Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree5lubi to!

Temat: Klimatyzacja dwustrefowa.Bravo 2 silnik 1.4 GAZ.Problem.  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    32
    Auto
    Bravo II 1.4 Gaz
    Rocznik
    2007

    Klimatyzacja dwustrefowa.Bravo 2 silnik 1.4 GAZ.Problem.

    Witam.Mam taki problem:
    Od strony kierowcy przeważnie wieje mi zimnym powietrzem (ale nie zawsze) a po stronie pasażera zawsze albo prawie zawsze bo dokładnie już sam nie wiem ciepłym powietrzem.Temperatura nastawiona przeważnie na 20 stopni w zimę.Mieliście taki problem?Jak to naprawić?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Temperatura u kierowcy i pasażera nastawiona jest tak samo na 20 stopni



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2015
    Skąd
    Holandia
    Wiek
    35
    Postów
    8
    Auto
    Bravo T-Jet
    Rocznik
    2008
    Aktywatory siedzą

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    33
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    08.2010
    U mnie był to jakiś silniczek sterujący klapkami od czegoś tam , po wizycie w serwisie i dwóch dniach bez auta Mój portfel był lżejszy o 1.2k a brawo równo podawalo temperaturę. Miesiąc później padł kolejny ale tym razem od sterowania tym czy wieje na szybę czy nogi czy coś. Do dziś nie zrobiłem xd

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    32
    Auto
    Bravo II 1.4 Gaz
    Rocznik
    2007
    Czyli takie aktywatory znajdują się dwa na jedną i drugą stronę nawiewu czy ile ich jest i jak działają?Trudno je samemu wymienić?Gdzie się one znajdują?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2017
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    33
    Postów
    11
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120KM
    Rocznik
    08.2010
    Jak jesteś odważny to wymień sam tylko weź 2 dni urlopu xd a aktywatorow nie wiem ile jest.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo Sport
    Aktywatorów jest w sumie 5.

    1 - obieg zew/wew - tzw. recyrkulacja powietrza
    2 - mieszalnik lewy
    3 - mieszalnik prawy
    4 - sterujący nawiewem - klata/nogi
    5 - sterujący nawiewem - klata/szyba

    Wszystko da się wymienić bez prucia deski ale jest to bardzo trudne, męczące i np. recyrkulacji będzie trzymał się na 2 śrubkach bo 3 nie da się przykręcić, więc prędzej czy późnej znowu cos pęknie (nr 5 wymieniam w zależności od szczęścia w 30-60min, ale za pierwszym razem zeszło się cały dzień, miałem podrapane całe ręce i bolał mnie kręgosłup bo leży się plecami na progu, w miarę łatwo wymienia się mieszalnik prawy bo tylko demontuje się kolumnę środkową i plastiki przy kolanie pasażera + schowek). Uszkodzenia są w 90% przypadków mechaniczne - urwana dźwigienka. Ogólnie najlepiej pruć dechę i robić od razu wszystkie dla świętego spokoju.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    19
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet Rosso Maranello
    Rocznik
    2007
    U mnie wydaje mi że wieje tylko na szybę i obieg zewnętrzny włączony cały czas, więc które to by były 1,4,5,? Kiedyś widziałem cały opis krok po kroku jak rozebrać deskę ale gdzieś to zniknęło :/ Ile schodzi na rozebraniu całej deski?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    32
    Auto
    Bravo II 1.4 Gaz
    Rocznik
    2007
    Wszystkie te aktywatory są takie same czy wszędzie są różne?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo Sport
    greg81x jak ktoś robi to n-ty raz to zajmuje to ok. 5-6h. Jak się robi to bez doświadczenia, to za pierwszym razem zejdzie się ze 2-3 dni spokojnie. Da się bez demontowania drzwi ale potem trzeba uważać, żeby drzwi nie otworzyć za szeroko bo śruba wygnie blachę itd. Robota nie jest trudna ale trzeba być ostrożnym i uważnym i mieć warunki. Jeśli wieje na szybę to padł ten odpowiedzialny za nawiew szyba/klata. Obiegu zewnętrznego cały czas na pewno nie masz włączonego, raczej odwrotnie. W nim urywa się dźwigienka i lata sobie luźno, więc opada i mamy obieg zamknięty. No chyba, że padł sam aktywator, to wtedy może i zablokował się w pozycji otwartej. Klapkę widać i można ją wymacać ręką i widać czy się otwiera/zamyka. Jest na wysokości słupka środkowego, tuż pod szybą. Jeśli masz zablokowaną w ob. zewnętrznym to w ogóle bym tego nie ruszał, jeździłem 4 lata z zablokowanym obiegiem i czasem tylko powącha się smrodek jakiś i tyle.

    zajcu201 są 3 rodzaje - recyrkulacja 1 rodzaj, mieszalniki 1 rodzaj, dystrybucja na klatę/nogi/szybę 1 rodzaj.

    Recyrkulacja jest na środku między klimatyzatorem a grodzią - dostęp ciężki, odkręcić się da wszystkie 3 śruby, przykręcić tylko 2. Kosztuje ok. 130 zł.
    Mieszalniki są 2 - lewy i prawy. Lewy dostęp bardzo trudny, prawy w miarę bezproblemowy. Koszt ok. 150 zł.
    Dystrybucja na klatkę/nogi/szybę są 2, oba z lewej strony. Do tego odpowiedzialnego za nawiew na szybę i klatę dostęp jest bez demontażu czegokolwiek, ale trudny, pracuje się na ślepo, śruby to torx, klucz może mieć max. 7-10cm (lepiej 7). Do tego odpowiedzialnego za nawiew na klatę i nogi dostęp jest bardzo utrudniony ale da się wymienić.
    greg81x, moris10, sabur i 2 innych lubią to.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Zrobiłeś świetna robotę i ten post powienin być podpięty na górze forum aby każdy mógł przeczytać!

    Masz wiedzę jak wygląda temat w manualnej klimie? U mnie padł nawiew na nogi i dmucha tam chłodnym powietrzem gdzie klata i szyba działa w pełni normalnie.

    Naskrobane z Huawei i Tapatalk.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo Sport
    Niestety niewiele wiem o manualnej klimie poza tym, że jest 1 aktywator - recyrkulacji.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    SOSNOWIEC
    Wiek
    50
    Postów
    17
    Auto
    FIAT BRAVO 1.4 T 150 KM
    Rocznik
    2007
    Witam! Wali mi cały czas gorącym od strony kierowcy obojetnie jaką temp. ustawie .Po prawej jest ok. W aso zaśpiewali 1100 zł .Prawdopodobnie padł mieszalnik lewy.Jest gdzieś opis jak go wymienić?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    SOSNOWIEC
    Wiek
    50
    Postów
    17
    Auto
    FIAT BRAVO 1.4 T 150 KM
    Rocznik
    2007
    nawiewy.png Recyrkulacja zablokowana w ASO .Wiem ,ze mieszalnik lewy do wymiany ,ale co z tą szybą?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2012
    Skąd
    Wawa
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo Sport
    Do wymiany aktywator nawiewu klata-szyba.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    SOSNOWIEC
    Wiek
    50
    Postów
    17
    Auto
    FIAT BRAVO 1.4 T 150 KM
    Rocznik
    2007
    Czyli bez zrzucania całej dechy się nie obejdzie?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo II 1.9jtd Zmiana biegów/ silnik | Problem
    Napisany przez Gospell na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-07-2016, 19:52
  2. Problem z odpaleniem gdy zimny silnik 1.4 bravo II
    Napisany przez luk-78 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-05-2016, 13:10
  3. Problem z odpaleniem gdy zimny silnik 1.9JTD bravo II
    Napisany przez kamillos na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-10-2015, 12:30
  4. GP 2006 1.4 8V - klima dwustrefowa - problem z nawiewem
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-09-2013, 15:07
  5. [silnik] problem bravo 1.4
    Napisany przez Remote na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-09-2009, 19:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo problem

Fiat bravo silniczek mieszalnika nadmuchu

silniczek klapy nawiewu fiat bravo ii

kod bledu b 1906 fiat bravo krowy pro aktywator

regulacja temperatury nawiewu aktywator gdzie sie znajduje fiat bravo 2

fisr braco 2.klnmatyzscja

Do kiedy problemy z Climatronic Fiat Bravo II

bravo klima manualna silniczki

bravo silniczek klimatyzacji forum

mieszalnik fiat bravo

lewy mieszalnik fiat bravo

wymiana mieszalnik lewy

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467klimatyzacja-dwustrefowa-bravo-2-silnik-1-4-gaz-problem-357172

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl