Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Cytat Napisał slejzi
    [...] piszesz o dymieniu z rury wydechowej [...]
    Nie chodzi mi o dymienie na biało z rury wydechowej, tylko z pod maski, ten gotujący się płyn paruje.

    Jeszcze jedno pytanie: czy można zmieszać paraflu czerwony z niebieskim? Mam czerwony w zbiorniku, kupiłem niebieski żeby uzupełnić, nie "pogryzą" się?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2010
    Skąd
    Bytom
    Postów
    26
    Auto
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD
    Cytat Napisał Kuki
    Cytat Napisał slejzi
    [...] piszesz o dymieniu z rury wydechowej [...]
    Nie chodzi mi o dymienie na biało z rury wydechowej, tylko z pod maski, ten gotujący się płyn paruje.

    Jeszcze jedno pytanie: czy można zmieszać paraflu czerwony z niebieskim? Mam czerwony w zbiorniku, kupiłem niebieski żeby uzupełnić, nie "pogryzą" się?
    wszystkie płyny sa juz mieszalne a kolor praktycznie nie ma tu znaczenia

    A widzisz to ja myslałem ze to z rury kopci wiec napewno bedzie to pecherz powietrza czyli temp na maxa w kabinie zeby sie dobrze nagrzewnica odpowietrzyła, jak masz korek wlewu w chłodnicy to podjedz sobie autem pod jakies wzniesienie zeby wlew do chlodnicy byl Twoim najwyzszym punktem w aucie a jak bedzie pod dobrym wzniesieniem to bedzie napewno zagrzac silnik odkrecic korek i czasami lekko gazowac i bedziesz widział czy bąbelki powietrza z obiegu wylatuja chyba ze masz korek do odpowietrzenia na weżu przed wlotem wezy do kabiny to wtedy odpwietrzasz tam poki nie zacznie płyn lać UWAGA ZEBY SIE NIE OPARZYĆ a jak masz zbiorniczek wyrównawczy to bedziesz widział jak cienkim wezykiem leci rowno czy pluje jak pluje w zbiorniczek to dalej zapowietrzony, musi lać sie rownomiernie potem daj znac jak Ci poszło i czy pomogło

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    I dalej jestem daleko w lesie. Kupiłem nowy termostat (stary jak się okazało był ciągle otwarty), teraz chłodnica jest już u góry gorąca, na dole mniej... Wentylator dalej się nie włącza :/ Próbowałem odpowietrzać tak jak to opisywał waho. Wlewałem płyn przez odpowietrzniki, lecz nie wybijało go, spływał od razu do zbiornika. Plusem jest, że płyn już się nie gotuje, lecz temp. jest ciągle na czerwonym :/ Powietrze z nagrzewnicy nadal zimne.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Dolewaj dalej widocznie wraz jest za mało. Z nawiewów leci już ciepłe powietrze?
    Czujnik w chłodnicę trzeba by było wymienić albo na początek sprawdzić wiatrak czy się włącza po bezpośrednim podaniu napięcia z aku.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Ja zawsze odpowietrzam na zimnym silniku, otwarty zawór nagrzewnicy, i najpierw odkręcam najniższy odpowietrznik, jak zaczyna z niego lecieć płyn zakręcam, potem następny, jak już ze wszystkich odpowietrzników zaczyna lecieć płyn, zakręcam i pościskam jeszcze ten dolny waż od chłodnicy, odpalam auto na kilka minut, i ponownie odkręcam wszystkie odpowietrzniki.
    Plus ściskanie tego dolnego węża od chłodnicy.
    Możesz też popuścić ten górny wąż od nagrzewnicy.
    Jak to nie pomoże to spuść cały płyn dolnym wężem od chłodnicy, odkręć wszystkie odpowietrzniki i zawór od nagrzewnicy i naprawdę wolno napełniaj układ.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Cytat Napisał waho.
    Z nawiewów leci już ciepłe powietrze?
    Z nawiewów dalej zimno...
    Dzisiaj jeszcze raz się "pobawię" z tym odpowietrzaniem, zobaczymy co z tego wyjdzie.

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Pamiętaj, żeby ustawić pokrętło od ciepła w maksymalnej pozycji (wtedy otwierasz zawór przed nagrzewnicą).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Odpowietrzałem kolejny raz i dalej nic. Zauważyłem, że jak odkręcam odpowietrzniki na ciepłym silniku to płyn natychmiastowo cofa się do zbiorniczka.
    Sprawdzałem też wentylator, podłączając go do akumulatora- działa, a normalnie nie chce wystartować.
    Jedną rzecz jeszcze zauważyłem, z wydechu lekko pluje jakąś cieczą, od razu mówię że na pewno nie jest to olej...
    Już nie wiem co mam zrobić... Chyba pojadę z nim do mechanika:/

  10. #24
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Z tłumika pluć może skondensowaną parą wodną, tym póki co bym się nie przejmował.
    Płynu chłodniczego spróbuj jeszcze wlać przez odpowietrzniki, ale przy zamkniętym korku zbiorniczka wyrównawczego i odpowietrznika chłodnicy.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2011
    Skąd
    wrocław
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Miałem identyczną sytuację z gotującym się autem.
    Kolega naprawiając mi auto powiedział, że za szóstym podejściem udało mu się w pełni odpowietrzyć cały układ.
    Do tego dochodził wentylator (wydawało mi się, że padł). Okazało się, że 'druciki' czujnika (znajdujący się prawie że pod zbiornikiem płynu) były ułamane. Na chwilę obecną mam wiatrak spięty ze światłami mijania i aku i w niczym mi to nie przeszkadza (jeżeli chcesz zrobić tak samo to pamiętaj o prawidłowym kierunku obrotu wiatraka).

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Ile litrów płynu chłodniczego mieści się w bravie? Bo spuściłem cały i było go na oko trochę ponad 2 l (w zbiorniczku był przy maxie).

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    46
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Kuki bez klimy 6l z klimą 5,6l. biorąc pod uwagę, że spuszczałeś płyn z pełnego układu powinno spokojnie zlecieć jakieś 4l, bo tu i ówdzie zawsze zostanie płyn.
    Prawidłowo powinno się opróżniać instalację na rozgrzanym silniku, po włączeniu wentylatora chłodnicy.odkręcasz korek, odpowietrzniki i ściągasz przewód położony najniżej w układzie. Wtedy powinien zejść cały płyn.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Kup 5 litrowy płyn powinno wystarczyć. Zawsze zostanie Ci w układzie jak pisał KamyK, trochę płynu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2011
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Problem rozwiązany. Chodziło tu tylko o bardzo niski poziom płynu w chłodnicy. Brakowało ok 3 l. Teraz wszystko śmiga jak powinno.
    Taki banał, a dwa tygodnie nad tym siedziałem....
    Dzięki wszystkim za chęci i pomoc!

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,866
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Kuki
    Brakowało ok 3 l.
    No to ładny z właściciela kierowca
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Znikający płyn chłodniczy
    Napisany przez costa10 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2009, 22:24
  2. [ukł. chłodzenia] Układ chłodzenia
    Napisany przez djkozii2007 na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-07-2009, 21:32
  3. jak wymienić w stilo 1.9JTD cały płyn chłodniczy
    Napisany przez rzepa369 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-05-2009, 18:36
  4. [ukł. chłodzenia] Problem z układem chłodzenia Brava 1.2 16v
    Napisany przez tomek_36 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-03-2009, 22:48
  5. [ukł. chłodzenia] płyn chłodzący
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-04-2008, 14:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Gotujacy sie plyn chlodniczy

goracy plyn chlodniczy

fiat punto cofa plyn z chlodnicy

gotujacy plyn chlodniczy

gotujacy sie plyn w chlodnicy

gotuje fiat brava 1.9 TDgotujacy sie plyn chlodzacyfiat brava1.4 12v wyrzuca wode chlodnicaile litrow plynu wchodzi do ukladu chlodzacego bravo 1.4 12vbrava 1.4 dymi z odpowietrznikaPunto 2 gotujacy plyn chodniczypunto gotuje sie woda
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl