Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: Blue&Me problem  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2008

    Blue&Me problem

    Komputer odrzucił nowy firmware z językiem polskim ściągniętym ze strony fiat.it, obecnie Blue&Me zgłasza, że język ten jest niedostępny. Poszukuję nowego firmware'a.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    3
    Auto
    Bravo II Sport 1.4 T-Jet 150KM
    Rocznik
    09.2009
    Hej, chciałbym podbić temat - kupiłem Bravo w ubiegłym tygodniu i zabrałem się za aktualizację Blue & Me - pendrive wyjąłem po 20 minutach i powitał mnie komunikat, że język polski jest niedostępny. Wypróbowałem ze 3 różne pendrive. Czy ktoś ogarnął problem?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Strona blueandme.net, oficjalna strona blue&me

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    3
    Auto
    Bravo II Sport 1.4 T-Jet 150KM
    Rocznik
    09.2009
    Może nie byłem precyzyjny - z oficjalnej strony pobrałem język polski (mowę) i próba jego aktualizacji "zawiesiła" komunikat że jest on niedostępny... Próbowałem potem updateować samo Blue And Me (procedurą bezpieczną, czyli najpierw zbierając dane, a potem aktualizując wskazanym przez stronkę softem, ale nie przyniosło to pozytywnych skutków...

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Spróbuj odpiac kleme przed aktualizacja, i pendrive max 8 gb sformatować na fat32 jako pełne formatowanie. Robiłem polski w dwóch samochodach i zawsze bez problemu.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2014
    Skąd
    Podbeskidzie
    Postów
    52
    Auto
    BRAVO 2 1.6 MJ & PUNTO II 1.2 8V & DOBLO 1.3
    Rocznik
    2011 & 2001 & 2007
    A tak na szybko, podpinając się przy okazji istniejącego tematu, czy można zweryfikować w aucie (np. na wyświetlaczu) jak wersja v x.xx jest aktualnie zainstalowana w BRAVO z 2012 r. z systemem blue &me ?


 

Podobne tematy

  1. Blue&Me problem - może ktoś miał podobny
    Napisany przez Bronckey na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 05-05-2019, 14:30
  2. Blue&Me
    Napisany przez Hanae na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post: 25-08-2017, 11:16
  3. problem z połączeniem nawigacji z blue&me
    Napisany przez marycha na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-07-2017, 12:38
  4. Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KM Dynamic aka Blue Devil/Blue Arrow ;)
    Napisany przez Tiger na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post: 15-02-2015, 20:33
  5. Blue & Me
    Napisany przez johnny cage na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 30-05-2009, 08:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl