VGT jest rozbieralny, często wystarczy czyszczenie i smarowanie.
Jest nawet opis jak to wykonać.
Ten cienki ma średnicę zewnetrzną fi 5 a grubszy fi 6 do kupienia tam gdzie złaczki ciśnieniowe, w Gdańsku jest firma Eumat z takim osprzetem i Metalmot, w W-wie nie wiem.
VGT można w Stilo wyjąć bez wchodzenia pod samochód, wystarczy wyjąc rurę wlotową powietrza,
-najpierw wyjmujemy górę od strony przedniej atrapy
- następnie pociągając i kręcąc wyjmujemy z obudowy filtru powietrza,
-rozpinamy wkrętakiem opaskę podtrzymującą rurkę podciśnienia do VGT
Patrząc na dół przed akumulatorem widzimy VGT, klucz, pokrętło zwanę "grzechotka" z nasadką 10 i wkładając lewą rękę najlepiej bez rękawa odkęcamy śruby, niezbyt wygodnie ale wykonalne.
Aby nie męczyć się ponownie po wyjęciu akumulatora w obudowie akumulatora od przodu robimy dwa otwory na śruby w rozstawie 88 mm,
aby nie zdejmować obudowy aku otwory zrobiłem małym wkrętakiem krzyżakowym i większym powiększyłem na fi 6,
wkładamy śruby od środka, na dolną od zewnątrz nakręcamy nakrętkę dla dystansu i w to miejsce montujemy VGT.