zobacz post
    Tak jak pisałem wczesniej, w moim samochodzie fabrycznie nie bylo oryginalnego radia 2din tylko kieszen na 1din-owe radio
    To co to za bieda wersja że nawet radia nie było? Myślałem że w tych autach jakiś poziom był w standardzie...
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    35
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007
    No jak widac w tym nie bylo radia. Tzn wnioskuje po tym ze przewody CAN w ogole nie byly pociagniete do kostki a przy radiu oryginalnym jest to wymagane. Jakby ktos chcial ta kieszen na radio 1din to mam do odsprzedania za 4 dyszki

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2022
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    45
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2005
    Witam. Proszę podpowiedzcie gdzie oprócz złącza OBD można przechwycić CANy potrzebne do odpalenia fabrycznego radia. Jakie są kolory przewodów CAN ? Wpiął bym się w kable złącza OBD (od tyłu) , ale gniazdo OBD jest zespolone z Body komputerem, a nie chce wsuwać się w złącze od czoła. Pdzr.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    53
    Postów
    645
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    To co to za bieda wersja że nawet radia nie było? Myślałem że w tych autach jakiś poziom był w standardzie...
    Nie widziałem w żadnym ogłoszeniu Brovolota bez radia fabrycznego.
    Po VIN łatwo sprawdzić w EPER co auto miało fabrycznie na wyposażeniu.
    https://www.pekidi.com/navi?FORCED=T...PARAM=LANGUAGE
    Ciekawe co jeszcze może w tym aucie brakować...

    A instrukcję do radia bez problemu można znaleźć z necie. Troszkę własnej inwencji...
    Ostatnio edytowane przez ochkarol ; 17-02-2022 o 21:16


 

Podobne tematy

  1. No can network
    Napisany przez arkuu1 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-01-2019, 14:25
  2. Fabryczne radio - "NO CAN NETWORK" 5 4 3
    Napisany przez owender na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-03-2017, 23:02
  3. Radio Bravo II
    Napisany przez zenterix na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 29-03-2016, 22:09
  4. Radio w Bravo 97
    Napisany przez kubutek222 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-10-2015, 00:34
  5. Seryjne radio w Bravo
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-08-2008, 23:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467radio-bravo-no-can-network-48126

no can network radio fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl