Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    warmia
    Postów
    4
    Auto
    Brawo 1,4 Estiva +
    Rocznik
    2012

    Prośba o szybką POMOC !!!

    Witam forumowiczów.Pilnie potrzebuje wiedzieć jak wygląda certyfikat do gwarancji dla nowego Fiata Brawo.Jeżeli posiada ktoś proszę o zdjęcie.Kupiłem auto na gwarancji i mam pewne problemy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    A o cokaman?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    40
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ten certyfikat może Ci wydrukować diler od którego kupiłeś samochód. Jeśli nie jesteś pierwszym właścicielem musisz zrobić cesje gwary.
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    warmia
    Postów
    4
    Auto
    Brawo 1,4 Estiva +
    Rocznik
    2012
    Zostałem oszukany. Kupiłem trzy tygodnie temu Fiata w salonie z 2012 roku jako nowe auto z zerowym przebiegiem,dobra cena i wyposażenie.Sprzedawca zapewniał mnie że będę pierwszym właścicielem auta ( nie sprawdziłem karty pojazdu przed kupnem) po odebraniu z Wydziału Komunikacji dowodu rejest. i karty pojazdu okazało się że auto buło już zarejestrowane na salon w dniu 29.03.2013.Nie wydano mi od razu certyfikatu do gwarancji tłumaczyli się że mają problem z systemem,problem był ale z gwarancją która biegła już od 29.03.2013 o czy również nie zostałem poinformowany.Zrobiłem raban powiedziałem że żądam zwrotu wszystkich poniesionych przeze mnie kosztów ,prezes powiedział że dostane Fiatoską gwarancje na auto od daty kupna i dodatkową rekompensate.Problem polega na tym że nie wiem jak wygląda ten certyfikat , jak go sprawdzić i czy faktycznie będzie na 2 lata.
    Ostatnio edytowane przez czarny40 ; 13-11-2013 o 18:36

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    A to sku...ele zagrali z Toba kolego, teraz nie odpuszczaj i wycisnij z nich ile sie tylko da!
    Powodzenia

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Ja bym nie czekał na "łaskę" nieuczciwego dilera (w tym wypadku pejoratywne brzmienie jest absolutnie wskazane) ale zgłosił bym sprawę z pełnym opisem do centrali Fiata w Polsce lub nawet we Włoszech. Równocześnie sprawdził bym z prawnikiem jak wygląda sprawa, bo to bez specjalnego naciągania wygląda na perfidne oszustwo. Możesz spróbować u Rzecznika Konsumentów (nie wiem jak dokładnie się ten urząd nazywa) i tam dowiedzieć się co Ci w takiej sytuacji przysługuje. Myślę, że można domagać się zwrotu wszystkich kosztów wraz z ceną samochodu lub żądanie wymiany na towar nowy bez wad prawnych (ale to już chyba tylko przez sąd). Jedno jest pewne musisz być stanowczy bo sama obietnica prezesa dot. "nowej gwarancji" pokazuje, że pod d..ą im się zapaliło.

  8. #7
    eng
    eng jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2013
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Certyfikat to biała kartka A4 złożona na pół z symbolami Fiata i naklejką odblaskową potwierdzającą autentyczność dokumentu. Wewnątrz znajdują się wszystkie dane począwszy od VIN-u pojazdu skończywszy na wymiarach felg i opon. Na tą chwilę nie mam za bardzo jak zrobić tego zdjęcia bo mam te papiery w zupełnie innym miejscu niż mieszkam.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2013
    Skąd
    warmia
    Postów
    4
    Auto
    Brawo 1,4 Estiva +
    Rocznik
    2012
    Napisałem skargę do centrali Fiata na Polskę.Dzwonił dziś kierownik z salonu w moim mieście i powiedział że dostane febryczną gwarancję na okres 2 lat od dnia kupna auta i dodatkowo koła zimowe.Powiedziałem że się zastanowię

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Ale w dalszym ciągu jesteś nie pierwszym (jak zapewniał sprzedawca) ale drugim właścicielem a to moim zdaniem znacząca różnica w przypadku sprzedaży auta. Nie wiem jakim "rabatem" Cię skłonili do kupna ale nawet znaczna zniżka to w przypadku samochodu z 2012 nic nadzwyczajnego.


 

Podobne tematy

  1. Pomoc w konkursie :)
    Napisany przez DanioxD na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-08-2013, 22:41
  2. prośba o pomoc
    Napisany przez seth na forum Małopolskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-01-2011, 15:08
  3. Proszę o pomoc
    Napisany przez lukasz6666 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-10-2009, 19:56
  4. Mała pomoc
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 02-05-2009, 00:18
  5. Pomoc
    Napisany przez kropka na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-04-2009, 21:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

certyfikat gwarancji fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl