Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    SLT
    SLT jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2014
    Skąd
    Kabatki Kolbergowskie
    Postów
    2
    Auto
    VW Polo
    Rocznik
    1995

    Który silnik benzynowy wybrać 90KM, czy 120KM?

    Mam zamiar nabyć używanego Brawo, jednak nie wiem na jaki silnik się zdecydować. Dlatego proszę was forumowicze o opinie i porady. Który z tych silników jest bardziej wytrzymały, mniej podatny na awarie? Jak się trzymają turbiny w jednostkach 120 konnych? I na jakie koszta mogę się narazić wybierając dane "serce". Samochód do miasta, częściej na krótkie trasy, na pewno na długą rodzinną eksploatację. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jak do miasta to 90KM spali mniej bo nie ma turba więc i odpada naprawa turbiny o ile by padła.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    44
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 1,4 90KM
    Rocznik
    2008
    Cześć
    Ja jestem posiadaczem 90KM od nowości. Jeżdżę większości po mieście i te 90 KM wystarcza,na trasie też daje rady tylko trzeba autko rozbujać. 120KM większą moc na światłach szybciej ruszysz,szybciej wykonasz manewr wyprzedzania,,sandał do spodu " i auto idzie.90 tego nie masz jest to autko dla spokojnych kierowców.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    179
    Auto
    Bravo II 1.4 16v 90kM
    Mam 1.4 90kM na miasto dobry,na trasy trzeba trochę depnąć żeby wyprzedzić.nie jest źle. spalanie, uważam że przy spokojnej jeździe nie będzie dużej różnicy między tymi dwoma jednostkami ale większą frajdę z jazdy będzie mieć 120 kM.osobiście uważam że im mniej bajerów ,elektroniki tym nie będzie się miało co popsuć choć w tych czasach nieraz ciężko z czegoś zrezygnować.najważniejsze żeby kupić dobry sprawdzony egzemplarz to każdym pośmigasz długo i bez problemów.
    bravo 1.4 sc 1,1 doblo 1,2 marea 2,0 bravo II 1.4 16v

  6. #5
    eng
    eng jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2013
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Bierz 150 pali praktycznie tyle samo co 120 (są teorie, że nawet mniej), a jeździ się o niebo lepiej A tak poważnie to rozmawiałem niedawno z właścicielem 90 -tki i bez ściemy stwierdził, że 120 to takie minimum jak na ten samochodzik. Oczywiście jeżeli nie potrzebujesz szybkiego przemieszczania się po autostradzie, a jedynie spokojnej jazdy po mieście to być może Tobie to wystarczy. Zależy też czym jeździłeś wcześniej.
    Ostatnio edytowane przez eng ; 07-07-2014 o 10:34

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    179
    Auto
    Bravo II 1.4 16v 90kM
    Ja teraz posiadam bravo 90 kM niby mało, ale wcześniej przed nim miałem maree 2.0 pb150 kM i daje rade się przyzwyczaić do mniejszej mocy (trzeba czasu).choć myśle że jak bym dalej śmigał mareą to i te 150 kM by było za mało.wszystko kwestia przyzwyczajenia.
    bravo 1.4 sc 1,1 doblo 1,2 marea 2,0 bravo II 1.4 16v

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 kwiecień 2013
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    45
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 150 sport
    Rocznik
    09.2007

    Który silnik benzynowy wybrać 90KM, czy 120KM? - brać 1.4 T-jet 150! :-)

    Cytat Napisał bubuu77 Zobacz post
    Ja teraz posiadam bravo 90 kM niby mało, ale wcześniej przed nim miałem maree 2.0 pb150 kM i daje rade się przyzwyczaić do mniejszej mocy (trzeba czasu).choć myśle że jak bym dalej śmigał mareą to i te 150 kM by było za mało.wszystko kwestia przyzwyczajenia.
    Ja mam 150 T-jet (pełen sport) silnik świetny!!! naprawdę tak dużo nie pali, mam jeszcze focusa mk2 z silnikiem 1.6 16v 101 koni i pali tyle samo ale jeździ się nim dużo delikatniej, gdyby ford dostawał takiego ognia jak bravo to spaliłby z 3-4L (koła w bravo 225/45/17, focus 205/50/17) więcej a tu normalna jazda a innych zostawia się w tyle. Wadą silników 90 konnych jest ponoć duże zużycie oleju silnikowego - nie świadczy to w ich przypadku wyeksploatowania czy awarii ale już ponoć mają taki urok - poczytaj trochę na ten temat. W T-jet takich problemów nie ma. Najważniejsze żebyś kupił dobry egzemplarz bravo - nie od jakiegoś handlarza!!! poświęć trochę czasu na szukanie a auto odpłaci Ci się z nawiązką. Ja mam swoje ponad 2,5 roku i stwierdziłem że Włosi zrobili kawał fajnej bryczki która nie wiadomo dlaczego coś się nie przyjęła. Nie jest to auto idealne ale i takich nie ma.

    Ps. jestem przed chipem na 180koni i już doczekać się nie mogę :-)
    Ostatnio edytowane przez deckboy ; 24-07-2014 o 22:12

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    43
    Postów
    7
    Auto
    Bravo II 1.4 T-JET
    Rocznik
    2009
    Mam 120KM i na początku byłem bardzo zadowolony, teraz myślę że 150KM by mi bardziej pasowało, jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia
    Na autostradzie nie cisnę jakoś strasznie, ostatnio z ciekawości kilka razy sprawdzałem średnią*mam 145-150km/h przy spalaniu ~11l gazu, jak dla mnie jest git.
    z tych dwóch - 90 czy 120 z pewnością wziąłbym 120 (sam zastanawiałem się*chwilę przy kupnie) Nawet myślałem o 150 ale wszystkie jakie widziałem były poszwabskie więc olałem, wolałem polską 120, głównie śmigam po mieście. Myślę*że 90 trochę bym się*męczył, auto jednak swoje waży.

    Pozdrawiam

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2014
    Skąd
    Piła
    Wiek
    48
    Postów
    7
    Auto
    Bravo 1,4 T-Jet
    Rocznik
    2008
    Ja też polecam 120 koni. Nieźle idzie już z samego dołu. Spalanie w mieście 10-11 litrów/ 100 km - jeździ głównie żona. Przejechane 122 tyś- na razie żadnych problemów.

    Pozdrawiam.


 

Podobne tematy

  1. Który filtr kabinowy wybrać?
    Napisany przez d2t6 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-10-2013, 10:17
  2. Marea Weekend, który silnik wybrać?
    Napisany przez krokil na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 30-05-2013, 16:53
  3. Silnik benzynowy a chodzi jak diesel
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-02-2013, 20:54
  4. Akumulator PUNTO 1 który wybrać!!
    Napisany przez daross186 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-01-2012, 19:34
  5. [silnik] Który silnik diesla wybrać pod względem bezawaryjno
    Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-01-2010, 13:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.4 90km

fiat brawo przyspieszenie silnik 90km

silnik fiat 1.4 16v 90km opinie

fiat doblo 3 jaki silnik

fiat bravo 1.4 90km forum

fiat bravo 90km czy 120km

fiat doblo jaki silnik

bravo 1.4 90 KM czy 150

bravo 2 1.4 90 km

silnik 1.4 90km

fiat bravo jaki silnik

fiat bravo 2 jaki silnik

opinie na temat silnika 1.6 multi dzet fiat brawo 2007

fiat bravo club jaki silnik

silnki fiat 1.4 90 km rozrzad

jaki silnik benzynowy fiat brawo 2

fiat bravo 1.4 90 czy 120 KM

bravo 90 czy 120

fiat 1.4 90km awarie

Bravo 90 km czy warto

fiat bravo silnik benzynowy

fiat bravo 1.4 90km

opinie fiat brawo 2 1.4 benzyna

najlepszy silnik do brawa

1.4 benzyna 90 km fiat mulasty

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl