Moj problem to tylna wycieraczka, zle zmazuje wode...
Wymieniłem sama gume, to samo... Czy oprócz wymiany całego panelu nic innego nie mozna zrobic;/??
Moj problem to tylna wycieraczka, zle zmazuje wode...
Wymieniłem sama gume, to samo... Czy oprócz wymiany całego panelu nic innego nie mozna zrobic;/??
Zobacz czy gumki/amortyzatory silniczka tylnej wycieraczki nie są już wyrobione. W moim przypadku jedna już była do wyrzucenia i wycieraczka prawie nie zbierała wody jak wracała (zły kąt położenia ramienia względem szyby)
Chodzi Ci o sprezynki ktore sie naciagaja jak odchylasz pioro??
MichaelloEs, kup sobie zamiennik na allegro z normalnym ramieniem i będzie dobrze zbierać.
Mnie się wyrobiło całe plastikowe ramię, przez co miało luzy i też niedokładnie zbierało.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
ja mam tak samo, to normalka w tych wycieraczkach oryginalnych, myślę, że specjalnie to tak zrobi, żeby wymieniać w ASO całe ramie, a nie samemu pióra ;PNapisał waho.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Tiaaa biorąc pod uwagę cenę oryginału, bagatela ~90zł, też mi się wydaje, że to jest zrobione specjalnie
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
przerabiałem tą wycieraczkę w bravolocie, teraz w marysiolocie też zaczyna mi szfankować, ale nawet nie będę się zastanawiał i kupuje ramie na normalne pióro pozdr
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
ja wymieniłem same gumy i wycieraczka działa jak należy a że profil tylnej szyby jest taki jaki jest wiec i ścieranie nie bedzie zbyt dokładne a szczególnie przy górnym rogu. Mi padła wycieraczka i chyba silnik żona mi pomagała przy samochodzie i jak ja poprosiłem żeby wyjęła kluczyk ze stacyjki to go wyjeła bez przekręcania a kontrolki nadal świeciły, i jak ona to zrobiłą, ja tego nie zauważyłemi i chyba trafiło silniczek wycieraczek był gorący jak nie wiem co i dziwne jest to że bezpiecznik jest cały. Czeka mnie chyba wizyta u elektryka a moze macie jakieś pomysły
bercik
mialem podobnie, wycieraczka chodzila ale juz mi szybke rysowala.. zmienilem cale ramie z mozliwoscia wymiany samego piora (dalem 35zl w sklepie moto, na alledrogo podobna cena+wysylka, oryginalne 60 na alledrogo).
Zamontowalem nowe ramie i ...?
I jak to sie mowi d*pa!
teraz nie chodzi wogole xP bede musial sie z tym jakos uporac do zimy bo tak to jakos przezyje, w koncu szybka prawie w pionie (Bravo). Prawdopodobnie silniczek do wymiany, no chyba ze sa inne warianty o ktorych nie wiem?
Bravo GT 1.9 jTD 105KM
Podobny problem. Stare ramiona wycieraczek potrafią się odkształcić ( mój przypadek - lekko przekręcona wzdłuż osi podłużnej : zbieranie wody do bani + rysowała szybę) wymiana na nieco krótsza od PANDY poskutkowała - zbiera super. Musiałem podpiłować plastikową osłonę śruby ponieważ zasłaniała dysze spryskiwacza.
pawsta1989, tyka jak włączasz wycieraczkę? Próbuje choć trochę drgnąć?
Podnieś całe ramie, włącz wycieraczkę i sprawdź czy będzie chodzić.
Jeśli tak to trzeba zmniejszyć docisk ramienia do szyby , jeśli nie to zdążyłeś spalić silnik.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
Powiem tak, czasem cos mi z tylu "cyka" a silniczek sie cholernie grzeje.. jak probowalem to sie nie ruszyla a jak spasowalem i wyjechalem spod garazu to sie troche przekrecila do gory o okolo 45^ i jak stanela tak stoi .. teraz czasem cyka czasem nie i nie wiem czy sie spalilo czy co.. mam juz tylni panel sciagniety (czyscilem w domu po poprzedniku, podejrzewam ze dla niego to byl po prostu samochod jak kazdy inny, dla mnie to cos wiecej ).Napisał waho.
Pytanie tylko czy da sie cos z tym zrobic czy trzeba szukac po szrotach (lub spośród forumowiczow) nowego silniczka...
Bravo GT 1.9 jTD 105KM
Ale jak podniesiesz pióro do góry i włączysz wycieraczkę to rusza się trzpień?
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
nie, cyka mi i to nie zawsze..
Bravo GT 1.9 jTD 105KM
To szukaj drugiego silniczka, chociaż ten co masz możesz spróbować jeszcze rozebrać, poczyścić trzpień z rdzy poprawić luty i styki w przekaźniku. U mnie ta operacja skończyła się niepowodzeniem.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.