Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008

    Olej w przepustnicy i przepływomierzu

    Witam
    Wczoraj wziałem sie za egr i swieczki i przy okazji stwierdzilem, ze wyczyszcze
    przepływomierz, przepustnice...

    Okazało się, że od strony turbiny przepływomierz jest w oleju.
    Po odkręceniu EGR (metalowej rurki od strony przepusticy) też olej
    Czujnik który jest w kolektorze tez w oleju
    Co padlo ze wszedzie mam olej ? Uszczelka pod glowica ?


    Dodatkowo silnik stracił moc, dopiero ok 2k obrotów zaczyna jechac
    (jak wlacza sie turbo) inaczej z dolu sie nie zbiera.

    Podpowiedzcie prosze gdzie szukac....
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Nic nie padło. Jtd tak ma. Pewnie turbo troche puszcza. Zaślep egr i daj znać czy jest lepiej.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Ogólnie miałem ogarnąć świece, bo słabo palił, udało się 3/4 wymienić.
    Ale pali nadal słabo...Przy okacji wyczyściłem EGR i przepływierz oraz czujnik, miałem ogarnać
    jeszcze przepustnicę, ale śruba nie idzie...Zresztą od jakiegoś czasu zaczął więcej palić.
    Z 6,4 średnio zrobiło się 8,4.
    Problem w tym, ze jakby silnik zmarł, ponizej 2000 rpm nie idzie
    EGR wyczyscilem, pieknie ladnie, ale nadal to samo
    A wrecz inaczej, jak był zasyfiony i zaciety bylo ok,tyle ze komp zglaszał P0401
    ale samochod jezdzil normalnie (mimo, że palił więcej)
    Teraz zamula
    Wyciagajac swiece żarowe byly jakby w oleju, tak jak przeplywomierz i przepustnica
    oraz czujnik Bosch 028102845 (co ma tez napis EGR)
    I nie wiem,czy to gdzies cos nie trzyma i sie zesryło i nie ma ciśnienia i dopiero jak turbo popmuje
    jakoś idzie czy to zbieg okolicznosci.
    Jak czytalem, w JTD 1.9 120KM trzeba cos w kompie ogranac by odlaczyc egr...
    Dzięki za subestię
    Ostatnio edytowane przez hulkster ; 14-09-2014 o 21:00

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Aha... Masz 120 a nie 115. Tam się robi zaślepkę z dziurkami. Ale odłącz przepływomierz i się przejedź. Daj znać czy lepiej.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Sytuacja z przepływomierzem wyglada tak,
    jak odlaczam jest ok, na jakis czas, potem to samo, podlaczam
    jest ok na jakis czas....
    Ale bylem w serwisie - diagnoza - wtryski...

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Jaka powinna być w tym modelu oczekiwana masa powietrza ? Bosch 980 przepływka

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    A jakie mają korekty?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Tam jest chyba skala -+2
    pierwszy wychodzi po za +2
    druch jest na +2
    trzeci dochodzi do +2
    czwarty ok

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    No trochę leją. Ale chłopaki w tym silniku w cromie mają korekty po 2,5 - 3 i auta palą jak nowe. Dziwna sprawa z tym 4 wtryskiem, bo skoro pierwszy ma + to 4 powinien chyba korygować na minus. No ale ok zostawmy to na razie. Na razie nie wymieniaj wtryskiwaczy. Kup preparat liqui moly do czyszczenia wtrysków. Zgodnie z instrukcją przepal auto na samym preparacie (podpina sie do butelki z nim weżyki od zaciągu ropy i pali sam preparat). Ew. Wlej go do prawie pustego baku i wyjeździj. Pomoże też dolewanie na pełny bak paliwa 150-250ml półsyntetycznego oleju do dwusuwów. Najlepiej liqui moly 1052 albo ravenol scooter. Po kilku wyjeżdżonych bakach z olejem kondycja wtryskiwaczy i korekty powinny się poprawić.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Mówisz by go zalać tym LIQUI MOLY Diesel-Spülung LIM2666 ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    To juz kupiłem.
    Jak odpiąc powrot ? gdzie go szukac
    bo ruzumiem, ze jeden przewod od filtra do środka Moly
    A powrot skąd ?

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2014
    Skąd
    Pruszcz Gdański
    Wiek
    37
    Postów
    36
    Auto
    Opel Vectra
    Rocznik
    03.2005
    ten olej to faktycznie w przeplywce czy w przepustnicy? jesli masz slaby dół to moze wina lezec w egr, kolektorze olej w dolocie to normalna rzecz gorzej jak jest go mnostwo i ubywa tzn ze czas na turbo. masz oznaczenie silnika z19dt?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    w samej przeplywce nie, ale od strony turbo tak
    przepustnica w oleju tak bardziej - jak sciagnalem egr to widac, ze jest przepustnica w oleju
    ale chodzi...
    poistrułujcie gdzie jest powroc ON bo kupilem to
    LIQUI MOLY Diesel-Spülung do silnika i wtryskiwaczy - Cz[ciDoSubaru.PL
    Ale pisza, by interwencyjnie podlaczyc silnik tylko na tym
    Pozdrawiam - dzieki

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2014
    Skąd
    Pruszcz Gdański
    Wiek
    37
    Postów
    36
    Auto
    Opel Vectra
    Rocznik
    03.2005
    sciagnij przewody od filtra

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    hejka stawiam na turbinę. już pomału może przepuszczać. zasyfiony egr, przepustnica. a jak z tym przepływomierzem??.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. węże od przepustnicy
    Napisany przez przemek80 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-09-2013, 23:49
  2. Czyszczenie przepustnicy
    Napisany przez spinacz_pc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-11-2012, 07:19
  3. Pytanie odnośnie przepływomierzu i wymiany
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-05-2011, 18:32
  4. czyszczenie przepustnicy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 22-04-2011, 23:34
  5. Wymiana przepustnicy
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-08-2009, 23:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467olej-w-przepustnicy-i-przeplywomierzu-25622

stilo diesel olej w dolocie

olej w przepustnicy fiat forum croma

przeplywka a wyciek oleju

olej przy przepustnicy fiat

1.2 fiat olej na przepustnicy

1.9 jtd 120km czujnik przepustnicy

stilo1.9jtd przeplywomierz brudny w oleju

przepustnica bravo ii

bravo 1.9 przepustnica

pszepustnica turbiny bravo ll

przeplywomierz w oleju bravo ii

olej w przepustnicy fiat czy to powazne

z kad w przepustnicy olej 1.9jtd

przepustnica przepuszcza olej

olej w przepustnicy 1.9 jtd

olej w przepustnicy

czyszczenie przepustnicy w brawo 2 1 9

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl