Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004

    Bravo 1.6 Multijet 120 KM

    Witam

    Jakie przebiegi wytrzymuje silnik 1.6 MJ o mocy 120KM?
    Chodzi mi o ewentualne awarie silnika i osprzętu, sprzęgła, dwumasy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Wiek
    42
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2012
    Przecież tu dużo zależy od serwisu i stylu jazdy. Ja mam niecałe 150tys ale w wersji z innym turbo (bez geometria łopatek co daje 105km) i alternator już był wymieniany. Poprzedni właściciel już połowie wymieniał. Tak to nic się nie dzieje. Ludzie po 300tys już mają nalatane to normalny silnik nie ma się czego bać ale jakiś wypas to tez nie jest. Dpf się w mieście wypala póki co też.

    Wysłane z mojego Nexus7 2012 3G przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Alternator wymieniales przy 75 000km?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Wszystko jest kwestią jak się dba o samochód. Wymieniając olej jak zaleca Fiat czyli co 35k km pewnie ok 300k km i szukaj nowego silnika.

    Na drugim forum jest osoba co w wersji 105 ma zrobione 350k km i jak dobrze pamiętam wymieniła tylko 2masę przez jakieś stuki ale to nie był ten powód.

    Ja u siebie przy 150k km zmieniłem sprzęgło. Na starym pewnie do 200k dałbym radę ale już było mocno zużyte.
    Od siebie dodam największym minusem tego silnika wg mnie jest wielkość DPF.
    Zapytam kolegę wyżej, kojarzysz jakie masz interwały wypaleń jeżdżąc po mieście?

    Silnik jest wytrzymały. Widziałem oferty sprzedaży egzemplarzy z przebiegiem na poziomie 450-480 tysięcy km i miały się jeszcze ok.


    Nastukane z telefonu.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    34
    Postów
    22
    Auto
    Bravo 2 1.6 120 km
    Rocznik
    2009
    Hej
    Mam ta wersje i troche jestem zawiedziony.
    Autko kupilem 2 lata temu z przebiegiem 160 tys., teraz ma 190 tys, (rocznik 2009 )
    Co chwile wychodzi Wloska jakosc inzynierow z Fiata, regenereowalem juz turbine, zakladalem nowa rure do intercoolera bo sie dziura zrobila, slaba jakosc? Uszczelka w smoku bo cisnienia nie trzymal po odpaleniu, cieknaca pompa wody, a z bardziej irytujacych problemow to min. Popsute silniczki do regulacji nawiewu to standard a naprawa idzie w tysiace bo trzeba deske sciagac ! Zarowki padaja jak muchy nie zaleznie od firmy, zbyt duze wstrzasy na reflektory... puki co dpf nie zapchany, wypala ladnie, jezdze glownie w miescie

    Plus za przyspieszenie bo zbiera sie ladnie i na 5 i 6 biegu ☺

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2017
    Skąd
    Niepołomice
    Wiek
    35
    Postów
    74
    Auto
    Bravo II 1.9 JtdM
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Brownking Zobacz post
    Hej
    Mam ta wersje i troche jestem zawiedziony.
    Autko kupilem 2 lata temu z przebiegiem 160 tys., teraz ma 190 tys, (rocznik 2009 )
    Co chwile wychodzi Wloska jakosc inzynierow z Fiata, regenereowalem juz turbine, zakladalem nowa rure do intercoolera bo sie dziura zrobila, slaba jakosc? Uszczelka w smoku bo cisnienia nie trzymal po odpaleniu, cieknaca pompa wody, a z bardziej irytujacych problemow to min. Popsute silniczki do regulacji nawiewu to standard a naprawa idzie w tysiace bo trzeba deske sciagac ! Zarowki padaja jak muchy nie zaleznie od firmy, zbyt duze wstrzasy na reflektory... puki co dpf nie zapchany, wypala ladnie, jezdze glownie w miescie

    Plus za przyspieszenie bo zbiera sie ladnie i na 5 i 6 biegu ☺
    kolego to musiales trafic jakiegos parcha , bez obazy oczywiscie
    ja w swoim w tym tygodniu dobije do 300tys km i po za wywaleniem dpf i egr oraz wymiana alternatora nie robilem jeszcze nic , turbo wtryski wszystko oryginalne i ciagnie jak szalony
    cieknaca pompa wody to oznaka oszczedzania na wszystkim co sie da , bo pewnie Ty albo ktos kto wymienial rozrzad wymienil go bez wymiany pompy wody ktora kosztuje 100zl moze i masz przyczyne
    co do zarowek sprawdz reflektory bo ja w rok zrobilem ponad 50tys km i jeszcze zarowki nie wymienialem
    jedyny mankament u mnie - parujace tylne lampy wkurza strasznie
    przed bravo mialem e46 w benzynie z R6 pod maska i szczerze nie wrocil bym do bmw

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał bioly Zobacz post
    kolego to musiales trafic jakiegos parcha , bez obazy oczywiscie
    ja w swoim w tym tygodniu dobije do 300tys km i po za wywaleniem dpf i egr oraz wymiana alternatora nie robilem jeszcze nic , turbo wtryski wszystko oryginalne i ciagnie jak szalony
    cieknaca pompa wody to oznaka oszczedzania na wszystkim co sie da , bo pewnie Ty albo ktos kto wymienial rozrzad wymienil go bez wymiany pompy wody ktora kosztuje 100zl moze i masz przyczyne
    co do zarowek sprawdz reflektory bo ja w rok zrobilem ponad 50tys km i jeszcze zarowki nie wymienialem
    jedyny mankament u mnie - parujace tylne lampy wkurza strasznie
    przed bravo mialem e46 w benzynie z R6 pod maska i szczerze nie wrocil bym do bmw
    Tyle, że kolega wyżej ma 1.6 120KM a Ty masz 1.9. Może 1.6 jest już bardziej awaryjny

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Postów
    62
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ja mam raptem przejechane 93 tys. samochód użytkuję od nowości, ale jeżdżę głownie w trasach. Do tej pory wymieniłem jedną świecę żarową (padła po 53 tys), tłumik (można było jeszcze jeździć ale brzydko wyglądał) i dla świętego spokoju uszczelkę smoka olejowego. Generalnie nic się nie dzieje, silnik mocno cisnę (oczywiście jak się rozgrzeje) ale olej wymieniam max po 10 tys. Silnik jak nowy, dynamiczny tylko nie do miasta gdzie trzeba się nawachlować skrzynią. Turbo, EGR, DPF - żadnych problemów. I korozja też mu nie straszna pomimo tego że stoi na dworze.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Wiek
    42
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał dam9an Zobacz post
    Alternator wymieniales przy 75 000km?
    Przy 149tys km robiony alternator. Moze 2 miesiace po kupnie bo jestem 2 wlascicielem od nowosci.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    132
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Fedur Zobacz post
    alternator już był wymieniany.
    jest osłona pod silnikiem ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.6 JTD
    Rocznik
    2012
    U mnie przy 136kkm padł alternator, zregenerowałem bo obudowa cała. Poza tym nic z silnikiem nie było robione.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Moim następnym autem będzie prawdopodobnie Bravo II z tym właśnie silnikiem. Z tego co czytam wszystkie egzemplarze powinny posiadać DPF, prawda to?
    Italians Do It Better

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2015
    Skąd
    Wągrowiec
    Wiek
    32
    Postów
    11
    Auto
    BRAVO 1.6 MJT
    Rocznik
    2009
    Wersja 120KM posiada DPF. Wszystkie mają seryjnie. 105KM zdarzała się seryjnie bez DPF, którą sam posiadam.

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Zdecydowana większość samochodów ściąganych z zachodu będzie mieć DPF.
    Czy to problem? Kwestia odcinków pokonywanych w trakcie normalnej eksploatacji. Jeżdżąc jak dieslem przykazało nie ma z nim problemu. Problem jest jeżdżąc odcinki do 15km przez czas jazdy niewystarczający do wypalenia sadzy bez konieczności czekania na zakończenie procesu.

    Nastukane z telefonu.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Wiek
    42
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Godfrey Zobacz post
    jest osłona pod silnikiem ?
    Oslona jest pod silnikiem jest.

    Alternator nie jest tak nisko jak w punto wiec od wody nie padl. Serwisant powiedzial ze jak ktos wymianial filtr paliwa ktory jest nad alternatorem musial narobic balaganu. Ropa costam miala rozpuscic. Szczotki były zniszczone i coś tam jeszcze sama obudowa jak nowka przy okazji resztę kazalem wymienic co by 2 razy tego nie robic bo auta trzymam po 5 lat zawsze od kupna.

    Do pracy jezdze normalnymi drogami woda raczej nie stoi. Dpf na 15 do 24km trasach sie wypala na biezaco srednio co 360 do 450 km wkurza tylko ze 2 razy mialem ze pod przedszkolem jak przyjechalem i raz przed wjazdem na osiedlu. 2 min czekalem by dmuchawa sie wylaczyla i obroty zmalaly. Kontrolka o zapchaniu sie nigdy nie pojawila wiec to biezace wypalania. Generalnie dpf sie nie balem ma oponie nie upierdliwego. Nikt diesla na 10km trasy w jedna strone nie kupuje raczej.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1,6 Multijet turbina
    Napisany przez gregorywos na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 30-07-2019, 12:26
  2. Bravo 1,6 Multijet - wyprowadzenie AUX
    Napisany przez PolC na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-07-2017, 22:47
  3. przeplywomierz Bravo 1.6 multijet
    Napisany przez sony113 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-05-2017, 20:24
  4. siilnik bravo 2.0 multijet
    Napisany przez tomczakkrak na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-09-2014, 00:09
  5. Bravo 1.6 MultiJet problemy z DPF
    Napisany przez Burbon The Best na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-07-2014, 22:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-1-6-multijet-120-km-38317

1.6 mjet przebiegi

silnik 1.6 multijet 120 km

fiat bravo 2010 1.6 forum

fiat bravo 2 1.6 multijet 120

bravo 1.6 multijet forum

1.6 multijet

fiat bravo 1.6 multijet 120 km opinie

1.6 multijet 120

1 6 multijet 120

bravo 1.6 dwumasa

1 6 multijet forum

fiat bravo 1.6 multijet opinie

fiat 1.6 multijet forum

fiat bravo 1.6 120 km czy dpf jest problemowy

fiat 1.6 multijet dwumasa forum

b4avo 1.6 mjet do miasta forum

1.6 mjet w 120 do miasta

bravo 1.6 120km forum

Bravo 1.6 mjet forum

fiat bravo 1.6 opinie

bravo 1.6 multijet opinie

fiat bravo 1.6 forum

silnik 1.6 105km jtdm forum

1 6 mjet przebiegi

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl