Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2008
    Skąd
    Wygiełzów
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1,9TD

    Znowu problem z uk chłodzenia

    Witam,
    znowu mam problem z uk. chłodzenia wymieniłem już termostat było dobrze ok 3 tygodni i znowu sie gotuje nie wiem co jest jak auto stoi cala noc przęłanczam kluczyk (nie odpalam) a skazówka od temperatury już sie podnosi i spada podnosi i spada raz nawet z samego dolu do same góry i spowrotem już gupieję z tym autem
    a jeszcze do termostatu podłancza sie dwa czujniki od czego one są
    ps bravo 1,9td 100 koni bez klimy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2009
    Skąd
    Marki
    Postów
    216
    Auto
    Marea Weekend SX 1,9 JTD
    Jeśłi układ jest szczelny to jak dla mnie kamień na chłodnicy.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2008
    Skąd
    Wygiełzów
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1,9TD
    chodnica ma przepływ ale jest zimna cały czas

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Czyjnik wymieniałes przy chłodnicy?? Może jest walniety i głupieje??

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2008
    Skąd
    Wygiełzów
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1,9TD
    czujnika żadnego nie wymieniałem

  7. #6
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał BamboTM
    auto stoi cala noc przęłanczam kluczyk (nie odpalam) a skazówka od temperatury już sie podnosi i spada podnosi i spada raz nawet z samego dolu do same góry i spowrotem już gupieję z tym autem
    Albo uszkodzony czujnik, albo instalacja względnie zimne luty na szafie. Innej opcji wariacji wskazówki nie ma.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2008
    Skąd
    Wygiełzów
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1,9TD
    no ok czujnik do wymiany ale co nie zmienia faktu że i tak płyn sie gotuje

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    242
    Auto
    fiat marea weekend 1.6 16V+LPG
    Jeśłi układ jest szczelny to jak dla mnie kamień na chłodnicy.

    w aluminium lub ocynku?kamien?

    w sklepie zaopatr sie w proszek lub plyn cena od 5zl(proszek taki srebrny)plyny od 15 osobiscie polecam w prosze i wsyp to w uklad chlodzenia instrukcja co i jak na opakowaniu,jest to do uszczelniania ukladu chlodzenia byc moze moim zdaniem mozesz miec mikro dziurke i zapowietrza ci sie uklad lub niebedziesz mial przeplywu np; termostacie i obieg niebedzie mial pelnego przeplywu,koszt niewielki warto sprawdzic(ja mialem uszkodzony waz gumowy gorny i zasysalo mi powietrze)
    byl CC700 teraz
    marea weekend 1.6 16V+LPG

  10. #9
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Ja tych uszczelniaczy nie polecam. Wolę się powyginać i zobaczyć gdzie cieknie. Ja bym obstawiał na jakąś usterkę elektroniki/czujnika.
    Muszę przyznać, że 1,9 coś z temperaturą warują, mój silniczek znowu zaczął lekko świrować, przez 3 dni temp rosła nawet do jednej kreski pond połowę, jak wtedy sprawdzałem był objaw jakby termostat się nie otwierał, albo robił to zdecydowanie za późno. A w sobotę przy tych upałach chyba było mu za ciepło i się naprawił. Znów trzyma temp. jak tak jak powinien.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    242
    Auto
    fiat marea weekend 1.6 16V+LPG
    mialem podobne objawy ale w cienkim 700 poprostu gotowal sie,musialem na ogrzewaniu jezdzic zeby temperature zbic przyczyna byla taka ze babel powietraz osiadl przy termostacie i nieotwieral sie caly przez co ciecz w ukladzie niemiala pelnego obiegu do chladnicy


    sprawdzic to idzeie tak------jak silnik jest cieply ok 50s,zostaw go na luzie i sprawdzaj przez dotkniecie weze gumowe z ukladu chlodzenia (TAK ZEBY SIE NIEPOPARZYC)jesli wyczujesz ze jeden z nich jest chlodniejszy--wracasz sie wtedy po nim do przyczyny czyli do pierwszego kolana lub innej czesci i sprawdzasz co w tym miejscu powinno dzialac
    POWODZENIA
    byl CC700 teraz
    marea weekend 1.6 16V+LPG

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2009
    Skąd
    Gorlice
    Postów
    10
    Auto
    fiat bravo 1.4
    witam ja mam taki problem ze przed swietamia mi zagotowalo wode w bravo okzazalo sie ze termostat zapieklo a wentylator sie nie właczyl. zrobilem zwarcie na czujniku lecz tez nic wiec pewnie do wymiany wentylator. termostat odkleolem srubokretem w drastyczny sposob ale pomoglo i mam duzy obieg lecz temperatura nie rosnie teraz podczas jazdy wiec termostat pewnie do wymiany a co sie moze stac jak go nie wymienie??

    aha i jak jade to co jakis czas marchewka sie wlancza lecz gdy sie zatrzymam i wyłacze silnik i znow zapale to gasnie i tak co jakis czas srednio co 10 min
    co to moze byc??

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    marchewka swieci sie przez uszkodzony termostat mialem tez problem po wymianie termostatu wszystko jest ok po prostu silnik jest nie dogrzany i komputer głupieje wywala marchewke

    [size=2][ Dodano: 2009-04-16, 21:27 ][/size]
    połącz styki na kostce która wpina sie czujnik jakims przewodem jesli sie nie odezwie to problem z wentylatorem jesli bedzie sie kr[color=red]ę[/color]cił cz[color=red]u[/color]jnik do wymiany
    [kom:939779121c] Proszę pisać poprawnie.[/kom:939779121c]
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  14. #13
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Wentylator można naprawiać bo kupić może być drogo. Skoro cały czas jest duży obieg to silnik będzie miał problem się zagrzać wiec dobrze byłoby termostat wymieć ale wcześniej zrób porządek z wentylatorem żeby znowu nie zagotować płynu.
    Co do marchewy to nie wiem co ona ma z termostatem ale może kolega jaski82. I tak termostat powinieneś wymieć wiec jak pomoże to będziesz wiedzieć, że to od termostatu.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    na bank termostat miałem podobną sytuacje wybebeszony termostat i swiecąca marhewka po wymianie termostatu problem znika
    [kom:4b97e3b76a] Proszę pisać starannie[/kom:4b97e3b76a]
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2009
    Skąd
    Gorlice
    Postów
    10
    Auto
    fiat bravo 1.4
    dzieki jutro jade do aso i sprawdze wymienie termostat i jesli zostanie mi cos kasy to wentylator bo musze jeszcze ubezpieczenie zaplacic i olej wymienic


 

Podobne tematy

  1. Siena 1,6 16V problem z układem chłodzenia
    Napisany przez Octan na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-12-2009, 22:46
  2. problem z uk chłodzenia
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 22-03-2009, 20:20
  3. [ukł. chłodzenia] Problem z układem chłodzenia Brava 1.2 16v
    Napisany przez tomek_36 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-03-2009, 22:48
  4. [ukł. chłodzenia] Problem z Fiatem Marea 1.9 JTD
    Napisany przez egonQ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-03-2009, 21:29
  5. [ukł. chłodzenia] płyn chłodzący
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-04-2008, 14:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl